A-Medi medisinske senter

Telefonnummer67 43 09 3067 43 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankveien 1 1383 Asker

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av A-Medi medisinske senter

Arrogant og mangel på empati

Lege: Ada Wierød Skrevet

Arrogant og lite omsorgsfull.
Bryr seg kun om blodprøvesvar og ignorerer symptomer og bevis på div tilstander som oppstår.
Er overivrig etter å omdiagnostisere mild lupus til Sjøgren av politiske hensyn som å forkorte sykehuskøen og overlate ansvaret til fastlegene for oppfølging av sykdom som er deres ansvar.
Hud,ledd,muskler og andre affeksjoner som gir funksjonstap og nedsatt livskvalitet som ikke er av akutt livsfare er ikke av interesse for denne revmatologen.

Føler meg 100% ivaretatt

Lege: Natalia Aresvik Skrevet

Profesjonelt samtidig som at alle kaller meg med fornavn. Det har vært mye fram og tilbake med meg og helsen min lenge. Mange aktører inne i bildet. Etter at jeg ved en tilfeldighet oppdaget at A-Medi var oppe på en lørdag, (trengte legevakt og grøsset ved tanken på å sitte i timevis på LV på Bærum sykehus) bestilte jeg likegodt en time hos A-Medi for konsultasjon. Det har jeg ikke angret på. Lege Natalia Aresvik fant "den løse tråden" i, jeg vil driste meg til å si, kaoset. Jeg har nå et håp om å bli frisk.