A-Medi medisinske senter

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av A-Medi medisinske senter

Føler meg 100% ivaretatt

Lege: Natalia Aresvik Skrevet

Min mor har vert syk i ca 40 år. Plaget av ganske kraftige magesmerter. Hverken sykehus eller fastlege har funnet ut av der.

Min mor ble undersøkt av Indremedisiner/geriater Natalia Aarevik på klinikken som heter A-medi som ligger i Bankveien.

Natalia fant årsaken til smertene og min mor har nå et nytt liv. Noe som er viktig ved slutten av livet.

Siden dette er et privat senter med mange spesialister trenger man ikke henvisninger, stå i helsekø og bli sykere og sykere.

Høflig og flink

Lege: Ada Wierød Skrevet

Jeg fikk et meget godt inntrykk av legen. Hun var flink og forklare nøye min tilstand. Fikk god behandling som har gitt veldig god effekt.

Super legen

Lege: Ada Wierød Skrevet

Dr Wierød møter deg med et smil og omsorg og har tid til deg.
Min mamma ble veldig grundig undersøkt og fikk rett behandling. Føler seg nå kjempefin etter hun begynte på nye medisiner. Leddgikt er ikke til å spøke med.

Arrogant og mangel på empati

Lege: Ada Wierød Skrevet

Arrogant og lite omsorgsfull.
Bryr seg kun om blodprøvesvar og ignorerer symptomer og bevis på div tilstander som oppstår.
Er overivrig etter å omdiagnostisere mild lupus til Sjøgren av politiske hensyn som å forkorte sykehuskøen og overlate ansvaret til fastlegene for oppfølging av sykdom som er deres ansvar.
Hud,ledd,muskler og andre affeksjoner som gir funksjonstap og nedsatt livskvalitet som ikke er av akutt livsfare er ikke av interesse for denne revmatologen.