A-Medi medisinske senter

Telefonnummer67 43 09 3067 43 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av A-Medi medisinske senter

Høflig og flink

Lege: Ada Wierød Skrevet

Jeg fikk et meget godt inntrykk av legen. Hun var flink og forklare nøye min tilstand. Fikk god behandling som har gitt veldig god effekt.

Super legen

Lege: Ada Wierød Skrevet

Dr Wierød møter deg med et smil og omsorg og har tid til deg.
Min mamma ble veldig grundig undersøkt og fikk rett behandling. Føler seg nå kjempefin etter hun begynte på nye medisiner. Leddgikt er ikke til å spøke med.

Svært kunnskapsrik!

Lege: Natalia Aresvik Skrevet

Jeg har jevnt og trutt brukt A-medi i Asker. Natalia Aresvik er svært dyktig og jeg har kun positivt å si om henne. Bruker henne isteden for fastlege. Det er aldri ventetid. Og en veldig hyggelig sekretær. Anbefalte en venn av meg å gå dit og denne vennen sa etterpå at han ikke visste at det fantes så gode leger. Han fikk informasjon om sitt problem som fastlegen aldri har nevnt. Aresvik har dessuten veldig god tid. Der er det ikke snakk om 15 minutter, heller 30. De har også spesialister på mange områder.

Arrogant og mangel på empati

Lege: Ada Wierød Skrevet

Arrogant og lite omsorgsfull.
Bryr seg kun om blodprøvesvar og ignorerer symptomer og bevis på div tilstander som oppstår.
Er overivrig etter å omdiagnostisere mild lupus til Sjøgren av politiske hensyn som å forkorte sykehuskøen og overlate ansvaret til fastlegene for oppfølging av sykdom som er deres ansvar.
Hud,ledd,muskler og andre affeksjoner som gir funksjonstap og nedsatt livskvalitet som ikke er av akutt livsfare er ikke av interesse for denne revmatologen.