A-Medi medisinske senter

Bankveien 1 1383 Asker

Siste vurderinger av A-Medi medisinske senter

Meget oppdatert lege

Lege: Natalia Aresvik Skrevet

Anbefaler Dr. Aresvik når det gjelder hormoner/ stoffskifte / menopause. Må være en av de mest oppdaterte legene i Norge på feltet. Tenker helhetlig og analytisk og følger godt med i hva som skjer også internasjonalt
Hele senteret fungerer veldig bra

Lite hyggelig opplevelse

Lege: Miray Al-Mustafa Skrevet

En svært lite hyggelig lege, viser liten interesse for pasienten og har en konfronterende måte å være på som gjør at en føler seg veldig lite ivaretatt. Det er godt mulig at hun har mye kunnskap, men hun formidler det ikke på en måte som skaper tillitt og kommunikasjon. Ser at andre har bedre erfaringer med henne.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Birgit Leikanger Eichstetter Skrevet

Dr.Eichstetter er tilstedeværende, god til å lytte og aktivt stille gode spørsmål og komme med gode øvelser. Oppmerksomhetstrening er en av øvelsene som har fungert for meg og hjulpet meg å komme ut av depresjonen. Anbefales på det varmeste.

Trygg og meget kunnskapsrik

Lege: Natalia Aresvik Skrevet

Natalie er trygg og kunnskapsrik . Hun bryr seg helhjertelig om deg som pasient. Hun tenker helhetlig noe som er veldig viktig for meg. Hun ser hele deg. Hun stiller spørsmål , lytter og forklarer godt. Er nøye I sine vurderinger og det føles godt og trygt å være hennes pasient.

Dyktig, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Miray Al-Mustafa Skrevet

Dr. Miray er en dyktig hudlege som gjør at jeg føler meg 100% trygg, sett og ivaretatt da jeg er hos henne.
Jeg opplever at hun oppriktig ønsker det beste for meg som pasient, og dykker inn i det med ektefølt engasjement og kunnskap.
Veldig fornøyd med å ha funnet henne.