Lillesand Legesenter

Havnegaten 5 4790 Lillesand

Siste vurderinger av behandlere ved Lillesand Legesenter

Trygg, oppmerksom, god

Lege: Svein Lorents Larsen Skrevet

Oppi denne forferdelige epidemien vi gjennomgår nå, med coronaviruset:
Min sønn har Larsen som fastlege, og Larsen har vært så fantastisk for en smule hysterisk hønemor som blei satt i karantene pga luftveissymptomer på både sønnen min å meg, han ringt ghver eneste dag første uka, å har holdt konstant kontakt med oss heile veien nå. Er så innmari imponert!!! Sykepleieren som jobber der, ei lys søt jente, tok seg tid med maske å utstyr å kom opp for å ta prøver, så utrolig koselig jente💚 Og ho kom opp seinere for å hente noen andre prøver!!
Di tar ALLTID telefonen på kontoret, og han har en mobil man kan sende sms til ved behov i helger eller på kveldene. Har ikke ord, verdens mest tålmodige å omsorgsfulle lege å ansatte jeg noen gang har møtt!!!!
Takk🙂💚🌞

Trygg og omsorgsfull

Blir tatt på alvor
Sender videre til spesialister hvis det er usikkerhet om diagnose
God tilgjengelighet

Dårlig

Lege: Svein Lorents Larsen Skrevet

Virker ikke som han har av seg tid for pasienten og pårørende. Virker uinteressert i å hjelpe. Vanskelig å kommunisere. Lite tilgjengelig.

Frekk og ekkel

Lege: Svein Lorents Larsen Skrevet

Kommer til han med mine spørsmål og får til svar «og hva vil du jeg skal gjøre med det??»
Følte meg rett og slett latterliggjort av denne legen opptil flere ganger. Kommer ikke til å gå dit igjen.

"En god lege og en utmerket terapeut"

Lege: Svein Lorents Larsen Skrevet

Da vår tidligere fastlege gikk av med pensjon, måtte vi (min mann og jeg) finne en ny fastlege. I Kr.sand kjente vi en praktiserende lege, og han anbefalte oss dr.Svein Lorents Larsen. Da hadde jeg etter 2 store nakke-ops gått med store smerter i fire år. Først da dr. Larsen ga meg akupunktur forsvant smertene. Dr. Larsen har hjulpet oss ved flere anledninger og alltid vært godt tilgjengelig også med øyeblikkelig hjelp. Jeg bedømmer en lege etter hans medisinske dyktighet og ikke etter hans stemmevolumen. Som helsesøster kjente jeg gode leger men dr.Larsen er også en god terapeut.