Lillesand Legesenter

Havnegaten 5 4790 Lillesand

Siste vurderinger av behandlere ved Lillesand Legesenter

Dyktig lege

Lege: Svein Lorents Larsen Skrevet

Veldig godt fornøyd med Dr.Larsen. Dyktig lege som er til å stole på. Hyggelig og dyktig legesekretær på legekontoret. Venteværelset trenger derimot en oppgradering🥴

Trygg og hjelpende

Lege: Svein Lorents Larsen Skrevet

Føler meg godt ivaretatt hos han. Tålmodig, rolig og bruker tid der det trengs. Er det noe som ikke kan svares på der og da undersøkes det og man får raskt utfyllende svar. Mye tillitt!

Ignorant og bedrevitende

Lege: Svein Lorents Larsen Skrevet

Jeg har møtt svært mange leger i mitt liv, men en så arrogant og ignorant person, har jeg aldri møtt på. Han skal kun ha rett, overkjører deg totalt og tildeler deg følelser og tanker som ikke er dine egne, og som du ikke kjenner deg igjen i.
Han kan sikkert være hyggelig, men da må man bare si seg enig med han hele tiden, han tåler ikke kritikk tilbake. Kan absolutt ikke anbefales for en som trenger fastlegen sin mye, da man hverken føler seg forstått, hørt eller hjulpet, på noen som helst måte.

En usedvanlig god lege

Lege: Svein Lorents Larsen Skrevet

Dr. Larsen er vennlig, snill og dyktig, i det hele tatt en fantastisk lege som bryr seg om sine pasienter og følger opp, også utenfor kontortiden. Sjelden å få en sånn lege i våre dager!

Trygg, oppmerksom, god

Lege: Svein Lorents Larsen Skrevet

Oppi denne forferdelige epidemien vi gjennomgår nå, med coronaviruset:
Min sønn har Larsen som fastlege, og Larsen har vært så fantastisk for en smule hysterisk hønemor som blei satt i karantene pga luftveissymptomer på både sønnen min å meg, han ringt ghver eneste dag første uka, å har holdt konstant kontakt med oss heile veien nå. Er så innmari imponert!!! Sykepleieren som jobber der, ei lys søt jente, tok seg tid med maske å utstyr å kom opp for å ta prøver, så utrolig koselig jente💚 Og ho kom opp seinere for å hente noen andre prøver!!
Di tar ALLTID telefonen på kontoret, og han har en mobil man kan sende sms til ved behov i helger eller på kveldene. Har ikke ord, verdens mest tålmodige å omsorgsfulle lege å ansatte jeg noen gang har møtt!!!!
Takk🙂💚🌞