Svein Lorents Larsen

Lillesand Legesenter Mann, 58 år

Autorisert1988
Ledige plasser 598 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lillesand Legesenter

Havnegaten 5 4790 Lillesand
Svein Lorents Larsen er en av 11 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Svein Lorents Larsen

Han er en hyggelig mann og virker som en dyktig lege.

Det hjelper lite at legen er en hyggelig kar når jeg må sitte og vente i over en time og når jeg henvender meg til resepsjons dama får jeg bare beskjed om å gå å sette meg uten spørsmål om hva jeg henvender meg for.
Det er alltid vanskelig å få tak i noen når jeg skal bestille time og jeg må alltid vente lenge på timen.
Jeg får ingen eller slett service av de øvrige ansatte.
Dette skjer gang på gang til jeg ser meg nødt til å bytte lege.

Med mindre du drar til lege for å sitte på venteværelset å bli ignorert kan jeg ikke anbefale dette legekontoret.

Greit nok, men kan bli bedre!

Jeg ble litt irritert over at han tar over 10 sek før han svarer på spørsmålet mitt. Snakker rolig, men litt for lavt. Han sa til meg at han fant bare en behandling på nettet og at han er ganske usikkert på om det hjelper. Han snakka i telefonen mens jeg var der, og brukte veldig langt tid for å tenke og lese det som står på nettet.

Dyktig og ryddig lege!

Dette er en bunnsolid lege. God til å lytte. Menneskekjenner. En lege som virkelig vet å skape tillit mellom mennesker. Dessuten er han dyktig på kirurgi, og har en stødig og forsiktig hånd. Han stiller alltid opp for pasientene, og er flink til å gjøre seg tilgjengelig. Når andre leger tar ferie, er han en av dem som tar ansvar og stiller opp for absolutt alle.

Generelt sett en svært god lege

En rolig lege som ikke lar seg stresse. Han er lyttende og forstålsesfull og er ikke redd for å be om råd av andre leger er hans egen kompetanse ikke strekker til. Skulle gjerne ha sett at han hadde ett noe bedre barntekke. Men ingen er perfekte. Generelt sett en dyktig lege som anbefales.

En av de bedre legene jeg har hatt

Veldig hyggelig og grei lege som lytter til det en har å si