Svein Lorents Larsen

Autorisasjon (1988)

Svein Lorents Larsen er en av 11 fastleger i Lillesand

Siste vurderinger av Svein Lorents Larsen

En usedvanlig god lege

Dr. Larsen er vennlig, snill og dyktig, i det hele tatt en fantastisk lege som bryr seg om sine pasienter og følger opp, også utenfor kontortiden. Sjelden å få en sånn lege i våre dager!

Trygg, oppmerksom, god

Oppi denne forferdelige epidemien vi gjennomgår nå, med coronaviruset:
Min sønn har Larsen som fastlege, og Larsen har vært så fantastisk for en smule hysterisk hønemor som blei satt i karantene pga luftveissymptomer på både sønnen min å meg, han ringt ghver eneste dag første uka, å har holdt konstant kontakt med oss heile veien nå. Er så innmari imponert!!! Sykepleieren som jobber der, ei lys søt jente, tok seg tid med maske å utstyr å kom opp for å ta prøver, så utrolig koselig jente💚 Og ho kom opp seinere for å hente noen andre prøver!!
Di tar ALLTID telefonen på kontoret, og han har en mobil man kan sende sms til ved behov i helger eller på kveldene. Har ikke ord, verdens mest tålmodige å omsorgsfulle lege å ansatte jeg noen gang har møtt!!!!
Takk🙂💚🌞

Trygg og omsorgsfull

Blir tatt på alvor
Sender videre til spesialister hvis det er usikkerhet om diagnose
God tilgjengelighet

Dårlig

Virker ikke som han har av seg tid for pasienten og pårørende. Virker uinteressert i å hjelpe. Vanskelig å kommunisere. Lite tilgjengelig.

Frekk og ekkel

Kommer til han med mine spørsmål og får til svar «og hva vil du jeg skal gjøre med det??»
Følte meg rett og slett latterliggjort av denne legen opptil flere ganger. Kommer ikke til å gå dit igjen.