IPR – Institutt For Psykologisk Rådgivning Bergen

Christian Michelsens gate 4 5012 Bergen

Siste vurderinger av IPR – Institutt For Psykologisk Rådgivning Bergen

Trygg, engasjert, kunnskapsrik

Nicolai Slaathaug Hansen Skrevet

Beste psykologen jeg har vært hos, fantastisk interessert og tilstede i timene. Så nysgjerrig og får meg til å føle meg trygg, sett og viktig. Har fått stor hjelp!

Oppfattes som trygg og stødig

Nicolai Slaathaug Hansen Skrevet

Hjulpet meg over lenger tid og virker veldig stødig i det han driver med.
Enkelt å kommunisere med han og for meg så fikk jeg fort tillit til han.

Profesjonell og hjelpsom

Guro Årdal Rekkedal Skrevet

Guro er veldig profesjonell, ekte, respektfull, tålmodig, aksepterende og medfølende terapeut. Jeg følte at Guro elsker å hjelpe andre, psykoterapi er absolutt hennes yrke. Også hennes forskningsrekord og selvvekst i området hennes er imponerende. Guro har hjulpet meg i en kort periode å komme meg ut av avgrunnen av fortvilelse og depresjon. Jeg vet ikke hva hun kunne gjort på en bedre måte.

God på å se mennesker

Hanna Svanhild Aardal Skrevet

Jeg ble henvist til IPR fra fastlegen, opplevde raskt å få time selv om det var noe frem i tid. Hatt en time med Aardal. Hun er flink til å anerkjenne og bekrefte pasienten.

Dessverre fikk jeg ikke henne som behandler, da hun kun gjorde vurderingstime. Det burde ha stått i innkallingsbrevet. Stort forventningsbrudd for en sårbar pasient, dessverre! Hun er også svært opptatt av spennende forskning. Det hadde nok jeg også vært om jeg var frisk, men det overskygget litt for mine behov for behandling, da jeg kom til en type terapi etterfølgende som var motsatt av fastlegens anbefaling.