Helplink Psykologsenter

Telefonnummer22 60 00 3022 60 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solligata 2 0254 Oslo

Siste vurderinger av Helplink Psykologsenter

Hjalp meg for andre gang

Saher Sourouri Skrevet

Gikk til denne psykologen for 6-7 år siden. Hadde da slitt over en lengre periode med angst og tvangstanker. I forkant hadde jeg gått til en annen psykolog og stått på medisiner uten å bli noe bedre. Men jeg fikk veldig god kontakt med denne psykologen og fikk endelig den hjelpen jeg skulle ha.

I høst fikk tilbakefall i forbindelse med at min gikk bort etter lengre tids sykdom. Igjen hjalp denne psykologen meg opp igjen. En veldig god mann og dyktig fagperson. Det er godt å vite at han er der dersom jeg skulle bli dårlig igjen.

Rett og slett en god psykolog

Saher Sourouri Skrevet

Fikk denne psykologen anbefalt av en kollega som hadde gått til han. Jeg slet med depresjon og panikkangst, og kom til bunns i problemene etter noen måneder hos denne psykologen.

Jeg fikk raskt inntrykk av at han hadde hørt alt jeg fortalte han om mine plager før. Og det var faktisk betryggende for meg, jeg tolket det som tegn på at han var erfaren i faget sitt.

Jeg vil beskrive Dr. Sourori som omgjengelig og fleksibel i stilen. Vi snakket både om problemene mine her og nå og om min fortid/barndom. Vi kunne bruke god tid på å 'grave' i sjelen, men samtidig var han ikke tilbakeholden med å gi tips og konkrete verktøy. Og han var veldig opptatt av å stoppe opp og sjekke at jeg forstod hva det var han sa, og han hjalp meg å knyte trådene i samtalene sammen.

Er usikker på hva mer jeg skal skrive, vil som sagt anbefale denne psykologen.

P.S. Dersom man må flytte en time, er det viktig å si i fra senest 48 timer før. Denne regelen var han veldig opptatt av.