Helplink Psykologsenter

Solligata 2 0254 Oslo

Siste vurderinger av Helplink Psykologsenter

Eneste psykologen som har vært til hjelp

Saher Sourouri Skrevet

Min partner og jeg gikk til Saher Sourouri fordi vi ønsket en parterapaut som i tillegg var psykolog. Vi hadde i forkant prøvd 2 andre parterapeuter uten særlig hell. Hos Sourouri lærte vi hvor fint parterapi kan være derfor man finner den riktige fagpersonen.

Det beste med denne psykologen var at han veldig raskt klarte å sette fingeren på hva problemet vårt var, noe de andre terapeutene aldri klarte. Han ga oss mange innspill til hva vi helt konkret skulle trene på for å få det bedre. Alt sammen var veldig bra.

Kan nevne at Sourouri har tildels en ganske konfronterende stil, men det opplevde vi som positivit. Det var det vi trengte.

Vi går fortsatt til samtaler da vi ennå ikke er helt i mål, men vi er overbevist om at Sourouri har reddet forholdet vårt.

Anbefales på det sterkeste

Saher Sourouri Skrevet

Mye har blitt bedre etter at jeg begynte å gå til Saher Sourouri i 2016. Jeg har endelig lært å takle min egoistiske far som har ignorert meg hele livet. Jeg har sagt opp en jobb som jeg hatet. Jeg har sluttet å skyve vekk folk som bryr seg om meg. Før tenkte jeg på å ta livet mitt nesten hver dag, men det gjør jeg ikke lenger.

Hjalp meg for andre gang

Saher Sourouri Skrevet

Gikk til denne psykologen for 6-7 år siden. Hadde da slitt over en lengre periode med angst og tvangstanker. I forkant hadde jeg gått til en annen psykolog og stått på medisiner uten å bli noe bedre. Men jeg fikk veldig god kontakt med denne psykologen og fikk endelig den hjelpen jeg skulle ha.

I høst fikk tilbakefall i forbindelse med at min gikk bort etter lengre tids sykdom. Igjen hjalp denne psykologen meg opp igjen. En veldig god mann og dyktig fagperson. Det er godt å vite at han er der dersom jeg skulle bli dårlig igjen.

Rett og slett en god psykolog

Saher Sourouri Skrevet

Fikk denne psykologen anbefalt av en kollega som hadde gått til han. Jeg slet med depresjon og panikkangst, og kom til bunns i problemene etter noen måneder hos denne psykologen.

Jeg fikk raskt inntrykk av at han hadde hørt alt jeg fortalte han om mine plager før. Og det var faktisk betryggende for meg, jeg tolket det som tegn på at han var erfaren i faget sitt.

Jeg vil beskrive Dr. Sourori som omgjengelig og fleksibel i stilen. Vi snakket både om problemene mine her og nå og om min fortid/barndom. Vi kunne bruke god tid på å 'grave' i sjelen, men samtidig var han ikke tilbakeholden med å gi tips og konkrete verktøy. Og han var veldig opptatt av å stoppe opp og sjekke at jeg forstod hva det var han sa, og han hjalp meg å knyte trådene i samtalene sammen.

Er usikker på hva mer jeg skal skrive, vil som sagt anbefale denne psykologen.

P.S. Dersom man må flytte en time, er det viktig å si i fra senest 48 timer før. Denne regelen var han veldig opptatt av.