Helplink Psykologsenter

Solligata 2 0254 Oslo

Siste vurderinger av Helplink Psykologsenter

Trygg, lyttende og dyktig

Katrine Relander Skrevet

Selv etter bare noen få timer er jeg veldig trygg på at Katrine er den helt riktige støttepersonen for meg i en vanskelig livssituasjon.

Hun er empatisk, god til å lytte, hun anerkjenner følelser og tar seg tid til å snakke om det. Samtidig er hun støttende og kommer med gode forslag til ting man kan gjøre for å få det bedre, og for å få bearbeidet ting man går og sliter med.

Hun er helt klart en veldig dyktig psykolog, som det er lett å få tillit til.

Jeg har kontakt med henne via Skype, og det fungerer veldig bra.

Hun er fleksibel og lett å komme i kontakt med, og ordner timer som passer inn i en kronglete hverdag. Hun har også stilt opp på kort varsel ved behov.

Anbefaler henne virkelig.

Anbefales på det sterkeste

Saher Sourouri Skrevet

Mye har blitt bedre etter at jeg begynte å gå til Saher Sourouri i 2016. Jeg har endelig lært å takle min egoistiske far som har ignorert meg hele livet. Jeg har sagt opp en jobb som jeg hatet. Jeg har sluttet å skyve vekk folk som bryr seg om meg. Før tenkte jeg på å ta livet mitt nesten hver dag, men det gjør jeg ikke lenger.

Hjalp meg for andre gang

Saher Sourouri Skrevet

Gikk til denne psykologen for 6-7 år siden. Hadde da slitt over en lengre periode med angst og tvangstanker. I forkant hadde jeg gått til en annen psykolog og stått på medisiner uten å bli noe bedre. Men jeg fikk veldig god kontakt med denne psykologen og fikk endelig den hjelpen jeg skulle ha.

I høst fikk tilbakefall i forbindelse med at min gikk bort etter lengre tids sykdom. Igjen hjalp denne psykologen meg opp igjen. En veldig god mann og dyktig fagperson. Det er godt å vite at han er der dersom jeg skulle bli dårlig igjen.

Rett og slett en god psykolog

Saher Sourouri Skrevet

Fikk denne psykologen anbefalt av en kollega som hadde gått til han. Jeg slet med depresjon og panikkangst, og kom til bunns i problemene etter noen måneder hos denne psykologen.

Jeg fikk raskt inntrykk av at han hadde hørt alt jeg fortalte han om mine plager før. Og det var faktisk betryggende for meg, jeg tolket det som tegn på at han var erfaren i faget sitt.

Jeg vil beskrive Dr. Sourori som omgjengelig og fleksibel i stilen. Vi snakket både om problemene mine her og nå og om min fortid/barndom. Vi kunne bruke god tid på å 'grave' i sjelen, men samtidig var han ikke tilbakeholden med å gi tips og konkrete verktøy. Og han var veldig opptatt av å stoppe opp og sjekke at jeg forstod hva det var han sa, og han hjalp meg å knyte trådene i samtalene sammen.

Er usikker på hva mer jeg skal skrive, vil som sagt anbefale denne psykologen.

P.S. Dersom man må flytte en time, er det viktig å si i fra senest 48 timer før. Denne regelen var han veldig opptatt av.