Åseral Legekontor

Telefonnummer38 28 59 0038 28 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gardsvegen 66 4540 Åseral

Siste vurderinger av Åseral Legekontor

Lege: Peter Kutschera Skrevet

Kutchera er en fantastisk lege som er utrolig opptatt av pasientene sine sitt beste. Det er ikke en typisk lege hvor du har 5 minutter på deg til å forklare problemet, og like etterpå er du på vei hjem igjen uten og egentlig ha blitt noe klokere på hva som er galt. Man blir hørt, man blir sett og undersøkelsen tar den tiden den tar, han er utrolig dyktig og grundig i sitt arbeid.

En veldig god lege

Lege: Peter Kutschera Skrevet

"En av de beste diagnosticians"

For years he was an emergency physician at the Vienna Rescue, next to his ordination. This experience has made him what he can do today. He helped many of my children and even sewn a placewound on the forehead of my little daughter. Another doctor would have sent us to a hospital.

Ich wünsche ihm alles Gute und ich weiß dass wir uns wieder sehen werden. Liebe Grüße

Helhetlig og grundig

Lege: Peter Kutschera Skrevet

Ærlighet og grundig. Helhetlig behandling. Endelig en lege som tar pasienten alvorlig. Følger opp og sjekker det som Bør sjekkes ved et legebesøk

Fantastisk dyktig lege.

Lege: Sven Andreas Haraldstad Skrevet

Grundig undersøkelse, Tar seg alltid god tid, og gir deg god forklaring på det han mener du feiler.
Og han følger deg opp på en enestående måte.

Helt topp lege!

Lege: Sven Andreas Haraldstad Skrevet

Jeg kjenner meg alltid trygg hos dr. Haraldstad, uansett hva jeg måtte trenge hjelp til. Han er flink til å forklare dersom det er noe jeg lurer på. Haraldstad er alltid blid og imøtekommende, står på og er ikke redd for å yte det lille ekstra som gjør at han er en helt unik, dyktig fastlege! Jeg gir han mine varmeste anbefalinger!