Einar Røsshag

Telefonnummer920 87 047920 87 0 ...
Kjøpmannsgata 52 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Einar Røsshag

Anbefales på det varmeste

Einar Røsshag Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost denne mannen nok. Tok kontakt med Einar da jeg for en tid tilbake befant meg i en stor livskrise, og har ikke angret en dag. Han så hele meg og møtte meg "der jeg var". Jeg kjente meg trygg og ivaretatt fra første stund, og dette gjorde at jeg raskt fikk tillit til han. Einar utstråler ro, varme og trygghet, noe som gjør det enklere å åpne opp og snakke om det som er vanskelig. Han er lyttende, empatisk og støttende, men gir også konstruktiv motstand/utfordrer der det kreves. Opplever han som faglig dyktig og aktivt tilstede i terapien, noe som gir en følelse av at han genuint bryr seg. Det har vært en lang og krevende prosess, men sammen med Einar har jeg jobbet meg gjennom en stor livskrise med tilhørende traumer, og står i dag sterkere enn jeg trodde var mulig. Den beste støttespilleren jeg kunne fått. Tusen takk! Mine varmeste anbefalinger.

Trygg og kunnskapsrik

Einar Røsshag Skrevet

Jeg møtte en trygg, vennlig og kunnskapsrik psykolog i Einar Røsshag. Han hjalp meg trygt gjennom en vanskelig livskrise.

En kilde til varig endring

Einar Røsshag Skrevet

Jeg gikk til Einar jevnlig i litt over et år og opplever en vedvarende fundamental endring i egen psyke og opplevelse av verden etter endt terapi, som jeg avsluttet for snart et år siden. Etter endt behandling hos Einar opplever jeg at jeg fremdeles har stemmen hans tilgjengelig på skuldra mi, en stemme som nå også har blitt min og som er en kilde til aksept for egne følelser og tanker. Det var både hardt og tidkrevende, men en fantastisk god investering!

Til stor hjelp

Einar Røsshag Skrevet

Jeg har gått hos Einar Røsshag over noe tid og har fått svært god hjelp. Han er støttende og forståelsesfull, men også kunnskapsrik. Uten den hjelpen jeg har fått til å forstå meg selv og det jeg står i, vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Jeg anbefaler han!

Trygg, varm og tillitsvekkende

Einar Røsshag Skrevet

Kjente meg ivaretatt fra første stund.
Han ser hele mennesket og gir trygghet til pasienten. Kommer med gode innspill og refleksjoner, men også kritisk når nødvendig.