Toril Mjøen Ekrem

Telefonnummer454 45 381454 45 3 ...
Rosenborggt 3 0356 Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Toril Mjøen Ekrem

Mangelfull oppfølging

Toril Mjøen Ekrem Skrevet

Jeg fraråder å gå i gruppeterapi hos henne. Stort gjennomtrekk i gruppa og mangelfull oppfølging dersom man velger å slutte. Skrev epikrise på meg 10 måneder etter siste møte og da kun på oppfordring fra meg.

Førsteklasses psykolog

Toril Mjøen Ekrem Skrevet

Jeg har vært pasient hos Toril i over 10 år. Hun har aldri en eneste gang kommet for sent til time, og jeg kan telle på en hånd de gangene hun har måttet avlyse eller flytte på en time. Jeg har da alltid fått beskjed om dette i god tid. Hun er en førsteklasses samtalepartner; tydelig, omsorgsfull og alltid med positive og nyttige refleksjoner. Jeg har lært enormt mye i løpet av disse årene og følt meg ivaretatt på alle tenkelige vis. De heldigvis få gangene jeg har stått i en krise har hun vært tilgjengelig for kontakt utenom fast time. Toril er åpen for kritikk og misforståelser og slike er det alltid ryddet opp i når jeg har tatt det opp. Jeg har hatt kontakt med andre psykologer tidligere, både privatpraktiserende og psykologer innen det offentlige helsevesenet, og Toril overgår dem alle. Jeg stiller meg uforstående til den kritikken hun har fått her på Legelisten.