Toril Mjøen Ekrem

Telefonnummer454 45 381454 45 3 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet Park 7 0176 Oslo

Siste vurderinger av Toril Mjøen Ekrem

Førsteklasses psykolog

Toril Mjøen Ekrem Skrevet

Jeg har vært pasient hos Toril i over 10 år. Hun har aldri en eneste gang kommet for sent til time, og jeg kan telle på en hånd de gangene hun har måttet avlyse eller flytte på en time. Jeg har da alltid fått beskjed om dette i god tid. Hun er en førsteklasses samtalepartner; tydelig, omsorgsfull og alltid med positive og nyttige refleksjoner. Jeg har lært enormt mye i løpet av disse årene og følt meg ivaretatt på alle tenkelige vis. De heldigvis få gangene jeg har stått i en krise har hun vært tilgjengelig for kontakt utenom fast time. Toril er åpen for kritikk og misforståelser og slike er det alltid ryddet opp i når jeg har tatt det opp. Jeg har hatt kontakt med andre psykologer tidligere, både privatpraktiserende og psykologer innen det offentlige helsevesenet, og Toril overgår dem alle. Jeg stiller meg uforstående til den kritikken hun har fått her på Legelisten.

Virker uinteressert

Toril Mjøen Ekrem Skrevet

Jeg avsluttet min behandling fordi Toril sjeldent møtte opp til avtalt time, og som regel alltid avsluttet ti minutter før. Begeret mitt rant over da hun lot meg vente i 20 minutter og forklarte nongealant at hun isteden brukte tiden på papirarbeid (som ikke skal gå ut over min pasienttid). Dårlig opplevelse, kom aldri tilbake.

Jeg er forskrekket og lei meg. Uansett realitetene, så er det forferdelig trist at du har opplevd at det er sånn hos meg, at jeg ikke har oppdaget det, og at vi ikke har klart å snakke om det.
Hvem du nå enn er, så lover jeg å gjøre mitt til at vi skal få en god samtale om dette hvis du kontakter meg.

Besvart av Toril Mjøen Ekrem