The Northern Lights AS

Telefonnummer63 80 32 4063 80 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Odalsgata 42 2003 Lillestrøm

Siste vurderinger av The Northern Lights AS

Ikke seriøs

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Jeg trengte ham for første gang for en nødsituasjon, og sekretæren, veldig uhøflig, fortalte meg at den første avtalen var tilgjengelig i løpet av 2 uker. Umiddelbart endret fastlegen

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Veldig god lege og flink, det gjelder også assistansen sin, han er nå min fastlege lenge. Anbefaler han. De er hjelpsomme, imøtekommende og hyggelige. Men lege vikarene er ikke helt flinke som legen.

Ikke seriøs

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Dette må være noe av det mest useriøse legekontoret jeg har vært borti. Ikke mulig å kontakte, lang ventetid når man først får time og hastebehandling når du kommer in. Og ikke minst inkompetent legesekretær. Folk bør vurdere noen andre.

Ikke velg Dr. Ravi Gulati

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Dette legekontoret har alt for mange pasienter til å kunne behandle alle. Veldig ofte vikar som jobber for legen. Den avtalen man har med Dr. Ravi gjelder ikke når det er vikar lnne og man blir henvist til legevakten. Man blir ikke tatt seriøst. Og man får ingen oppfølging av sykdom.

Beste legen jeg har møtt

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Grei ventetid, blir alltid godt tatt imot og ivaretatt, får hjelpen og undersøkelsene jeg trenger og tonen er alltid utrolig hyggelig og fin. Anbefaler denne legen, så utrolig snill og flink i jobben sin! Hele familien har han som fastlege og er enig i dette også.