Ravi Gulati

Tlf: 63 80 32 40 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ravi Gulati er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Ravi Gulati

Ikke seriøs

Jeg trengte ham for første gang for en nødsituasjon, og sekretæren, veldig uhøflig, fortalte meg at den første avtalen var tilgjengelig i løpet av 2 uker. Umiddelbart endret fastlegen

Trygg og kunnskapsrik

Veldig god lege og flink, det gjelder også assistansen sin, han er nå min fastlege lenge. Anbefaler han. De er hjelpsomme, imøtekommende og hyggelige. Men lege vikarene er ikke helt flinke som legen.

Ikke seriøs

Dette må være noe av det mest useriøse legekontoret jeg har vært borti. Ikke mulig å kontakte, lang ventetid når man først får time og hastebehandling når du kommer in. Og ikke minst inkompetent legesekretær. Folk bør vurdere noen andre.

Ikke velg Dr. Ravi Gulati

Dette legekontoret har alt for mange pasienter til å kunne behandle alle. Veldig ofte vikar som jobber for legen. Den avtalen man har med Dr. Ravi gjelder ikke når det er vikar lnne og man blir henvist til legevakten. Man blir ikke tatt seriøst. Og man får ingen oppfølging av sykdom.

Beste legen jeg har møtt

Grei ventetid, blir alltid godt tatt imot og ivaretatt, får hjelpen og undersøkelsene jeg trenger og tonen er alltid utrolig hyggelig og fin. Anbefaler denne legen, så utrolig snill og flink i jobben sin! Hele familien har han som fastlege og er enig i dette også.