Ravi Gulati

Tlf: 63 80 32 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ravi Gulati er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Ravi Gulati

Trygg og kunnskapsrik

Veldig god lege og flink, det gjelder også assistansen sin, han er nå min fastlege lenge. Anbefaler han. De er hjelpsomme, imøtekommende og hyggelige. Men lege vikarene er ikke helt flinke som legen.

Ikke seriøs

Dette må være noe av det mest useriøse legekontoret jeg har vært borti. Ikke mulig å kontakte, lang ventetid når man først får time og hastebehandling når du kommer in. Og ikke minst inkompetent legesekretær. Folk bør vurdere noen andre.

Ikke velg Dr. Ravi Gulati

Dette legekontoret har alt for mange pasienter til å kunne behandle alle. Veldig ofte vikar som jobber for legen. Den avtalen man har med Dr. Ravi gjelder ikke når det er vikar lnne og man blir henvist til legevakten. Man blir ikke tatt seriøst. Og man får ingen oppfølging av sykdom.

Beste legen jeg har møtt

Grei ventetid, blir alltid godt tatt imot og ivaretatt, får hjelpen og undersøkelsene jeg trenger og tonen er alltid utrolig hyggelig og fin. Anbefaler denne legen, så utrolig snill og flink i jobben sin! Hele familien har han som fastlege og er enig i dette også.

flink lege men ikke sekretær

sekretær med dårlig norskkunskaper,
lang ventetid,
altfor liten og trangt venterom( noen ganger fult av syke mennesker)

Flink

Brukt Ravi og sekretæren i mange år. Veldig fornøyd med både han og sekretæren. Han er veldig imøtekommende, sekretæren er også veldig hyggelig . Føler meg ivaretatt når jeg ringer, samt godt mottatt når jeg kommer dit.

Gulati er en behaglig og dyktig lege.

Jeg har brukt Dr. Gulati i mange år. Når jeg ringer og bestiller time, er det alltid en hyglig dame som svarer.
Jeg slipper og vente lenge på å få en time hoss Gulati.
Han har alltid tid til å snakke med meg.
Jeg har tidligre bodd i Lillestrøm, men jeg flyttet til Aurskog for
5 år siden fortsatte jeg å bruke Dr Gulati fordi når jeg kommer
dit har han altid tid til å ordne med medesiner som jeg trenger, jeg føler
trygg på alt er i orden når jeg har vert hoss hann.

Effektiv, empatisk og meget kompetent

Måtte bytte da jeg flyttet mange timer unna, kan anbefale på det høyeste. Da jeg byttet til han hadde jeg gått med lidelse i 2 mnd som tidligere FL sa var psykisk, Ravi brukte 2 min på og finne ut at det var bronkitt, kort tid etterpå var jeg frisk. Best av 5 leger!

Aldrig mer Volla legesenter och Ravi Gulati.

Jag önskar att jag hade gjort lite mer research innan jag involverade mig med volla legesenter och Ravi Gulati. Förhoppningsvis kan jag genom detta förhindra andra att begå samma misstag. Över lag sköts saker och ting lite hur som helst. Papper kommer bort, remisser blir inte sent in som de skal, överenskommelse om uppringning från lege blir ignorerat eller glömt bort. Mitt i konsultationer tar legen private telefonsamtaler. Otroligt trist och frustrerande situation för den som prövar att få hjälp.

Utilgjengelig legekontor

Det er nesten umulig å få kontakt med legen.
Kan ringe i flere uker, uten noe svar.
Når man har time. Så må man selv pushe på for å vite ting. Og leverer man fra seg blodprøver feks får man ikke tilsendt noen resultater. Praksisen er at man må ringe selv for å vite resultater. Men når det da går flere uker uten kontakt så fremstår legen som meget uprofesjonell. Og ikke minst uansvarlig.
Bytter fastlege nå.

Useriøs

Svigermor har brukt han i flere år, lettvint fordi de bor i nærheten. For 3 år siden fikk hun hjerneslag, og siden det, har jeg fulgt henne til legen. Nå bytter vi lege ! Hun føler seg ikke ivaretatt, og stusser over at han virker overfladisk og ikke tar jevnlige prøver. Jeg for min del synes det er forkastelig at JEG må fortelle han hver gang hun trenger resept, hva hun bruker ! Det er vel strengt tatt legens ansvar som har foreskrevet medisinene. Jeg må møte opp i luken med liste over medisinene, samt styrke og dosering, skremmende !!!

Meget flink og hyggelig lege!

Grunnet flytting måtte jeg dessverre bytte lege. Gulati er flink, tar seg tid når det er nødvendig og er en veldig hyggelig person. Alle tiders legesekretær har han også!

Han er en samvitigsfull person.

jeg er meget fornøyd med legen. Han er alltid hygglig og tar seg god tid til
å lytte på meg når jeg spør han om noe. Det er alltid hyglig å komme til han, det er
liten ventetid på å få time.
Jeg bor på Aurskog, men kjører gjerne til Lillestrøm for å beholde fastlegen min.

Anbefaler!

Både Gulati og sekretæren hans er utrolig flinke!

Tar deg på alvor, hyggelig lege

Har hatt Ravi som fastlege i mange år. Alltid like hyggelig, samtidig med at man blir tatt på alvor. Veldig fornøyd!

Beste lege jeg har hatt!

Viser interesse og forståelse for pasientene og tar deg på alvor.Han sekretær er veldig brukbar med time bestilling, alle prøvene og respekt til pasientene. jeg og mange andre som bruker volla lege senter er veldig fornøyd D. Gulatig og hans sekretær.

Useriøs og grisk

Når man sitter på venterommet "behandler" han lett 6-8 pasienter på en halvtime. I tillegg kom en av hans unge sønner inn i undersøkelsesrommet midt under en konsultasjon. Jeg tok til fornuften og byttet lege.

Forferdelig

Ravi er en helt okay lege om du ikke trenger hjelp psykisk!

Under en periode der jeg hadde en alvorlig depresjon så er han helt ubrukelig. Du får ikke den hjelpen du trenger. Man får mer enn gjerne en sykmelding, men ikke noe hjelp videre i systemet.
Lite sympatisk når det kommer til psykiske problemer og mener at man må ut i jobb selv om man er syk.
Har måttet be om medisiner, finne svar på spørsmål jeg lurer på på egenhånd.

Han har alltid dårlig tid til deg når du kommer ned, har opplevd at han har sittet
med stoppeklokke og tatt telefonen når noen ringer ved flere anledninger.
Sekretæren, da jeg gikk til han, var vanskelig å ha med å gjøre.

Ok lege, ubrukelig sekretær!

Helt grei lege, fullstendig ubrukelig sekretær! Tok meg 2,5 måneder å få papirene jeg ventet på, hun mistet viktige papirer jeg gav henne (for så å påstå at hun aldri mottok de), jeg måtte møte opp 2 ganger på kontoet for å be om hva jeg trengte da hun ikke gjorde det jeg spurte om over telefon. Har flere ganger bedt legen om å ringe tilbake, noe han ikke gjorde, men usikker på om det var han eller sekretæren som aldri gav beskjed.

Fantastisk pasientforståelse

Viser interesse og forståelse for pasientene og tar deg på alvor.