Volla Legesenter

Odalsgata 42 2003 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Volla Legesenter

Ikke tilgjengelig og dermed ikke fungerende fastlege

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Ravi Gulati har vært (er fortsatt?) betjent av en vikar. Denne tilbakemelding er basert på opplevelsen på legekontoret slik det har fungert siste 6 mnd.

Legekontoret sluttet å svare på telefoner. Når man la igjen beskjed ringte de ikke opp. Konsekvensene var at man ikke fikk fylt sine resepter. Fikk ikke fulgt opp avtaler om ting som skulle følges med. Ble heller ikke fulgt opp når man fikk bivirkninger fra Korona vaksine.

Når fastlegen er inngangsporten for all medisinsk behandling, kan det være katastrofalt når fastlegen gjør seg selv utilgjengelig.

Kan ikke anbefale dette legekontoret. Det virker rett og slett ikke trygt.

Elendig lege og sekretær

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Herregud for et uprofosjonell legekontor og sekretær! Legen er håpløs, og sekretæren krangler og hever stemmen når jeg sier at det haster litt. Det er SÅ kjipt, når jeg sjeldent ringer og aldri får hjelp. Legen er lite forståelsesfull, og alt er rett og slett UPROFOSJONELT.

Useriøst

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Dette lege kontoret er så useriøs selv holder aldri timeavtaler alltid forsinket. Og sekretæren er uprofesjonelt og sliter med språket oppfører seg ofte uhøflig. Bytter lege med en gang og anbefaler andre om å bytte snarest. Man blir mer syk av å bare komme inntil legekontoret.

Ser hele mennesket

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Faglig dyktig og effektiv og finner ut av det meste. Ser hele mennesket. Er fleksibel og klarer å finne tid ved behov for rask hjelp.

Trygg og erfaren

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Tar deg på alvor. Får alltid rask time når er behov. Dyktig og erfaren lege som får meg til å føle meg trygg.