Volla Legesenter

Telefonnummer63 80 32 4063 80 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Odalsgata 42 2003 Lillestrøm

Siste vurderinger av Volla Legesenter

Tar deg på alvor

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Har vært min fastlege helt siden ordningen ble innført.
Har alltid fått time raskt når det har vært påkrevd.
Selv sier jeg fra om det haster eller ikke.aldrig noe promblem.Opplever alltid at man blir tatt på alvor ,og er allment dyktig.

Har alltid tid til deg og tar deg på alvor

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Litt «old school» opplegg. Men utrolig hjelpsom da jeg har fått hastetime 2 ganger uten problem. Har opplevd et par ganger at gamle fastlegen min ikke har ledig time og heller ikke tar meg seriøst, og da har jeg ringt og forklart situasjonen til Dr. Gulati og han har alltid funnet tid til å hjelpe meg. Dr. Gulati er en hyggelig lege som virkelig bryr seg og lytter til sine pasienter. Derfor har jeg byttet til å ha han som fastlege. Resepsjonisten er også informativ og hyggelig. Litt ventetid, men verdt det. Anbefales!

Ikke seriøs

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Jeg trengte ham for første gang for en nødsituasjon, og sekretæren, veldig uhøflig, fortalte meg at den første avtalen var tilgjengelig i løpet av 2 uker. Umiddelbart endret fastlegen

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Veldig god lege og flink, det gjelder også assistansen sin, han er nå min fastlege lenge. Anbefaler han. De er hjelpsomme, imøtekommende og hyggelige. Men lege vikarene er ikke helt flinke som legen.

Ikke seriøs

Lege: Ravi Gulati Skrevet

Dette må være noe av det mest useriøse legekontoret jeg har vært borti. Ikke mulig å kontakte, lang ventetid når man først får time og hastebehandling når du kommer in. Og ikke minst inkompetent legesekretær. Folk bør vurdere noen andre.