Psykolog Hanne Renland

1 vurdering

Siste vurderinger av Psykolog Hanne Renland

Dyktig!

Hanne Renland Skrevet

En dyktig psykolog med solid kompetanse og erfaring. Følte at man både ble hørt og forstått. Hun er imøtekommende og hyggelig, og det er lett å samtale med henne.

Styr unna

Hanne Renland Skrevet

Erfaringen var dessverre svært skuffende. Opplevde å ikke bli hørt, ble stadig misforstått, og hun dro hyppige og alt for raske konklusjoner underveis. Opplevde henne som veldig forhåndsdømmende.

Livredder

Hanne Renland Skrevet

Hanne er en betryggende dame som har vært den viktigste personen for meg å ha over flere år. Det er noe jeg oppdaget en stund etter avsluttet behandling. Hun lytter, kommuniserer bra og får en til å føle seg trygg. Hun ser deg som menneske.

Sliten

Hanne Renland Skrevet

Hanne har vært en særdeles godt likt psykolog i flere tiår. Tydelig og ute etter å hjelpe. Men de siste årene er hun mest ute etter penger og har mange og lange ferier hvert år, som kan være uheldig for pasienten. Har ikke egenandels avtale, og tar godt over 3000,- for å skrive 1/3 A4 side med epikrise. På tide å takke for seg nå.

Hyggelig

Hanne Renland Skrevet

Veldig hyggelig og livlig dame. Kanskje litt for livlig til og med. Følte jeg fikk fram det jeg ville, og ble lyttet til. Fornøyd.