Kristen Hauge

Kvassnesvegen 48 5914 Isdalstø

Siste vurderinger av Kristen Hauge

Kaller en spade for en spade

Kristen Hauge Skrevet

Har vært en fantastisk hjelp i vanskelige perioder. Er liketil og rett fram, og flink til å sette tanker i sving. Oppleves som en ærlig og god samtalepartner som ikke "duller" og stakkarsliggjør pasienten. Fantastisk behandler for de som ikke vil ha tingene pakka inn i bomull.

Burde ikke vært psykolog

Kristen Hauge Skrevet

Hauge oppleves som useriøs, flåsete, belærende og nedlatende. Jeg synes han har misforstått situasjonen totalt og latt være å sette seg skikkelig inn i historikken. Jeg kan dessverre ikke på noen måte anbefale denne psykologen med mindre du har et ønske om å kaste penger rett ut vinduet. Det eneste han var skikkelig god på var å innkassere egenandelen....

Kald og uinnteressert

Kristen Hauge Skrevet

Ble møtt på en dårlig måte. Følte at han ikke riktig hørte etter på det jeg sa. I rapporten som fastlegen senere fikk til tilsent kjente jeg meg ikke igjen i, i det hele tatt.

Stigmatiserende og ufølsom

Kristen Hauge Skrevet

Han er sikkert dyktig for de han klarer å hjelpe, men jeg følte meg overkjørt og sett ned på over at jeg følte slik jeg gjorde. Venterommet er felles med et annet legekontor hvor han da roper opp pasient over høytaler, ville nesten ikke gå inn første gang da jeg hørte det. Alle viste hvor jeg skulle.
Og, viss du glemte en time så ringte han ikke for å høre hvorfor du ikke kom, eller sendte en ny innkalling.. han sendte faktura som en mottar dagen etter.