Krossen Legekontor AS

Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Krossen Legekontor AS

Helt udugelig!

Lege: Øystein Jektnes Balle Skrevet

Har gått i flere år med noe skoliose-lignende og prøver å finne ut hva det går i. Det hindrer meg fra å ta arbeid, så da er det ekstra krevende når Øystein først utsetter i flere måneder, så sender meg på feil røntgen der de ikke kan finne ut av dette, og så er helt umulig å få på tråden for å gå videre. Alt dette koster også penger som jeg ikke har. Finn dere en lege som er interessert i jobben sin og som ønsker å hjelpe folk, og hold dere borte fra Balle!

Trygg og kunnskapsrik lege!

Lege: Cecilie Lerstøl Cais Skrevet

En lege som strekker seg for at jeg som pasient skal føle meg trygg og ivaretatt. Enormt flink i jobben sin; gode svar på det jeg lurer på, jeg føler med sett og tatt på alvor.
Takknemlig som fikk henne som fastlege!

Nja

Lege: Øystein Jektnes Balle Skrevet

Som en tidligere sa så er dette en god lege for folk som ikke sliter med kroniske plager, dersom du sliter med kroniske plager så kan han faktisk bli irritert på deg som pasient å sammenligner dine kroniske plager med "alle" andre som funker i hverdagen, for min del så finnes det lite hjelp i han å har med det grunnlaget valgt å bytte lege

Trygg men streng

Lege: Cecilie Lerstøl Cais Skrevet

Jeg har anorexi og endometriose og har mye hjelp fra Cecilie. Jeg anbefaler henne på det sterkeste! Topp lege, trygg, god og streng når det trengs

Grundig og effektiv

Lege: Håvar Skoland Skrevet

Tar fatt i ting. og holder seg oppdatert på nye medisiner.
Lytter aktivt og foreslår alternative medisiner eller tiltak.