Øystein Jektnes Balle

Krossen Legekontor

Autorisasjon (2010)

Krossen Legekontor Telefonnummer51 78 95 9551 78 95 ...
Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe
Øystein Jektnes Balle er en av 21 fastleger i Klepp

Siste vurderinger av Øystein Jektnes Balle

Overbooket

Hyggelig men alt for travel. Lytter ikke nok til pasient, mer opptatt av å skrive. Når legen er ferdig å notere er timen over.

Dyktig, omsorgsfull og tydelig

Dette er en lege som virkelig lytter, og møter deg med både faglig dyktighet, omsorg, tydelighet ved behov og henvisning videre når det trengs. Han er en god samtalepartner, og flink til å kommunisere kunnskap. Det er lett å være ærlig!

Har i ca 8 år alltid gått ut derfra med en følelse av å bli sett og tatt på alvor. Aldri opplevd å føle på dårlig tid fra hans side, selv om jeg vet godt at fastleger har det veldig travelt.

Helt udugelig!

Har gått i flere år med noe skoliose-lignende og prøver å finne ut hva det går i. Det hindrer meg fra å ta arbeid, så da er det ekstra krevende når Øystein først utsetter i flere måneder, så sender meg på feil røntgen der de ikke kan finne ut av dette, og så er helt umulig å få på tråden for å gå videre. Alt dette koster også penger som jeg ikke har. Finn dere en lege som er interessert i jobben sin og som ønsker å hjelpe folk, og hold dere borte fra Balle!

Nja

Som en tidligere sa så er dette en god lege for folk som ikke sliter med kroniske plager, dersom du sliter med kroniske plager så kan han faktisk bli irritert på deg som pasient å sammenligner dine kroniske plager med "alle" andre som funker i hverdagen, for min del så finnes det lite hjelp i han å har med det grunnlaget valgt å bytte lege

God lege, men..

Balle er en god lege som er sympatisk, bryr seg om pasienten og er den perfekte fastlegen for den "vanlige mannen i gaten".
Men for dem med kroniske tilstander, så er det utfordringer..
Har man en sak gående mot andre i helsevesenet, er det slutt på den hyggelige hjelpen fra Balle.
Tar ikke egne beslutninger, og glemmer pasienten sine behov. Der går det kun på hva tredjeparter mener, og forholder seg kun til dette..
Sliter man med kroniske sykdommer, så bør man styre unna Balle om man tidligere ikke har fått hjelp andre plasser.