Psykologkollektivet

Niels Juels gate 10 4008 Stavanger

Siste vurderinger av Psykologkollektivet

Rett og slett fantastisk

Monica Bertinussen Skrevet

Gjennom Monica har jeg lært kjenne meg selv på en ny måte og fått verktøy til å håndtere vanskelige følelser som kommer opp grunnet forskjellige trauma livet har bydd på. Jeg opplever henne som vanvittig flink på å Se og forstå mennesket forran seg og hvilken hjelp en trenger, har grunnet det allerede anbefalt Monica videre til alle jeg hører sliter med forskjellige ting.. Selv om livet føles mye bedre enn på lenge så vil jeg aldri gi fullt slipp på den kunnskapen og vi trenger alle litt hjelp å komme i balanse, iblant mer og iblant mindre..

varm, profesjonell og tålmodig

Monica Bertinussen Skrevet

Jeg har gått til Monica både som par og alene, og hun har virkelig hjelpt meg masse. Hun er en fantastisk kombinasjon av proff, omtenksom og effektiv. Går rett til kjernen, styrer og hjelper meg med å finne ut av mine følelser, og gir aldri opp. Hun har fått meg til å åpne opp på måter jeg aldri har gjort før. Monica har virkelig endret livet mitt, og jeg er så takknemlig og heldig som har funnet henne! Psykologer som Monica er sjeldne og jeg anbefaler henne på det varmeste:)
6 av 5 stjerner!

Trygg, tålmodig, kreativ

Monica Bertinussen Skrevet

Jeg har fått veldig god hjelp av Monica. Da jeg kom til henne første gang visste jeg knapt nok opp eller ned på meg selv, men hun har hjulpet med å sortere tanker og følelser. Jeg har fått mange verktøy til å takle livets opp og nedturer og hun har gitt meg nye perspektiver på livet med hennes metoder. En varm og imøtekommende psykolog. Anbefales.

Dyktig

Monica Bertinussen Skrevet

Veldig flink. Veldig glad jeg har henne i livet mitt. Hun har forandret hele livet mitt. Nå er livet verdt å leve

Elendig

Monica Bertinussen Skrevet

Avbryter, dårlig lytter og ikke en god samtale partner. Hadde sett meg andre steder før jeg tok kontakt her.