Stavanger Legesenter Ø. Dale

Telefonnummer51 54 52 4051 54 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tastatunet 1-3 4027 Stavanger

Siste vurderinger av Stavanger Legesenter Ø. Dale

Manglende kunnskap og mangel på respekt

Lege: Øystein Dale Skrevet

Opplevde legen som hånlig, følte ikke at han hørte på meg, eller tok meg på alvor. Jeg går ikke ofte til lege, men når jeg gjør det forventer jeg i det minste å bli tatt seriøst. Resepsjonisten/assistenten er meget hyggelig. Blir dog ikke flere besøk til denne legen for min del.

God lege (og medmenneske)

Lege: Øystein Dale Skrevet

Som fastlege i mer enn 20 er Øystein blitt en del av mitt liv. Alltid hyggelig og imøtekommende. Det samme gjelder for hans hyggelige sekretær.

Familiens fastlege gjennom to tiår

Lege: Øystein Dale Skrevet

Som lege er Øystein Dale behagelig, rolig og stødig.
Han er menneske og gjør feil, som alle andre, men han har ikke problem med å erkjenne dette i ettertid.

Sekretæren til legen

Lege: Øystein Dale Skrevet

Jeg ringer og ber om email adressen for å sende mail videre som har fått av apoteker.
Jeg blir mødt med dette nedslående svar: kan du sende det i brev??
Hvorfor skulle jeg sende brev om dette? Jeg bor rett over gaten? Hvorfor sende brev og bruke penger på dette når epost er gratis? Hvorfor bruke brev det tar tid og sende tid og levere tid før du får lest tid før du får svaret og postet retur.
Jeg sier nei det blir for dumt kan jeg sende deg en gratis email?
Nei vi kan ikke holde på med epost. da legger jeg på luren. Kan det være riktig i år 2017 at man ikke kan sende sin lege og dets personell en mail? Kom nå i gang med "kundeservice" og få IT brukervennlighet.

Verdens beste

Lege: Øystein Dale Skrevet

Han er alltid hyggelig og bruker god tid om nødvendig. En super lege. Får alltid time når jeg trenger det. Oppmerksom, og med god humor.