Øystein Dale

Tastatunet 1-3 4027 Stavanger
Øystein Dale er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Øystein Dale

Verdens beste

Han er alltid hyggelig og bruker god tid om nødvendig. En super lege. Får alltid time når jeg trenger det. Oppmerksom, og med god humor.

Den beste legen jeg har hatt.

Han er alltid tilgjengelig, og jeg har fullstendig tillit til ham
Ypperlig service, både fra ham og hans personell. Han viser interesse, spør alltid spørsmål, både når det gjelder meg og min familie

Anbefales ikke

Verste legen i verden,undersøker aldri, hjelper ikke,ikke empati, sier at du har noe han tror det er. Tar seg ikke tid, undersøker aldri og blir ikke tatt på alvor.
God Service fra sykepleieren

Fornøyd med min fastlege og hans dyktig sekretær!

Rolig og kompetent lege. Tar en på alvor og lytter på pasienten. Føler meg trygg og at jeg/min familie er i gode hender. Kan anbefales!

Misfornøyd

Mitt førte inntrykk av legen va ok, han lyttet og hadde som regel et svar på mine lettere plager.

Etter vært har jeg erfart at han ikke har nok kompetanse når det kommer til mer kompliserte problemstillinger. Han undersøker meg aldri, bare gir ut medisiner på magefølelser eller ut ifra det jeg selv tror jeg har. Han tror ikke på sykdommer som ikke kan dokumenteres og nekter dermed videre behandling/utredning, ofte vanskelig å få henvisninger til spesialist. "Jeg vet ikke og jeg kan ikke trylle" er ord som ofte går igjen.