Øystein Dale

Tastatunet 1-3 4027 Stavanger
Tlf: 51 54 52 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øystein Dale er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Øystein Dale

Familiens fastlege gjennom to tiår

Som lege er Øystein Dale behagelig, rolig og stødig.
Han er menneske og gjør feil, som alle andre, men han har ikke problem med å erkjenne dette i ettertid.

Sekretæren til legen

Jeg ringer og ber om email adressen for å sende mail videre som har fått av apoteker.
Jeg blir mødt med dette nedslående svar: kan du sende det i brev??
Hvorfor skulle jeg sende brev om dette? Jeg bor rett over gaten? Hvorfor sende brev og bruke penger på dette når epost er gratis? Hvorfor bruke brev det tar tid og sende tid og levere tid før du får lest tid før du får svaret og postet retur.
Jeg sier nei det blir for dumt kan jeg sende deg en gratis email?
Nei vi kan ikke holde på med epost. da legger jeg på luren. Kan det være riktig i år 2017 at man ikke kan sende sin lege og dets personell en mail? Kom nå i gang med "kundeservice" og få IT brukervennlighet.

Verdens beste

Han er alltid hyggelig og bruker god tid om nødvendig. En super lege. Får alltid time når jeg trenger det. Oppmerksom, og med god humor.

Den beste legen jeg har hatt.

Han er alltid tilgjengelig, og jeg har fullstendig tillit til ham
Ypperlig service, både fra ham og hans personell. Han viser interesse, spør alltid spørsmål, både når det gjelder meg og min familie

Anbefales ikke

Verste legen i verden,undersøker aldri, hjelper ikke,ikke empati, sier at du har noe han tror det er. Tar seg ikke tid, undersøker aldri og blir ikke tatt på alvor.
God Service fra sykepleieren

Fornøyd med min fastlege og hans dyktig sekretær!

Rolig og kompetent lege. Tar en på alvor og lytter på pasienten. Føler meg trygg og at jeg/min familie er i gode hender. Kan anbefales!

Misfornøyd

Mitt førte inntrykk av legen va ok, han lyttet og hadde som regel et svar på mine lettere plager.

Etter vært har jeg erfart at han ikke har nok kompetanse når det kommer til mer kompliserte problemstillinger. Han undersøker meg aldri, bare gir ut medisiner på magefølelser eller ut ifra det jeg selv tror jeg har. Han tror ikke på sykdommer som ikke kan dokumenteres og nekter dermed videre behandling/utredning, ofte vanskelig å få henvisninger til spesialist. "Jeg vet ikke og jeg kan ikke trylle" er ord som ofte går igjen.

Hyggelig lege, men passer ikke for alle

Har stort sett alltid fått time hos Dr.Dale innen rimelig tid, og alltid kommet til dersom det er et akutt problem. Dette er en erfaren lege som har et vennlig og imøtekommende vesen. Mitt inntrykk er at han har god peiling på "vanlige" somatiske lidelser, og han henviser gjerne til spesialist dersom man ønsker det. Hyggelig og empatisk resepsjonist.

Men, og det er et stort men: I likhet med mange av sine kolleger, har Dr. Dale etter mitt syn fort bestemt seg for pasientens diagnose. Han mangler en del nysgjerrighet på pasientens opplevelse av egen helsetilstand. Dette er et problem dersom du som pasient sliter med sammensatte lidelser, muskelplager eller tilstander som ikke er lett påvisbare ved en enkel blodprøve- legen vil konkludere med at du er psykisk syk. Ikke på en nedlatende måte, men jeg føler ikke at man blir tatt på alvor og at legen har kompetanse til å administrere videre utredning. Dermed blir pasienten overlatt til seg selv.

Aldri tid

Har vel kommet inn på 3 timer her, hvor egentlig lite er blitt sagt eller gjort.
Vanskelig å få time, med mindre det er akutt, og da må du kjapt inn og kjapt ut..
Enten så får du ikke tak i dem eller så må du ringe neste dag... Kjipe greier..
Men resepsjonisten er utrolig hyggelig, men det er da ikke henne vi skal til..

Den beste legen jeg har hatt

Det er en lege som virkelig lytter til pasienten det er ikkke alle som hører på.

Den mest fantastiske legen som som finnes

Jeg har vært pasient hos Øystein Dale gjennom 25 år ! ALDRI har han sluttet å støtte meg !!! Den mest fantastiske legen som som finnes + Solveig (sekretær).! HELT UTROLIG !!!

Legen til min sønn på 6 år helt fantastisk.

Helt fantastisk lege, han ser sønnen min og spør sønnen min hva det gjelder osv. Han snakker fint i forhold til hva en 6 åring forstår. Min sønn digger legen sin. Får time alt etter akutt behov og dette fungerer helt utmerket. Er det krise har vi kommet inn med en gang.

Her er ett av Stavangers beste legekontorer

Dette er ett legekontor det er kjekt å kome til. De er imøte kommende og en blir tatt på alvor når en fremlegger ens plager. Med andre ord her ett legekontor det er trygt å komme til med seriøse og dedikerte ansatte

ELENDIG SERVICE, ELENDIG LEGE

Dette er en lege som tenker på hva som er godt for han selv, Dårlig telefon service, lang ventetid - Og man skulle tro han ikke var utdannet lege engang, ANBEFALES IKKE!!!!!! TOTALT MISSFORNØYD

Dyktig lege

Han er vennlig og imøtekommende mot pasienten. Tar seg tid til å lytte og gir god veiledning. Blir alltid møtt med et smil. Kan anbefales på det sterkeste ettersom han skaper en trygg atmosfære hvor det er lett å ta opp ens plager uten å føle ubehag.

Inngir tillit

Rolig, hyggelig, hjelpsom, lyttende. kan anbefales på det beste.