Karen Margrethe Kollien Nygaard

Telefonnummer930 26 936930 26 9 ...
Tennisveien 2G 0777 Oslo

Siste vurderinger av Karen Margrethe Kollien Nygaard

Svært faglig dyktig

Karen Margrethe Kollien Nygaard Skrevet

Min erfaring med Karen Kollien Nygaard er utelukkende positiv. Hun er svært faglig sterk, skarp og oppdatert innen faget sitt.

Jeg opplever henne som tilstede, støttende, lyttende og problemløsende. Hun har vært, og er, der for meg i en vanskelig periode av livet mitt, hun står stødig når jeg trenger det og pusher meg videre når jeg er klar for det. Hun har gitt meg svært verdifull innsikt, hun støtter i endringsfaser og hun har lært meg utrolig mye både om kroppens måte å reagere på, om reaksjonsmønstre generelt, om min tilstand og om psykologi generelt. Hun holder mitt håp når jeg mister det og hun gir ikke opp. Jeg opplever henne som svært støttende og jeg hadde på ingen måte hatt så bra i livet nå uten hennes hjelp og støtte underveis.

I tillegg arbeider hun kroppsfokusert og integrerer yoga, stressmestring og mindfulness i arbeidet sitt. Hun utvider stadig vekk fagfeltet sitt med ny forskning og det virker som hun holder seg oppdatert til enhver tid.

Jeg føler meg svært godt ivaretatt og sett av Karen Kollien Nygaard og ville ikke engang vurdert en annen psykolog enn henne. Hun er rett og slett et funn av en psykolog, med en god dose menneskelig varme og omsorg for pasientene sine.

Anbefales på det sterkeste!