Bylegane

Breidablikkgata 149 5527 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegane

Stein Roar Kringeland

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Den beste legen jeg har hatt i min tid, profosjonell i sitt yrke og er det noe han er usikker på så er han snar til og henvise deg til leger som har mer ærfaring i den oppståtte sitivasjon,
Jeg kan anbefale ham på det sterkeste.
Angåenge ventetid er det minus men har forelagt ham ett tv på venterommet så pasientene kan få se seg en film i ventetiden, så går tiden fortere.
En trygghets lege er alfa og omega.

Følte meg ikke tatt på alvor

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Tar seg god tid til pasientene.
Fikk ikke nødvendig behandling så det var 200 kroner rett i vasken..

2 timers ventetid

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Fra avtalt klokkeslett for legetime hos Kringeland satt jeg i venterommet i 2 timer(!) Fikk ingen beskjed om at det var forsinkelser - jeg fikk i det hele tatt ingen informasjon. Til slutt dro jeg rimelig forbannet fra legekontoret uten å ha fått konsultasjon med legen. Jeg har aldri opplevd maken til respektløs og useriøs kunde/pasientbehandling. Byttet umiddelbart fastlege.

Veldig fornøyd

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Ta med deg en bok eller noe, for her blir det venting :)
Så lenge du er forberedt på at ting tar tid, så er det ikke så verst.

Det er uansett det som skjer under konsultasjonen som er viktig, og der er han veldig god.

Tar seg god tid til hver pasient, lytter til hva du har å si, spør om han lurer på noe, svarer om du spør, leter opp informasjon for å forsikre seg om at diagnosen stemmer og følger opp ved behov.

Forbedringspotensialet ligger for det meste i det å kunne organisere tiden sin bedre og å få et bedre system på oppgavene som skal gjøres.
For eksempel så har han en tendens til å glemme å sende E-resept, om han ikke får gjort det i løpet av konsultasjonen.

Lang venting på venterommet

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Flere ganger har eg måtte gå før eg har kommet inn til lege, da har eg ventet over en time. Skal du gå der så må du virkelig ha hele dagen fri, uten andre avtaler.