Bylegane

Telefonnummer52 70 16 8052 70 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haraldsgt 140-3.etg-inng Kaigt, PB 506 5501 Haugesund

Siste vurderinger av Bylegane

Fornøyd!!

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Torfinn. Han lytter og gjør alt som trenges. Sender deg videre med engang hvis det er nødvendig. De legesekretærene på laboratoriet er utrolig hyggelige. Spesielt hun lyse unge jenta med hidjab. Veldig flink til å ta blodprøver. Alltid smilendes og glad. Det påvirker. Hun kommer med en hyggelig kommentar som gjør dagen bedre.

Alt i alt veldig fornøyd!

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Denne legen er fantastisk lege som tar deg på alvor.Han har god innsikt og nøler ikke å sende deg videre når det er nødvendig. Han tar seg tid til å høre på pasienten. Føler med trygg med denne legen. Telefon-kontakt for å bestille time kan ta noe tid.

Ubetalelig

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Absolutt fantastisk ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...…

Elendig Lege!!!!!

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Første gang jeg hadde time hos Kringeland,satt jeg å ventet i hele 3 timer før jeg kom inn.Ble ikke tatt på alvor i det hele tatt.Han satt i en time å snakket om uvesentlige ting ang helsen min.Absolutt ikke en lege å anbefale,styr unna!!!!!

Stein Roar Kringeland

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Den beste legen jeg har hatt i min tid, profosjonell i sitt yrke og er det noe han er usikker på så er han snar til og henvise deg til leger som har mer ærfaring i den oppståtte sitivasjon,
Jeg kan anbefale ham på det sterkeste.
Angåenge ventetid er det minus men har forelagt ham ett tv på venterommet så pasientene kan få se seg en film i ventetiden, så går tiden fortere.
En trygghets lege er alfa og omega.