Bylegane

Haraldsgt 140-3.etg-inng Kaigt, PB 506 5501 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegane

Kunnskapsrisk og tålmodig

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Har kun gode ting å si om Torfinn. Bryr seg genuint om sine pasienter. Har vært med på å gjøre hverdagen min mye bedre.

Eneste negative her er ventetiden, som fort blir lang når hver pasient skal få oppmerksomheten de behøver. Dette er etter min mening ikke et problem så lenge man er klar over det, da de positive sidene av dette klart utveier de negative.

Alltid godt og trygt

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Du føler deg trygg å ivaretatt hos Torfinn, han lytter og kommer med gode og trygge råd, videresendes om han finner det nødvendig

Ok

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Denne legen er flink, men ventetiden er utrolig lang! Det kan godt ta over 2 timer. Han sender deg videre om nødvendig. Det er mye rot på kontoret hans, ikke profesjonelt.

Men utrolig hyggelig er den ene sekretæren som jobber der. Hun ga meg kaffi en gang jeg venta lenge. Dagmar tror jeg var navnet. Smilet hennes påvirker.

Trygg og hjelpsom

En fantastisk lege!
Imøtekommende, støttende og kunnskapsrik.
Henviser videre om nødvendig.
Har god tid til deg som pasient.
Jeg tør påstå at jeg har fått et bedre liv etter å ha byttet til denne legen.

Fornøyd!!

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Torfinn. Han lytter og gjør alt som trenges. Sender deg videre med engang hvis det er nødvendig. De legesekretærene på laboratoriet er utrolig hyggelige. Spesielt hun lyse unge jenta med hidjab. Veldig flink til å ta blodprøver. Alltid smilendes og glad. Det påvirker. Hun kommer med en hyggelig kommentar som gjør dagen bedre.

Alt i alt veldig fornøyd!