Bylegane

Haraldsgt 140-3.etg-inng Kaigt, PB 506 5501 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegane

Storfornøyd

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Dyktig lege som vet hva han holder på med. Beste fastlegen jeg har hatt og jeg håper han står lenge i yrket slik at jeg slipper å ta stilling til å finne meg en erstatter i nærmeste fremtid. Anbefales på det sterkeste!

Ok

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Denne legen er flink, men ventetiden er utrolig lang! Det kan godt ta over 2 timer. Han sender deg videre om nødvendig. Det er mye rot på kontoret hans, ikke profesjonelt.

Men utrolig hyggelig er den ene sekretæren som jobber der. Hun ga meg kaffi en gang jeg venta lenge. Dagmar tror jeg var navnet. Smilet hennes påvirker.

Elendig Lege!!!!!

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Første gang jeg hadde time hos Kringeland,satt jeg å ventet i hele 3 timer før jeg kom inn.Ble ikke tatt på alvor i det hele tatt.Han satt i en time å snakket om uvesentlige ting ang helsen min.Absolutt ikke en lege å anbefale,styr unna!!!!!

Stein Roar Kringeland

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Den beste legen jeg har hatt i min tid, profosjonell i sitt yrke og er det noe han er usikker på så er han snar til og henvise deg til leger som har mer ærfaring i den oppståtte sitivasjon,
Jeg kan anbefale ham på det sterkeste.
Angåenge ventetid er det minus men har forelagt ham ett tv på venterommet så pasientene kan få se seg en film i ventetiden, så går tiden fortere.
En trygghets lege er alfa og omega.

Følte meg ikke tatt på alvor

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Tar seg god tid til pasientene.
Fikk ikke nødvendig behandling så det var 200 kroner rett i vasken..