Bylegane

Telefonnummer52 70 16 8052 70 16 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haraldsgt 140-3.etg-inng Kaigt, PB 506 5501 Haugesund

Siste vurderinger av Bylegane

Ok

Lege: Stein Roar Kringeland Skrevet

Denne legen er flink, men ventetiden er utrolig lang! Det kan godt ta over 2 timer. Han sender deg videre om nødvendig. Det er mye rot på kontoret hans, ikke profesjonelt.

Men utrolig hyggelig er den ene sekretæren som jobber der. Hun ga meg kaffi en gang jeg venta lenge. Dagmar tror jeg var navnet. Smilet hennes påvirker.

Trygg og hjelpsom

En fantastisk lege!
Imøtekommende, støttende og kunnskapsrik.
Henviser videre om nødvendig.
Har god tid til deg som pasient.
Jeg tør påstå at jeg har fått et bedre liv etter å ha byttet til denne legen.

Fornøyd!!

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Torfinn. Han lytter og gjør alt som trenges. Sender deg videre med engang hvis det er nødvendig. De legesekretærene på laboratoriet er utrolig hyggelige. Spesielt hun lyse unge jenta med hidjab. Veldig flink til å ta blodprøver. Alltid smilendes og glad. Det påvirker. Hun kommer med en hyggelig kommentar som gjør dagen bedre.

Alt i alt veldig fornøyd!

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Denne legen er fantastisk lege som tar deg på alvor.Han har god innsikt og nøler ikke å sende deg videre når det er nødvendig. Han tar seg tid til å høre på pasienten. Føler med trygg med denne legen. Telefon-kontakt for å bestille time kan ta noe tid.

Ubetalelig

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Absolutt fantastisk ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...… ...…...…