Stein Roar Kringeland

Bylegane
Haraldsgt 140-3.etg-inng Kaigt, PB 506 5501 Haugesund
Stein Roar Kringeland er en av 32 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Stein Roar Kringeland

Følte meg ikke tatt på alvor

Tar seg god tid til pasientene.
Fikk ikke nødvendig behandling så det var 200 kroner rett i vasken..

2 timers ventetid

Fra avtalt klokkeslett for legetime hos Kringeland satt jeg i venterommet i 2 timer(!) Fikk ingen beskjed om at det var forsinkelser - jeg fikk i det hele tatt ingen informasjon. Til slutt dro jeg rimelig forbannet fra legekontoret uten å ha fått konsultasjon med legen. Jeg har aldri opplevd maken til respektløs og useriøs kunde/pasientbehandling. Byttet umiddelbart fastlege.

Veldig fornøyd

Ta med deg en bok eller noe, for her blir det venting :)
Så lenge du er forberedt på at ting tar tid, så er det ikke så verst.

Det er uansett det som skjer under konsultasjonen som er viktig, og der er han veldig god.

Tar seg god tid til hver pasient, lytter til hva du har å si, spør om han lurer på noe, svarer om du spør, leter opp informasjon for å forsikre seg om at diagnosen stemmer og følger opp ved behov.

Forbedringspotensialet ligger for det meste i det å kunne organisere tiden sin bedre og å få et bedre system på oppgavene som skal gjøres.
For eksempel så har han en tendens til å glemme å sende E-resept, om han ikke får gjort det i løpet av konsultasjonen.

Dyktig

Kringeland er ufattelig dårlig til å følge klokken, så en blir gjerne sittende og vente i minst en time, gjerne to før man endelig får komme inn. Når det er sagt så får en også all den tiden en trenger, han lytter og forstår. Dyktigste legen jeg har hatt og jeg har hatt problemer med både fysiske og psykiske plager.

Lang venting på venterommet

Flere ganger har eg måtte gå før eg har kommet inn til lege, da har eg ventet over en time. Skal du gå der så må du virkelig ha hele dagen fri, uten andre avtaler.