Stein Roar Kringeland

• Allmennmedisin
  • Arbeidsmedisin

1992

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bylegane Telefonnummer52 70 16 8052 70 16 ...
Haraldsgt 140-3.etg-inng Kaigt, PB 506 5501 Haugesund
Stein Roar Kringeland er en av 35 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Stein Roar Kringeland

Ok

Denne legen er flink, men ventetiden er utrolig lang! Det kan godt ta over 2 timer. Han sender deg videre om nødvendig. Det er mye rot på kontoret hans, ikke profesjonelt.

Men utrolig hyggelig er den ene sekretæren som jobber der. Hun ga meg kaffi en gang jeg venta lenge. Dagmar tror jeg var navnet. Smilet hennes påvirker.

Elendig Lege!!!!!

Første gang jeg hadde time hos Kringeland,satt jeg å ventet i hele 3 timer før jeg kom inn.Ble ikke tatt på alvor i det hele tatt.Han satt i en time å snakket om uvesentlige ting ang helsen min.Absolutt ikke en lege å anbefale,styr unna!!!!!

Stein Roar Kringeland

Den beste legen jeg har hatt i min tid, profosjonell i sitt yrke og er det noe han er usikker på så er han snar til og henvise deg til leger som har mer ærfaring i den oppståtte sitivasjon,
Jeg kan anbefale ham på det sterkeste.
Angåenge ventetid er det minus men har forelagt ham ett tv på venterommet så pasientene kan få se seg en film i ventetiden, så går tiden fortere.
En trygghets lege er alfa og omega.

Følte meg ikke tatt på alvor

Tar seg god tid til pasientene.
Fikk ikke nødvendig behandling så det var 200 kroner rett i vasken..

2 timers ventetid

Fra avtalt klokkeslett for legetime hos Kringeland satt jeg i venterommet i 2 timer(!) Fikk ingen beskjed om at det var forsinkelser - jeg fikk i det hele tatt ingen informasjon. Til slutt dro jeg rimelig forbannet fra legekontoret uten å ha fått konsultasjon med legen. Jeg har aldri opplevd maken til respektløs og useriøs kunde/pasientbehandling. Byttet umiddelbart fastlege.