Stein Roar Kringeland

• Allmennmedisin
  • Arbeidsmedisin

Autorisasjon (1992)

Bylegane Telefonnummer52 70 16 8052 70 16 ...
Breidablikkgata 149 5527 Haugesund
Stein Roar Kringeland er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Stein Roar Kringeland

Styr unna!

Ekstremt lang ventetid - hver eneste gang - og mye rot både hos legen og på kontoret. Nesten umulig å komme gjennom på telefon. Styr unna!

Veldig god lege

Legen har alt for mange pasienter pga legekrisen så blir noe venting. Det tar han fint igjen med god kunnskap, tar seg tid til pasient og er veldig flink.

Storfornøyd

Dyktig lege som vet hva han holder på med. Beste fastlegen jeg har hatt og jeg håper han står lenge i yrket slik at jeg slipper å ta stilling til å finne meg en erstatter i nærmeste fremtid. Anbefales på det sterkeste!

Ok

Denne legen er flink, men ventetiden er utrolig lang! Det kan godt ta over 2 timer. Han sender deg videre om nødvendig. Det er mye rot på kontoret hans, ikke profesjonelt.

Men utrolig hyggelig er den ene sekretæren som jobber der. Hun ga meg kaffi en gang jeg venta lenge. Dagmar tror jeg var navnet. Smilet hennes påvirker.

Elendig Lege!!!!!

Første gang jeg hadde time hos Kringeland,satt jeg å ventet i hele 3 timer før jeg kom inn.Ble ikke tatt på alvor i det hele tatt.Han satt i en time å snakket om uvesentlige ting ang helsen min.Absolutt ikke en lege å anbefale,styr unna!!!!!