Øystein Klev

Telefonnummer454 88 645454 88 6 ...
Markensgate 42 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Øystein Klev

Lite tilgjengelig for langvarig behandling

Øystein Klev Skrevet

Denne psykologen er lite tilgjengelig for langvarig terapi. Jeg opplevde meg tidvis skjøvet ut, avvist og overlatt til meg selv. Psykolog ønsket færrest mulig terapitimer, med kortest mulig forløp. Dette trigget min sårbarhet for avvisning og brudd i relasjoner, og førte til nedsatt trygghetsfølelse. Psykolog bestemte plutselig å gi sjeldnere timer, uten at han hadde forsikret seg om at jeg var enig. Jeg ønsket hyppigere terapitimer og tettere oppfølging, men istedenfor fikk jeg timer altfor sjeldent (etter mitt syn). Grunnet sammensatt, alvorlig, psykisk lidelse trengte jeg tid, men jeg skjønte tidlig at jeg at jeg ikke kom til å få nok tid. Siste time, og det som ble dråpen, var da jeg tok opp et tema og det ble respondert på en måte som ble oppfattet ekstremt sårende og opprivende. Hva angår journalføring er det et kapittel for seg selv. Henvisninger til andre instanser var lite utfyllende, en diagnose (jeg har) ble fjernet fra epikrisen, og det tok meg over ett år å få fullstendig innsyn i egne papirer etter endt behandling.

Kunnskapsrik og meget dyktig

Øystein Klev Skrevet

Jeg har ikke selv gått til psykolog før jeg fikk time hos Øystein. Øystein finner raskt ut av det underliggende problemet. Han er tillitsvekkende, sier ikke så mye, men når han sier noe så er det virkelig i tråd med det jeg bør ta tak i. Han er flink med å finne diagnoser og veilede for å få et bedre liv. Han imponerte meg stort... Han kan anbefales på det sterkeste.