Cecilie Margrethe Jørgensen

Villaveien legesenter

2004

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Villaveien legesenter
Villaveien 1 1820 Spydeberg
Cecilie Margrethe Jørgensen er en av 6 fastleger i Spydeberg

Siste vurderinger av Cecilie Margrethe Jørgensen

Varm og god lege

En lege som er en ypperlig lytter. Hun tar seg alltid tid selv i hennes travle hverdag! Løsningsorientert og veldig forståelsesfull .

Omsorgsfull, nøye, henviser, lyttende, god hukommelse,

I mine øyne er hun verdens beste lege! Hun tar seg alltid god tid, og får igang henvisninger på flekken. Er nøye, bryr segfra hjertet, er direkte og ærlig med meg, gir meg riktig type press og mengde som gir meg en heller positiv utvikling enn negativ. Alltid der for meg! Aldri klart å være der jeg er idag uten henne! Evig takknemlig!

Super oppfølging

Aldri opplevd slik oppfølging og seriøsitet! Anbefales. Tar seg tid, virker interessert i mitt beste.

Fantastisk lege.

Flott legekontor, hyggelige og flinke helsesekretærer. Føler meg bestandig godt ivaretatt.
Det er noe ventetid på time men det er det hos alle leger i Spydeberg.
Føler på ingen måte at hun har dårlig tid når jeg er inne hos henne.

Dårlig lege

Hun tror ikke på deg hvis du sier hvor smertene dine er. Hun må absolutt rette på deg hvis du feks sier det kjenner ut som det, så får man et frekt svar tilbake.

Nøye og effektiv

Selv om hun har mye å gjøre, og til tider lang vente tid på time. Er hun veldig nøye, og tar deg på alvor. Hun gir seg ikke uten svar, og nøler ikke med å henvise videre. Jordnær og lett å prate med.

Permisjon

Legen har vært borte på permisjon et år nå. Hun var hjelpsom og effektiv, sendte meg til spesialist rask da jeg trengte det. Men: Har bare vært hos henne to ganger siden hun ikke er tilstede for tiden.

Vanskelig å få tak i legen

Ventet i over 3 timer i telefonen for å bestille time. La til slutt på. Vanskelig å få timer hos henne. Ofte turnuskandidater isteden. Ellers en flink lege, men det hjelper ikke når man ikke får kontakt.

Veldig flink lege, men har aldri timer...

... og litt småsure resepsjonister. Jeg har blitt nødt til å bytte, fordi jeg får alltid en ny turnuslege og ser aldri fastlegen. Hva er da vitsen med fastlege?

Har byttet fastlege

Har prøved at ringe 16 gang få at komme igjennom til fastlegen ,burde kanskje få litt
Mere personale ,barna må vente litt over 1måned på time.20 minutter er vel litt lite
Når du må vente 6uker på time og vil ta opp flere ting.meget misfornøyd

Veldig flink lege

Kjempeflink til å følge opp, rask og effektiv med henvisninger o.l. Bryr seg om pasientene sine.

En utrolig god fastlege

Ser deg, hører deg og ordner opp. Hun har oversikt og er opptatt av helheten. Kunnskapsrik og dyktig! Føler meg trygg på hennes råd og beslutninger.

svært fornøyd!

veldig bra fastlege! god oppfølging, mye engasjement og ydmykhet. klar i kommunikasjonen. god faglig. legekontoret virker velsmurt, og man møter alltid hyggelige, effektive, kunnskapsrike sekretærer. vår familie har aldri hatt behov som ikke har blitt møtt.

Utrolig bra lege

Veldig flott lege og fantastiske sekretærer....kunne ikke vært bedre.