Eivind Tynes Finnøy

Autorisasjon (2001)

Fagerstrand Legesenter DA Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ...
Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand
Eivind Tynes Finnøy er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Eivind Tynes Finnøy

Ok lege men ikke den beste

En lege må stole på pasienten. Om tvil bør han ikke vise det. Han må lære sine pasienter å kjenne også som menneske ikke bare som pasient. (En sak)

Lyttende, medmenneskelig og seriøs.

Tar pasienten på alvor og virker oppriktig interessert i pasientens ve og vel. Ser og lytter under samtale. Er imøtekommende og hyggelig.

Kunnskapsrik

Etter 10-12 år med Finnøy som min fastlege, slår det meg gang på gang hvor mye han kan om alt mulig.
Han lytter nøye og undersøker nøye, før han kommer med et løsningsforslag. Veldig trygg på at han tar godt vare på min helse.

Lite hjelpsom

Han svarer alltid "dette må du leve med".Jeg må som regel mase på at han skal ta tak i mine problemer. Når han sier at han ikke tenker å hjelpe meg, spør jeg hva jeg gjør her. Da tar han som regel tak idet, men motvillig. Han har skrevet henvisning til spesialist hvor han skrev "pasienten ønsker en second opinion, og har skiftet lege mange ganger". Jeg har flyttet flere ganger de siste 10 - 15 årene og det er derfor jeg byttet lege. Nå googler jeg og bruker naturmedisin istedenfor å gå til ham.

Beste fastlegen jeg har hatt.

I en livs ekstensiell krise, tror jeg ikke jeg kunne ha møtt en bedre fastlege. Opplever gode omsorgs og  kommunikasjon evner, med kunnskap og ydmykhet.

Føler meg heldig!