Eivind Tynes Finnøy

Fagerstrand Legesenter DA

2001

Fagerstrand Legesenter DA Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand
Eivind Tynes Finnøy er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Eivind Tynes Finnøy

Til tider usikkje

Har inntrykk av en form for handlingsvegring ved å prøve å komme klar og overføre problema til andre. Til tider verkar det som han hugsar lite ompasienten sjøl etter 4-5 år med same pasient.

Kunnskapsrik

Etter 10-12 år med Finnøy som min fastlege, slår det meg gang på gang hvor mye han kan om alt mulig.
Han lytter nøye og undersøker nøye, før han kommer med et løsningsforslag. Veldig trygg på at han tar godt vare på min helse.

Lite hjelpsom

Han svarer alltid "dette må du leve med".Jeg må som regel mase på at han skal ta tak i mine problemer. Når han sier at han ikke tenker å hjelpe meg, spør jeg hva jeg gjør her. Da tar han som regel tak idet, men motvillig. Han har skrevet henvisning til spesialist hvor han skrev "pasienten ønsker en second opinion, og har skiftet lege mange ganger". Jeg har flyttet flere ganger de siste 10 - 15 årene og det er derfor jeg byttet lege. Nå googler jeg og bruker naturmedisin istedenfor å gå til ham.

Beste fastlegen jeg har hatt.

I en livs ekstensiell krise, tror jeg ikke jeg kunne ha møtt en bedre fastlege. Opplever gode omsorgs og  kommunikasjon evner, med kunnskap og ydmykhet.

Føler meg heldig!

Beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har hatt Eivind som fastlege i sju år og er veldig fornøyd. Han er lyttende, menneskelig, dyktig og nøye. Jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor, og han er også flink til å henvise videre når det er nødvendig. Han er god til å forklare og finne løsninger på de medisinske utfordringene jeg har hatt. I tillegg følger han alltid opp avtaler om å ringe tilbake/ta kontakt de gangene jeg har ringt kontoret. Jeg kan anbefale Eivind på det varmeste.

Forværelset har imidlertid forbedringspotensiale, da det til tider kan være vanskelig å komme gjennom på telefon.