Eivind Tynes Finnøy

Fagerstrand Legesenter DA

Autorisasjon (2001)

Fagerstrand Legesenter DA Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ...
Myklerudveien 65 1454 Fagerstrand
Eivind Tynes Finnøy er en av 16 fastleger i Nesodden

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Eivind Tynes Finnøy

Trygg og kunnskapsrik

Veldig hyggelig, ser deg som pasient, og hører på deg og tar seg god tid. Beste jeg noen gang har hatt.

Til tider usikkje

Har inntrykk av en form for handlingsvegring ved å prøve å komme klar og overføre problema til andre. Til tider verkar det som han hugsar lite ompasienten sjøl etter 4-5 år med same pasient.

Kunnskapsrik

Etter 10-12 år med Finnøy som min fastlege, slår det meg gang på gang hvor mye han kan om alt mulig.
Han lytter nøye og undersøker nøye, før han kommer med et løsningsforslag. Veldig trygg på at han tar godt vare på min helse.

Lite hjelpsom

Han svarer alltid "dette må du leve med".Jeg må som regel mase på at han skal ta tak i mine problemer. Når han sier at han ikke tenker å hjelpe meg, spør jeg hva jeg gjør her. Da tar han som regel tak idet, men motvillig. Han har skrevet henvisning til spesialist hvor han skrev "pasienten ønsker en second opinion, og har skiftet lege mange ganger". Jeg har flyttet flere ganger de siste 10 - 15 årene og det er derfor jeg byttet lege. Nå googler jeg og bruker naturmedisin istedenfor å gå til ham.

Beste fastlegen jeg har hatt.

I en livs ekstensiell krise, tror jeg ikke jeg kunne ha møtt en bedre fastlege. Opplever gode omsorgs og  kommunikasjon evner, med kunnskap og ydmykhet.

Føler meg heldig!