Eivind Tynes Finnøy

Autorisasjon (2001)

Fagerstrand Legesenter DA Telefonnummer66 96 49 9066 96 49 ...
Myklerudveien 124 1454 Fagerstrand
Eivind Tynes Finnøy er en av 18 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Eivind Tynes Finnøy

Har ikke tenkt å bytte fastlege

Jeg er fornøyd med legen min. Synes han er en god lytter, behandler og rådgiver

Merkelig praksis mht. bestilling av eksterne tjenester

Når f.eks. røntgen og spesialisttjenester skal ordnes, overlates dette til meg som pasient. Dette er uvant og temmelig ulik praksisen fra forrige fastlege i Stavanger der alle eksterne undersøkelser ble bestilt og måtte bestilles direkte fra fastlegen. Denne praksisen skaper problemer for en nyinnflyttet til Nesodden.
Er også uvillig til å ta opp mer enn kun ett problem ad gangen slik at nye timer må bestilles, noe som selvsagt koster mer penger og tid.

Veldig bra

En av de beste, lytter tilpasser seg ditt nivå. Sender deg videre om du trenger mere undersøkelser. Veldig tilgjengelig, klarer stort sett å gi deg time om du har litt dårlig tid. Da er det verdt å sitte litt ekstra på venteværelse, kanskje det er noen andre som også ønsket seg en "innimellom" time.
Har ikke prøvd så mange andre leger. Men da man har kommet i "reperasjonsalderen" blir det jo litt erfaringsutvekslinger blant kollegaer.

bra

En fin lege som det er lett å få kontakt med, gir gode råd. meget flink til å sende deg videre for ytterlige undersøkelser.. En lege jeg kan stole på.

Meget bra så langt.

Har vært hos Eivind tre ganger så langt,er meget fornøyd. Det er første gang jeg bytter lege selv ,burde gjort for lengesiden !(over 60 år)