Sigurd Kjørstad Fjeldbo

Tlf: 63 92 46 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Sigurd Kjørstad Fjeldbo er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Sigurd Kjørstad Fjeldbo

Hvor er fastlegen

Det er alt for vanskelig å nå legen.
Det er ikke alle som kan sitte ved siden av telefonen hele dagen for å få svar.
Når man får time er det også alt for langt frem i tid.
Det hjelper heller ikke at legen har andre faste oppgaver som gjør tilgjengeligheten enda dårligere.
Det er ikke riktig at man må ha en privat back up løsning som koster tusenvis av kroner, men der kommer man inn dagen etter man ringer stort sett.

Flink lege

Kjempe flink lege som alltid har tatt meg på alvor. Henviser heller en gang for mye, enn en for lite. Forteller hvordan ting er, hva som er videre plan og følger opp.

En ting som derimot er tragisk er damene i skranken på legesenteret. For det første tar det år og dag for å komme gjennom på telefonen. Selv har jeg sitter på venteværelset og ventet på lege, da jeg har hørt damene har diskutert private ting, mens telefonen har ringt, og ingen av de to damene bak skranken, tok den. Når man endelig (kanskje) kommer gjennom et de ordentlig frekke og rett og slett ufine. Jeg gruer meg til å ringe legesenteret fordi jeg føler meg krenket av å snakke med de.

ikke noe å si på legen annet at han har hatt flere vikarer i det siste

Legekontoret derimot, helt håpløst. Vanskelig å komme gjennom på telefonen, sure og til tider nedlatende legesekretærer, stort sett fem uker ventetid på time. Jeg bytter nå fastlege til den første ledige på Råholt fordi det er håpløst lenge å vente på time, sure damer i telefonen, endeløse telefonkøer . Synd, for Fjeldbo er en dyktig lege.

bytt ut di som sitter og tar telefonen så blir alt bra .Hvorfor kan ikke vi som har jobber få tidligtimene og di som har hele dagen til å gå til lege og kanskje er der hver uke eller 14 dag få mitt på dagen timer.

God lege

Tar seg tid til pasienten, selv om han er forsinket (noe han som oftest er).
Følger opp blodprøver, ringer alltid tilbake om det er noe.
Sender henvisninger og resepter som avtalt. Alt i alt, en dyktig lege.

Legekontoret derimot, helt håpløst. Vanskelig å komme gjennom på telefonen, sure og til tider nedlatende legesekretærer, stort sett fem uker ventetid på time. Legesekretæren ville jeg skulle ringe og be om akuttime til første svangerskapskontroll. Legen hadde nemlig ikke noe ledig før sju uker etter.
Jeg bytter nå fastlege fordi det er håpløst lenge å vente på time, sure damer i telefonen, endeløse telefonkøer og jeg er lei av å vente minimum tjue minutter hver gang jeg har time. Synd, for Fjeldbo er en dyktig lege.

En god lege som tar deg på alvor.

tar deg på alvor, flink til og følge opp.
alltid kommet rakst inn til time, eller fått telefontime på dagen.

Super flink

ja han er ung.men alltid prøver å finne ut hva ting kan være.vet han ikke så prøver han å lese seg frem eller hendviser deg videre. vi ha kun opplevd posetive ting med han. og er han er åpen og i møtekommende. jeg er virkelig glad jeg byttet til han. og det har resten av familien gjort også. dette er virkelig en lege som vil hjelpe og ser mennesker der de er.

Den beste legen

Han er hyggelig, tålmodig og dyktig.
Han ser deg som menneske og ikke kun cash inn på konto
Synes desverre det tar lang tid å få time, dette antakelig for at det er mange som er like fornøyd som meg.
Dessuten synes jeg ikke de sure legesekretærene har noe med hvorfor jeg trenger en legetime.

Den beste legen !!!

Den beste legen jeg har hatt.Bryr seg,ser hele mennesket ,er lett å komunisere med og tar seg tid.Er ikke arrogant og oppleves som et godt medmenneske.

Kjempeflink lege

Ung og litt uerfaren på noen få punkt, men ellers en kjempeflink lege. Flink til å følge opp, flink til å ta hensyn, flink til å finne diagnose.
Men desverre tar det veldig lang tid før man får time da han har lite tid han er tilgjenglig.

Ikke fornøyd!

Hvis Fjeldbo er rangert som nr 1 av alle fastleger i Eidsvoll,da lurer jeg virkelig på hvordan resten er.han er lite interessert i å hjelpe.Har "..ikke tid.". Forøvrig enig i at flere av de ansatte ved legekontoret er sure og uhøfflige.

Stabil og God til å Følge opp!

Hyggelig og god til å kommunisere. Legekontoret derimot består av en del sure damer som legersekritærer.