Sigurd Kjørstad Fjeldbo

Vilberg Legesenter DA

Smed Hagens veg 11 2080 Eidsvoll
Sigurd Kjørstad Fjeldbo er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Sigurd Kjørstad Fjeldbo

ikke noe å si på legen annet at han har hatt flere vikarer i det siste

Legekontoret derimot, helt håpløst. Vanskelig å komme gjennom på telefonen, sure og til tider nedlatende legesekretærer, stort sett fem uker ventetid på time. Jeg bytter nå fastlege til den første ledige på Råholt fordi det er håpløst lenge å vente på time, sure damer i telefonen, endeløse telefonkøer . Synd, for Fjeldbo er en dyktig lege.

bytt ut di som sitter og tar telefonen så blir alt bra .Hvorfor kan ikke vi som har jobber få tidligtimene og di som har hele dagen til å gå til lege og kanskje er der hver uke eller 14 dag få mitt på dagen timer.

God lege

Tar seg tid til pasienten, selv om han er forsinket (noe han som oftest er).
Følger opp blodprøver, ringer alltid tilbake om det er noe.
Sender henvisninger og resepter som avtalt. Alt i alt, en dyktig lege.

Legekontoret derimot, helt håpløst. Vanskelig å komme gjennom på telefonen, sure og til tider nedlatende legesekretærer, stort sett fem uker ventetid på time. Legesekretæren ville jeg skulle ringe og be om akuttime til første svangerskapskontroll. Legen hadde nemlig ikke noe ledig før sju uker etter.
Jeg bytter nå fastlege fordi det er håpløst lenge å vente på time, sure damer i telefonen, endeløse telefonkøer og jeg er lei av å vente minimum tjue minutter hver gang jeg har time. Synd, for Fjeldbo er en dyktig lege.

En god lege som tar deg på alvor.

tar deg på alvor, flink til og følge opp.
alltid kommet rakst inn til time, eller fått telefontime på dagen.

Super flink

ja han er ung.men alltid prøver å finne ut hva ting kan være.vet han ikke så prøver han å lese seg frem eller hendviser deg videre. vi ha kun opplevd posetive ting med han. og er han er åpen og i møtekommende. jeg er virkelig glad jeg byttet til han. og det har resten av familien gjort også. dette er virkelig en lege som vil hjelpe og ser mennesker der de er.

Den beste legen

Han er hyggelig, tålmodig og dyktig.
Han ser deg som menneske og ikke kun cash inn på konto
Synes desverre det tar lang tid å få time, dette antakelig for at det er mange som er like fornøyd som meg.
Dessuten synes jeg ikke de sure legesekretærene har noe med hvorfor jeg trenger en legetime.