Vilberg Legesenter DA

Telefonnummer63 92 46 5063 92 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smed Hagens Veg 11 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av Vilberg Legesenter DA

arrogant og uempatisk

Lege: Tom-Ole Løvås Skrevet

Han overkjører totalt. Istedet for å lytte til pasienten så kommer han med sin oppfatning og misstillit. Fikk høre att det var bortkastede ressurser for helsevesenet å bruke tid på meg. Glad jeg byttet lege og får ordentlig hjelp.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Tom-Ole Løvås Skrevet

Lege som lytter nøye og gir gode, grundige og faglige forklaringer på symptomer. Er opptatt av at pasienten skal forstå og tar seg tid.

Kom inn på kontoret 10 minutter etter oppsatt tid.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Solid utdannelse og kunnskap som almen lege og som generell kirurg med flere grenspesialiteter.
Imøtekommende,høflig,ikke arrogant, fingernem ved behandlingen og god å lytte etter pasientens plager og behov.Det gir en trygg følelse.

Bred erfaring og kunnskap

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

En lege med en erfaring, kunnskap og kompetanse som overgår mange. Vet raskt om det er noe som må undersøkes ekstra. Anbefales på det varmeste.

Hva forventes av en fastlege?

Lege: Nina Bergersen Skrevet

Jo, hun skal være lyttende, forståelsesfull, empatisk, vise omsorg og ha tid til meg som pasient. Dessverre mangler hun alt dette! I tillegg er hun arrogant.
Har hatt henne som fastlege siden fastlegeordningen ble opprettet, heldigvis har jeg hatt svært lite bruk for hennes tjenester.
Men nå er det nok, hun skal ikke lenger tjene penger på å ha meg på sin pasientliste. Skiftet fastlege nå. Skal ikke mye til før det blir bedre.

Helsesekretærene bør få et lynkurs i telefonkultur.