Vilberg Legesenter DA

2080 Eidsvoll

Nina Bergersen
Fastlege
Rajendra Prasad Shukla
Fastlege, gastroenterologisk kirurg, generell kirurg
Tom-Ole Løvås
Fastlege

Smed Hagens veg 11 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av Vilberg Legesenter DA

Lege som ikke forstår

Lege: Tom-Ole Løvås Skrevet

En lege som ikke lytter ordentlig, og jeg får en følelse at han nesten ikke trur på alt som jeg forteller om problemene mine. Byttet etter 4 besøk.

Hvor er fastlegen

Lege: Sigurd Kjørstad Fjeldbo Skrevet

Det er alt for vanskelig å nå legen.
Det er ikke alle som kan sitte ved siden av telefonen hele dagen for å få svar.
Når man får time er det også alt for langt frem i tid.
Det hjelper heller ikke at legen har andre faste oppgaver som gjør tilgjengeligheten enda dårligere.
Det er ikke riktig at man må ha en privat back up løsning som koster tusenvis av kroner, men der kommer man inn dagen etter man ringer stort sett.

Flink lege

Lege: Sigurd Kjørstad Fjeldbo Skrevet

Kjempe flink lege som alltid har tatt meg på alvor. Henviser heller en gang for mye, enn en for lite. Forteller hvordan ting er, hva som er videre plan og følger opp.

En ting som derimot er tragisk er damene i skranken på legesenteret. For det første tar det år og dag for å komme gjennom på telefonen. Selv har jeg sitter på venteværelset og ventet på lege, da jeg har hørt damene har diskutert private ting, mens telefonen har ringt, og ingen av de to damene bak skranken, tok den. Når man endelig (kanskje) kommer gjennom et de ordentlig frekke og rett og slett ufine. Jeg gruer meg til å ringe legesenteret fordi jeg føler meg krenket av å snakke med de.

Skuffende

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Dessverre vært hos denne legen flere ganger og like skuffet hver gang. Man blir ikke hørt på, han overkjører med sine egne tanker uten å ta hensyn til hva jeg forklarer.
Virker veldig uinteressert og dytter deg ut av døren før du har fått pratet ferdig.
Hatt denne legen som fastlege før men byttet fort da han ikke ga noe form for tillitt eller trygghet.

Legekontoret er dessverre samme ulla. Lite imøtekommende og snerpete damer. Lite hyggelig å bli møtt på den måten.

ikke noe å si på legen annet at han har hatt flere vikarer i det siste

Lege: Sigurd Kjørstad Fjeldbo Skrevet

Legekontoret derimot, helt håpløst. Vanskelig å komme gjennom på telefonen, sure og til tider nedlatende legesekretærer, stort sett fem uker ventetid på time. Jeg bytter nå fastlege til den første ledige på Råholt fordi det er håpløst lenge å vente på time, sure damer i telefonen, endeløse telefonkøer . Synd, for Fjeldbo er en dyktig lege.

bytt ut di som sitter og tar telefonen så blir alt bra .Hvorfor kan ikke vi som har jobber få tidligtimene og di som har hele dagen til å gå til lege og kanskje er der hver uke eller 14 dag få mitt på dagen timer.