Vilberg Legesenter DA

Tlf: 63 92 46 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Vilberg Legesenter DA

Kjempebra

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Rask hjelp og kjempeflink. De gangene jeg har vært der har det vært perfekt hjelp. Har også sett andre han har hjulpet med sårskader og er knallflink.

En lege som "ser"deg.

Lege: Tom-Ole Løvås Skrevet

En lege som tar deg alvorlig ,er grundig og forklarer
Veldig hyggelig og får deg til å slappe av.
Du føler at han er derfor deg.

Arrogant og lite forståelsesfull

Lege: Nina Bergersen Skrevet

Jeg har hatt Nina Bergersen som fastlege siden 2002, men har nå byttet lege. Jeg har opplevd henne som arrogant og lite lyttende. Det gjør det vanskelig å feste lit til hennes vurderinger.

En lege som hører

Lege: Tom-Ole Løvås Skrevet

Fikk han etter min første fastlege gikk av med pensjon.
Han er hyggelig og lytter, samt finner ut av det.

Tommel opp, anbefales!

Fastlege av 1. klasse

Lege: Tom-Ole Løvås Skrevet

Var vikar for min fastlege i flere år.
Utrolig bra, vurderer å bytte til ham selv om jeg bor 5 mil unna. Mann 60 år m kroniske lidelser

Lege som ikke forstår

Lege: Tom-Ole Løvås Skrevet

En lege som ikke lytter ordentlig, og jeg får en følelse at han nesten ikke trur på alt som jeg forteller om problemene mine. Byttet etter 4 besøk.

Hvor er fastlegen

Lege: Sigurd Kjørstad Fjeldbo Skrevet

Det er alt for vanskelig å nå legen.
Det er ikke alle som kan sitte ved siden av telefonen hele dagen for å få svar.
Når man får time er det også alt for langt frem i tid.
Det hjelper heller ikke at legen har andre faste oppgaver som gjør tilgjengeligheten enda dårligere.
Det er ikke riktig at man må ha en privat back up løsning som koster tusenvis av kroner, men der kommer man inn dagen etter man ringer stort sett.

Flink lege

Lege: Sigurd Kjørstad Fjeldbo Skrevet

Kjempe flink lege som alltid har tatt meg på alvor. Henviser heller en gang for mye, enn en for lite. Forteller hvordan ting er, hva som er videre plan og følger opp.

En ting som derimot er tragisk er damene i skranken på legesenteret. For det første tar det år og dag for å komme gjennom på telefonen. Selv har jeg sitter på venteværelset og ventet på lege, da jeg har hørt damene har diskutert private ting, mens telefonen har ringt, og ingen av de to damene bak skranken, tok den. Når man endelig (kanskje) kommer gjennom et de ordentlig frekke og rett og slett ufine. Jeg gruer meg til å ringe legesenteret fordi jeg føler meg krenket av å snakke med de.

Skuffende

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Dessverre vært hos denne legen flere ganger og like skuffet hver gang. Man blir ikke hørt på, han overkjører med sine egne tanker uten å ta hensyn til hva jeg forklarer.
Virker veldig uinteressert og dytter deg ut av døren før du har fått pratet ferdig.
Hatt denne legen som fastlege før men byttet fort da han ikke ga noe form for tillitt eller trygghet.

Legekontoret er dessverre samme ulla. Lite imøtekommende og snerpete damer. Lite hyggelig å bli møtt på den måten.

ikke noe å si på legen annet at han har hatt flere vikarer i det siste

Lege: Sigurd Kjørstad Fjeldbo Skrevet

Legekontoret derimot, helt håpløst. Vanskelig å komme gjennom på telefonen, sure og til tider nedlatende legesekretærer, stort sett fem uker ventetid på time. Jeg bytter nå fastlege til den første ledige på Råholt fordi det er håpløst lenge å vente på time, sure damer i telefonen, endeløse telefonkøer . Synd, for Fjeldbo er en dyktig lege.

bytt ut di som sitter og tar telefonen så blir alt bra .Hvorfor kan ikke vi som har jobber få tidligtimene og di som har hele dagen til å gå til lege og kanskje er der hver uke eller 14 dag få mitt på dagen timer.

Forståelsesfull

Lege: Nina Bergersen Skrevet

Viser forståelse og ser på deg mens du snakker. Seriøs i jobben og mann får inntrykk at hun bryr seg om deg som et menneske. Viser respekt når hun snakker og ser ikke ned på deg hvis du har noe tvil om vurderingen hennes.

Flink lege, overbelastet klinikk

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Dr Shukla er dyktig, vennlig, påpasselig og sender deg til spesialist når han mener det er behov for det. Ingenting å utsette på han. Derimot er klinikken vanskelig å forholde seg til. Senest denne uka satt jeg på tlf i flere timer uten å komme fram. I tillegg stenger de alt mellom 12.30-13.30, ingen passer tlf. Kritikkverdig. Til slutt reiste jeg opp dit for å få bestilt en time. Må vente mer enn 3 uker på time hos fastlegen. Ønsker å bytte, - ikke lege, men legekontor.

Anbefales ikke

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Ikke fornøyd med denne legen han er overkjørende og lite interessert i andres meninger. En del av personalet i resepsjonen som benytter en hver anledning til spydigheter og unødvendig utspørring burde også hatt et grunnleggende kurs i normal folkeskikk.

Anbefales ikke!

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Lite empatisk, snakker om sin familie istede for å lytte til hva du har å si. Ser i dataen hele tiden. Virker uinteressert.

Dårlig på å lytte til pas.

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Snakker mest om seg og sitt, hva han har gjort og kan gjøre. En føler at alt annet er viktigere enn å gi hjelp til det en kommer dit for, spesielt om det ikke er "interessant nok" for ham.
Bruker også etter min mening for mye tid mot dataen.

Ignorerende og bedrevitende

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Byttet fastlege til han. Har dokumentert 3 prolapser i rygg og detaljert epikrise fra fysioterapeut om dette. Jeg har aldri bedt om mye smertestillende men samme dagen jeg hadde vært på time ringte jeg tilbake og spurte om å få resept da ryggen min hadde låst seg totalt. Fikk ordrett beskjed:" jeg skriver ikke ut annet enn paracet, du får dra på legevakt!" og han la på røret!! En SKAM å bli behandlet sånn!! Legevakt skriver kun ut minstepakning frem til legekontoret åpner, men der er det ingen hjelp å få. Måtte bytte fastlege igjen, tror ikke han vil skrive ut anidepresjonsmedikamenter heller. STYR UNNA. Alle kan få problemer i løpet av livet men her får man INGEN hjelp overhodet!!

Hilsen smertefull, deprimert og fortvilet tidl pasient.

En lege som ser deg

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Han ser deg som det mennesket du er. Ikke bare et nr i køen.
Han gir heller ikke ut medisiner eller sykemeldinger bare fordi man vil ha det. Han tar tak i ting og undersøker ordentlig.

En god Lege

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Hyggelig og varm mottagelse. Jeg har fått den hjelp jeg har spurt om. Henvisning til spesialister har resultert i meget god behandling eller undersøkelse der.
Jeg oppfatter Shukla som en dyktig og erfaren allmenpraktiker.

Bra lege, elendige resepsjonister

Lege: Nina Bergersen Skrevet

Jeg har hatt Nina Bergersen som fastlege i snart fem år og har stortsett vært fornøyd.

Resepsjonistene derimot er grunnen til at jeg nå har byttet fastlege. De er meget arrogante, uempatiske og det nesten virker som om de ikke vil at du skal få legetime.
Når man er såpass dårlig at man må ta kontakt med lege og da blir møtt av en så uhøflig og lite snill person når man prøver å få hjelp så er ikke det greit.

Anbefales ikke!

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

En lege som overhodet ikke lytter til pasienten. Er selv sjelden hos lege, og ble meget skuffet over denne legen. Trodde dette skulle være en hyggelig og blid lege, ble sjokkert over hvor frekk og negativ han var. Ikke et smil å få, hilser ikke på deg når du går inn til han. Spurte flere ganger om henvisning videre, noe han ikke ville lytte til. Setter deg på medisiner uten først å undersøke om du virkelig trenger medisinene. Prøver ingen alternative metoder. Ser ikke pasienten i øynene, sitter kun og ser inn i dataskjermen. Tar ikke pasienten på alvor. Kunnskapsløs lege, gjetter seg frem. Det er ikke noe positivt å si om denne legen. Bytt til en annen.