Vilberg Legesenter DA

Telefonnummer63 92 46 5063 92 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Smed Hagens Veg 11 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av Vilberg Legesenter DA

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Solid utdannelse og kunnskap som almen lege og som generell kirurg med flere grenspesialiteter.
Imøtekommende,høflig,ikke arrogant, fingernem ved behandlingen og god å lytte etter pasientens plager og behov.Det gir en trygg følelse.

Bred erfaring og kunnskap

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

En lege med en erfaring, kunnskap og kompetanse som overgår mange. Vet raskt om det er noe som må undersøkes ekstra. Anbefales på det varmeste.

Hva forventes av en fastlege?

Lege: Nina Bergersen Skrevet

Jo, hun skal være lyttende, forståelsesfull, empatisk, vise omsorg og ha tid til meg som pasient. Dessverre mangler hun alt dette! I tillegg er hun arrogant.
Har hatt henne som fastlege siden fastlegeordningen ble opprettet, heldigvis har jeg hatt svært lite bruk for hennes tjenester.
Men nå er det nok, hun skal ikke lenger tjene penger på å ha meg på sin pasientliste. Skiftet fastlege nå. Skal ikke mye til før det blir bedre.

Helsesekretærene bør få et lynkurs i telefonkultur.

Dyktig og interessert

Lege: Tom-Ole Løvås Skrevet

Dyktig rolig lege som lytter. Gir råd. Virker oppriktig interessert. Er hele familiens fastlege. Toppkarakter!

Kjempebra

Lege: Rajendra Prasad Shukla Skrevet

Rask hjelp og kjempeflink. De gangene jeg har vært der har det vært perfekt hjelp. Har også sett andre han har hjulpet med sårskader og er knallflink.