Thomas Borge Malmo

Tlf: 69 91 25 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Thomas Borge Malmo er en av 7 fastleger i Rygge

Siste vurderinger av Thomas Borge Malmo

Den beste legen!

Dr Malmo er en utrolig flink lege. Har hatt i 8-9 år, og er veldig fornøyd. Han er rolig, flink, lyttende, bryr seg veldig, og ja, han er rett og slett den beste legen jeg og barna har hatt :)

Førsteklasses

Ikke noe vondt å si om Thomas:Føler at han tar godt vare på meg og lytter til mine behov!!

En virkelig dyktig lege.

Har alltid tid til å lytte. Tar meg på alvor når jeg forteller hva som plager meg. En flott lege!!

Meget fornøyd

Sympatisk og lyttende lege som er løsningsorientert og effektiv. Føler meg godt ivaretatt! Trygt valg som fastlege og hyggelig kontorpersonale, alle er alltid blide og hjelpsomme!

Den beste legen jeg har hatt !!!

Dene legen er en leger som en leger skal skal være , hyggelig med en høy standard av kompetanse og flink og forklare dingene !!!

Hyggelig og dyktig

Kort ventetid på legetime, hyggelig, dyktig og lyttende lege. Har hatt han som fastlege i 3 år, og har vært til meget god hjelp i forhold til et av mine barn som har vært endel syk.

En lege man kan ha tillit til

Jeg har hatt dr. Malmo som fastlege i ca. 4-5 år. Han er alltid hyggelig og grei å snakke med, og når jeg legger noe frem for ham, tar han det alltid på alvor. Jeg opplever alltid at han har tid til meg, selv om han har en travel dag, og gjør hva han kan for å finne løsninger på mine helseproblemer.

Meget dyktig

Han følger opp pasienten. Meget dyktig og gir seg tid til å høre etter hva pasienten sier.