Ekholt legekontor

Tørkoppveien 10 1570 Dilling

Siste vurderinger av behandlere ved Ekholt legekontor

UEMPATISK OG LITE EMPATI .

Lege: Michele Barros Viana Skrevet

Dårlig på å lytte og har liten evne til å møte pasienter med empati og forståelse. Er frekk i dialogen og ufin. Ingen oppfølging i forhold til tidligere timer/ helseproblemer virker lite kunnskapsrik.
Min første time hos ny fastlege,hadde da med viktig informasjon om min helsetilstand i papirfom, som jeg også fortalte henne muntlig. Hun skulle bestille time hos en spesialist i forhold til min helsesituasjon,etter 3 måneder får jeg henvisning til dette ,møter opp og det da viser seg at er henvist feil,!! Hun har verken lest mine papirer ordentlig eller hørt på Hva jeg har fortalt.
2.time Forteller at jeg har fått korona, tar blodprøver,får ny time 5 dager senere,da mine prøvesvar skal foreligge.
3.time . Har ikke fått prøvesvar og får beskjed om å ringe Unilab etc.
I denne timen husker hun ikke at jeg har korona og spør om når jeg fikk dette,mulig ikke notert i min journal... Ingen finner mine prøvesvar. Har noen ekstra spørsmål i min time avtale og får da beskjed om at jeg må bestille ny time,fordi denne timen er over!!! Etter 17 dager etterlyser jeg på nytt,ingen svar.
Dagen etter får jeg en melding i fra henne om at noe mangler på vitaminer. Jeg tar kontakt for å få svar på resten av prøvene mine,får tilbakemelding om alt ok,2 timer senere får jeg en telefon om at jeg har fått kyssesyken!!!!
Denne fastlegen har ingen kontroll på det hun driver med.
ANBEFALES IKKE SOM FASTLEGE PÅ DET STERKESTE...HAR SØKT OM NY LEGE.

Ingen hjelp å få…

Lege: Michele Barros Viana Skrevet

Prøvde ut henne en periode, men så meg nødt til å bytte fastlege.
Lite empatisk, lite imøtekommende…
Meget misfornøyd!
(De andre på legekontoret er veldig hyggelige)

Anbefaler å bytte fra denne fastlegen

Lege: Michele Barros Viana Skrevet

Anbefaler å gjøre som meg å bytte fra denne fastlegen- for tiden har hun praksis både i Halden og Moss - og klarer ikke å følge opp som forventet

Kun tilgjenglig fredager

Lege: Michele Barros Viana Skrevet

Denne legen er umulig å få tak i moss. Og man får ikke skrivet ut resepter. Og resepsjonen man kommer til i tlf er uhøflig og respektløs. Anbefaler og bytte fastlege

Ikke tilstedeværende

Lege: Michele Barros Viana Skrevet

Vanskelig å få tak i, både på tlf. og på kontor.
Hun er visst kun tilstede en dag i uken.

Utover dette har jeg ingen formening om hvordan hun er som lege og person.