Ekholt legekontor .

Telefonnummer69 23 62 3069 23 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tørkoppveien 10 1570 Dilling

Siste vurderinger av Ekholt legekontor .

Profesjonell og flink lege

Lege: Jens Kristian Lind-Larsen Skrevet

Tok meg på alvor med mine symptomer, som tidligere lege hadde avfeid med en enkel diagnose som egentlig ikke hjalp meg annet enn at jeg kunne få et navn på hva jeg opplevde. Fant i grunn ingenting klinisk galt i første omgang, men ga meg et tips om noe merksnodig endring av kosthold, noe som ser ut til å ha fungert. Så han fremstår som godt informert og gir seg ikke selv om symptomer og prøvesvar ikke gir enkle svar.

Empatisk

Lege: Geir Ivar Alexandersen Skrevet

Dr. Alexandersen oppleves som kunnskapsrik, vennlig og empatisk.
Man blir møtt på en hyggelig måte og han er god til å lytte.
Han har god tilgjengelighet og er veldig rask til å utføre det man blir enige om, være seg henvisninger, resepter, diverse uttalelser osv.
Flott at han fremstår som blid og kan spøke, men heller ikke redd for å "snakke fra leveren".
Opplever Dr. Alexandersen som en meget god fastlege

Vegrer seg for ansvar

Lege: Rikard Markus Rupar Skrevet

Har ikke tid eller interesse til å lytte. Overlater til pasienten å lete opp spesialister og sende henvisninger om han kan. Henvisninger er oftest ufullstendige og kommer i retur. Har flere ganger kommet med lapp fra apoteket med veiledning på hvordan resepten skal skrives før jeg får utlevert medisinene.
Krever at instanser tar kontakt istedenfor å følge opp pasientens behov innenfor det offentlige hjelpeapparatet.
Kontorpersonell er superhyggelige og flinke med mitt engstelige barn. Eneste grunnen til at vi har blitt værende så lenge som vi har.

Flink

Lege: Rikard Markus Rupar Skrevet

Lytter. Omsorg uten å grave for mye. Henviser enkelt videre ved behov. Lett tilgjengelig, enkelt å få time når man trenger. Punktlig, men føler seg allikevel aldri utkastet som pasient.

En lege som tar pasienten seriøst

Lege: Geir Ivar Alexandersen Skrevet

Alt er bra. Korte ventetider, meget flink til å følge opp, gjør alt han kan får å hjelp. Har kun positiv erfaring og ville ikke byttet lege for alt i verden.