Ekholt legekontor

Tørkoppveien 10 1570 Dilling

Siste vurderinger av behandlere ved Ekholt legekontor

Bra lege

Lege: Jens Kristian Lind-Larsen Skrevet

Ikke noe å klage på etter en del møter. Jobber systematisk. Hadde bedre råd enn spesialisten. Jeg hadde tredje mest populære lege i Sarpsborg ifølge ventelisten, og han er ikke noe dårligere.

Dyktig og ivaretagende

Lege: Geir Ivar Alexandersen Skrevet

Jeg opplver Dr. Alexandersen til å være en kunnskapsrik lege, som er opptatt av deg og hvordan du har det. Han nøler ikke med å søke informasjon eller sende deg videre om han mener det er nødvendig. Han følger opp på en god måte.

Når det gjelder tilgjengelighet kan du bestille time på nett, Men dette anbefales om det ikke haster. Trenger du hastetime får du raskt time, men da må du ringe inn.

Stresset

Lege: Jens Kristian Lind-Larsen Skrevet

Oppfattes som stresset og forutintatt. Virker som han er mere opptatt av pcskjermen og tastaturet enn å få øyekontakt med pasienten.

Dårlig, lite engasjert- anbefales ikke

Lege: Jens Kristian Lind-Larsen Skrevet

Legen har ofte dårlig tid. Pasienten er 80 år og hadde behov for årlig sjekk, men legen har ikke følgt opp- dette er noe legen selv skal passe på.

Pasienten hadde corona i oktober, men ikke noe oppfølging i ettertid.

Best legen i viken

Lege: Rikard Markus Rupar Skrevet

Richard vil alltid mitt beste, han er nesten som en kompis. Det er utrolig godt å ha en lege som du kan stole på og som faktisk aldri stresser med meg værtfall. Utrolig fornøyd