Tore Grønlund Moen

Storgata 12 1771 Halden
Tlf: 69 17 59 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tore Grønlund Moen er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Tore Grønlund Moen

Tore er lyttende og bruker smilende den tiden som trengs.

Jeg bestiller time på internet og får rask respons, men telefonen besvares også. I motsetning til min datters lege som krever et dagsverk for timebestilling.

Legen er bra, men ikke administrasjon.

Tore Moen er en bra lege er min erfaring så langt.
Men får å ta kontakt er tilgjengeligheten er svært dårlig. Vanskelig å nå vi telefon. For enkel behov, blir det stilt krav til besøk når det er helt unødvendig. Referer her til hjelpemidler i forbindelse med handikap.

Den beste legen jeg har hatt

Lyttende, imøtekommende, hyggelig, faglig dyktig, broker SMS til bestilling av time og resepter

Fabelaktig

Jeg har vert så heldig og hatt han siden han tok over praksisen her i Halden. Han er den beste legen jeg har hatt! Han er effektiv, løsningsorientert og forståelsesfull. Han tar seg tiden som trengs og nøler ikke med og gi råd og veiledning. Skulle han være i tvil om noe så søker han andre med sterkere kompetanse slik at vi får den beste behandlingen vi kan få! Noe som virkelig gir meg all tilgitt til han! En realt god lege! Og er lykkelig jeg kan ha han som min fastlege!

Den flotteste og mest sympatiske lege jeg har hatt

Jeg hadde Tore som vikarlege der jeg var før, og det var ikke nei i min munn å få han som fastlege når han åpna egen praksis. Han er en lege som lytter, en lege som forstår og har gode løsninger :)

Den beste legen jeg har hatt!

Virkelig forståelsesfull og sympatisk.
Anbefales!

Super

Moen er super, en mer sympatisk og grundig lege må man lete lenge etter.

Den beste legen jeg har hatt..

Utrolig flink til å forstå problemene dine, flink i kommunikasjon, en som ikke gir opp men vil finne ut av ting vi ikke forstår, omsorgsfull,flink og kos lege.

En av de beste jeg har hatt!

Han viser interesse, snakker og er alltid blid. Alltid forsiktig og får deg til å føle trygg. I motsetning til andre legen jeg hadde som bare satt der å mumlet og skrev på dataen.

Trygg og god

Jeg har kun opplevd det positivt å henvende meg til Moen. Han er god til å lytte og forstå. Han tar bekymringer på alvor. Samtidig nøler han ikke med å gi "oppstrammere" og "strenge" råd, dersom det er passende. Han har vært min lege i ca 5 år nå. Jeg har ikke vært hos ham mye, men har hatt en alvorlig situasjon og var sykmeldt i ca 3 mnd. I denne perioden viste Moen seg fra sin beste side, og jeg kan trygt anbefale ham til andre.

Sympatisk, dyktig og grundig. Dessuten hyggelig.

Dette er en av de beste leger jeg har hatt. Han har tid, eller tar seg tid. Han er aktivt lyttende, grundig og sender videre dersom han er i tvil eller ønsker en uttalelse fra en spesialist. At han har humor, er heller ikke et handikap .

Meget bra

Meget bra lege. Skulle selvfølgelig bare mangle, men han utpeker seg som den beste jeg har vært borti