Tore Grønlund Moen

Autorisasjon (2002)

Tore Grønlund Moen er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Tore Grønlund Moen

Strålende fornøyd

Har hatt Tore Moen som fastlege i 15 år, og har aldri vært annet enn fornøyd. Gjennom stort og smått av sykdom og skader har jeg alltid fått god behandling, og følt meg både hørt og forstått. Jeg har fått det jeg har trengt av henvisninger, undersøkelser og medisiner, og god oppfølging i etterkant.

Hyggelig, flink og i rute

Lite ventetid, både for å få time/svar på henvendelser, og på venterommet før timen. Hyggelig og flink lege. Effektiv, men rolig og tillitsvekkende. Hyggelig resepsjonist, som til og med ringer tilbake ved behov. Noe vanskelig å få parkeringsplass rett utenfor, men ikke verre enn mange andre sentrumsleger.

Særdeles god lege.

Oppfølging er fremragende.
Sjelden at det er lang ventetid.
Resepter m.v. som skal fornyes går greit via nettet.
Har alltid forberedt seg til konsultasjonen.
Udelt positiv.

En dyktig og oppdatert lege

Som ny pasient hos dr. Moen har jeg bare positive ting å si. Han er blid, høflig, virker oppdatert og han har satt seg inn i journalen slik at jeg ikke må gjenta meg selv hver gang. Legesekretæren er rolig og trygg og jeg har ikke hatt problemer med å komme gjennom pr. telefon eller å få rask time.

Det eneste "negative" er parkeringsmulighetene (det er ikke avsatt egne parkeringsplasser til pasienter).

Lyttende og løsningsorientert

Tore Moen er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han "ser" pasienten, er svært kunnskapsrik, og virker oppriktig interessert i å hjelpe. Legesekretæren(?) Er også en utrolig hyggelig og hjelpsom kvinne.

Det er veldig enkelt å bestille time/resepter og lite forsinkelser.