Tore Grønlund Moen

Storgata Legekontor
Storgata 12 1771 Halden
Tore Grønlund Moen er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Tore Grønlund Moen

Tore er lyttende og bruker smilende den tiden som trengs.

Jeg bestiller time på internet og får rask respons, men telefonen besvares også. I motsetning til min datters lege som krever et dagsverk for timebestilling.

Legen er bra, men ikke administrasjon.

Tore Moen er en bra lege er min erfaring så langt.
Men får å ta kontakt er tilgjengeligheten er svært dårlig. Vanskelig å nå vi telefon. For enkel behov, blir det stilt krav til besøk når det er helt unødvendig. Referer her til hjelpemidler i forbindelse med handikap.

Den beste legen jeg har hatt

Lyttende, imøtekommende, hyggelig, faglig dyktig, broker SMS til bestilling av time og resepter

Fabelaktig

Jeg har vert så heldig og hatt han siden han tok over praksisen her i Halden. Han er den beste legen jeg har hatt! Han er effektiv, løsningsorientert og forståelsesfull. Han tar seg tiden som trengs og nøler ikke med og gi råd og veiledning. Skulle han være i tvil om noe så søker han andre med sterkere kompetanse slik at vi får den beste behandlingen vi kan få! Noe som virkelig gir meg all tilgitt til han! En realt god lege! Og er lykkelig jeg kan ha han som min fastlege!

Den flotteste og mest sympatiske lege jeg har hatt

Jeg hadde Tore som vikarlege der jeg var før, og det var ikke nei i min munn å få han som fastlege når han åpna egen praksis. Han er en lege som lytter, en lege som forstår og har gode løsninger :)