Storgata Legekontor

Storgata 12 1771 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Storgata Legekontor

God på enkle/vanlige plager, men ikke omfattende/langvarige plager

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

I begynnelsen virket Dr. Faizi som en dyktig lege, og jeg var fornøyd med den medisinske behandlingen jeg og mine barn fikk. Men etter at jeg fikk en skade som gradvis ble verre, ble jeg møtt av en stadig mer irritert Dr. Faizi. Han sluttet å høre på meg, og i møter med mine barn slapp han ikke frustrasjonen han hadde mot meg. Etter en tid opplevde jeg å ikke lengre bli trodd når jeg prøvde å forklare utfordringene med skaden. Da byttet jeg fastlege.

Min erfaring med Dr. Faizi er at han kan hjelpe til med enkle/vanlige plager, men hvis det er/blir mer omfattende klarer han ikke å hjelpe deg.

Flink og hjelpsom

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

Veldig bra fastlege. Høre på pasienter, flink med diagnose og behandling. Veldig fornøyd.Håper han blir ikke pensjonist så snart.

Vanskelig

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

I mine møter med denne legen, har jeg en opplevelse av å ikke bli sett eller hørt. Han hadde ingen ting han kunne hjelpe meg med. Har omfattende helseutfordringer, så da er det min erfaring at det ble vanskeligere og ikke bedre etter å ha vært hos denne legen.

Flott lege

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

Tar seg tid, forklarer hvis det er misforståelser mtp språk eller andre ting. Henviser gjerne videre etter mine ønsker

Bare helt fantastisk!

Lege: Tore Grønlund Moen Skrevet

Tore Moen er virkelig en lege man kan skryte av! Han er helt fantastisk! Han gjør en utrolig dyktig jobb!