Storgata Legekontor

Telefonnummer69 17 59 7069 17 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 12 1771 Halden

Siste vurderinger av Storgata Legekontor

Veldig Fornøyd

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

En dedikert og flink lege som tar deg på alvor, sjekker det som kan sjekkes, gir gode råd, deler ikke ut medisiner i øst og vest, følger opp i etterkant, tar seg tid, er tilstede og finner alltid ut av ting. Ikke uten grunn det er fulle lister hos han hele tiden. HAN ER BEST!!!

Trygg og god kunnskap

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

Jeg kjenner ikke til en bedre lege en dr Faizi.
Etter å vært hos flere leger, var han den eneste som tok tak i ting.
Jeg ble ordentlig undersøkt, og sendt videre til spesialister.
Fikk rett medisinering, og behandling.
Jeg bytter aldri ut legen min, når jeg føler han er den eneste av 7 ulike leger som tok meg seriøst.

Lyttende og løsningsorientert

Lege: Tore Grønlund Moen Skrevet

Tore Moen er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han "ser" pasienten, er svært kunnskapsrik, og virker oppriktig interessert i å hjelpe. Legesekretæren(?) Er også en utrolig hyggelig og hjelpsom kvinne.

Det er veldig enkelt å bestille time/resepter og lite forsinkelser.

profesjonell

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

Han er min fastlege ca et år nå og jeg er kjempe fornøyd ! han er veldig snil og profesjonell. Jeg var aldri skuffet...

Godt fornøyd

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

Har hatt dr. Faizi som fastlege i en årrekke og har intet å utsette på hverken han eller hans medarbeidere. Nå skal det sies at jeg ikke er så ofte syk og har vel gjennom de siste 10 årene kun vært innom 4 ganger så noen storbruker av fastlegetjenesten har jeg aldri vært. Han lytter til det jeg sier og har i tillegg tatt flere prøver enn jeg regnet med for å sjekke status på helsen min. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor hver gang jeg har vært der og er godt fornøyd med fastlegen min, samt hans alltid hyggelige medarbeider.