Storgata Legekontor

Storgata 12 1771 Halden

Siste vurderinger av Storgata Legekontor

Ikke ring han hvis du er skadet eller syk

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

Han er uten empati,frekk. Han hører ikke på pasienten.må se meg om etter en ny fastlege.kontorsøster er veldig hyggelig.

En dyktig og oppdatert lege

Lege: Tore Grønlund Moen Skrevet

Som ny pasient hos dr. Moen har jeg bare positive ting å si. Han er blid, høflig, virker oppdatert og han har satt seg inn i journalen slik at jeg ikke må gjenta meg selv hver gang. Legesekretæren er rolig og trygg og jeg har ikke hatt problemer med å komme gjennom pr. telefon eller å få rask time.

Det eneste "negative" er parkeringsmulighetene (det er ikke avsatt egne parkeringsplasser til pasienter).

Veldig Fornøyd

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

En dedikert og flink lege som tar deg på alvor, sjekker det som kan sjekkes, gir gode råd, deler ikke ut medisiner i øst og vest, følger opp i etterkant, tar seg tid, er tilstede og finner alltid ut av ting. Ikke uten grunn det er fulle lister hos han hele tiden. HAN ER BEST!!!

Trygg og god kunnskap

Lege: Mohammad Sidiq Faizi Skrevet

Jeg kjenner ikke til en bedre lege en dr Faizi.
Etter å vært hos flere leger, var han den eneste som tok tak i ting.
Jeg ble ordentlig undersøkt, og sendt videre til spesialister.
Fikk rett medisinering, og behandling.
Jeg bytter aldri ut legen min, når jeg føler han er den eneste av 7 ulike leger som tok meg seriøst.

Lyttende og løsningsorientert

Lege: Tore Grønlund Moen Skrevet

Tore Moen er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han "ser" pasienten, er svært kunnskapsrik, og virker oppriktig interessert i å hjelpe. Legesekretæren(?) Er også en utrolig hyggelig og hjelpsom kvinne.

Det er veldig enkelt å bestille time/resepter og lite forsinkelser.