Stephane Christopher Mukkaden

Autorisasjon (2008)

Rolvsøy legekontor Telefonnummer69 35 43 0069 35 43 ...
Råkollveien 103 1664 Rolvsøy
Stephane Christopher Mukkaden er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Stephane Christopher Mukkaden

Hyggelig og nøye

Jeg synes at Dr. Mukkaden er en flink, hjelpsom og snill lege. Man får hjelp rask når det er akutt. Han følger reglene og er ikke redd for å spørre om hjelp når han trenger det. Jeg kommer ikke til å bytte lege på lenge!

Lite engasjert

Tilgjengeligheten ved dette legekontoret er veldig bra. Aldri kø på telefonen, og sms-tjeneste som fungerer bra. Hyggelige og flinke lege-sekeretærer. Men jeg er skuffet over denne legen. Opplever hverken å bli hørt eller sett. Ovenfor meg fremstår han som uengasjert og arrogant. Han burde lære seg å samhandle med pasientene sine på en bedre måte. Jeg bytter til en annen fastlege i disse dager, og tar barna mine med.

Ingen barnepsykolog

Hyggelig og relativt grundig. Veldig grundig ifht medikamentell behandling.
Ville ikke ta ansvar for en Individuell Plan (som jeg har lovfestet rett til og ble anbefalt fra Sunnaas). Møtte ikke til samarbeidsmøte med NAV, fysio, arbeidsgiver, skole og de andre, men var heller ikke negativ, kanskje bare litt unnvikende.
Jeg hadde en periode problemer med at min 9 år gamle datter hadde panikkangst etter en traumatisk periode i livet og ikke alltid klarte å gå på skolen. Stephane sa at jeg bare fikk følge henne til skolen og gå fra henne, så vente hun seg nok til det. Ikke helt min metode, så jeg skiftet fastlege.
Jeg vil likevel tro at Stephane kan være en svært god fastlege for de som ikke har så kompliserte og sammensatte sykdomsbilder. Vennlig mann.