Stephane Christopher Mukkaden

Rolvsøy legekontor

2008

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Rolvsøy legekontor
Råkollveien 103 1664 Rolvsøy
Tlf: 69 35 43 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stephane Christopher Mukkaden er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Stephane Christopher Mukkaden

Inkluderende.

Kommer på hjemmebesøk .kommer med god informasjon om hvor jeg kan få hjelp med min kreftbehandling .hjemmesykepleie blant annet. Rask til å få ut medesiner . Imøtekommende hyggelig.

Hjelpsom

Jeg vurderte å bytte lege, helt til en krise oppsto og jeg ble kjørt til legekontoret. Han tok meg veldig godt i mot. Hørte på meg å ikke mist tok det jeg hadde kommet inn for på alvor! Veldig fort timer om det er slik. Å få tilbud å komme om det skulle være noe uten timeavtale:) Jeg skal ikke bytte lege :-)

super flink med lillegutten min 😊

Han er kjempe flink med barn og gjør 2åringen min sitt legebesøk til en lek. Inkluderer han og viser han alle redskapene før di blir tatt i bruk

Flott lege

Snill og tålmodig. Fantastisk med barn. Jeg ble behandlet meget bra da jeg var gravid.
En lege vi stoler på.

Topp familielege

Jeg oppfatter Dr Mukkaden som en profesjonell lege som tar seg nødvendig tid til å hjelpe med aktuelle problemstillinger. Han er legen til hele familien og vi er fornøgd både med kompetansen og omsorgen han viser for barn, voksne og igjennom svangerskap.

Han har god tilgjenglighet og det føles trygt å ha han som familielege.

Flink og føutfører mye forskjellig selv, man slipper dermed henvisninger ger opp!

Kort vente tid, finne time rask hvis nødvendig. Utrolig god oppfølging og ikke minst lett å prate med.
Utfører mye forskjellige selv, men er flink til å henvise hvis nødvendig.
Tar seg tid når det er nødvendig men er allikevel sjelden forsinket.

Lite empatisk og engasjert

lite engasjert i hva pasient har for problemstillinger.Roter med resepter.SMS kommunikasjon fungerer ikke.
Avtaler ang medisinbruk,virker som han glemmer.Gjør apotek usikre,pga det han skriver på e-resept.
Jeg har byttet lege.

Arrogant

Legen var ånbart misfornøyd med at mor til pasient (1 år gammel jente) stiller spørsmål ved slutningene han trekker. Konkluderer raskt, og virker lite villig til å ta inn over seg at en pasient eller pårørende faktisk kan ha kunnskap om et tema før vedkommende kommer til konsultasjon, og at legen bør tilpasse sin kommunikasjon til nivået som møter ham. Ville ikke forklare eller begrunne konklusjonene sine, og hadde en ovenfra og ned-holdning jeg satte svært lite pris på.

Hyggelig og nøye

Jeg synes at Dr. Mukkaden er en flink, hjelpsom og snill lege. Man får hjelp rask når det er akutt. Han følger reglene og er ikke redd for å spørre om hjelp når han trenger det. Jeg kommer ikke til å bytte lege på lenge!

Lite engasjert

Tilgjengeligheten ved dette legekontoret er veldig bra. Aldri kø på telefonen, og sms-tjeneste som fungerer bra. Hyggelige og flinke lege-sekeretærer. Men jeg er skuffet over denne legen. Opplever hverken å bli hørt eller sett. Ovenfor meg fremstår han som uengasjert og arrogant. Han burde lære seg å samhandle med pasientene sine på en bedre måte. Jeg bytter til en annen fastlege i disse dager, og tar barna mine med.

Ingen barnepsykolog

Hyggelig og relativt grundig. Veldig grundig ifht medikamentell behandling.
Ville ikke ta ansvar for en Individuell Plan (som jeg har lovfestet rett til og ble anbefalt fra Sunnaas). Møtte ikke til samarbeidsmøte med NAV, fysio, arbeidsgiver, skole og de andre, men var heller ikke negativ, kanskje bare litt unnvikende.
Jeg hadde en periode problemer med at min 9 år gamle datter hadde panikkangst etter en traumatisk periode i livet og ikke alltid klarte å gå på skolen. Stephane sa at jeg bare fikk følge henne til skolen og gå fra henne, så vente hun seg nok til det. Ikke helt min metode, så jeg skiftet fastlege.
Jeg vil likevel tro at Stephane kan være en svært god fastlege for de som ikke har så kompliserte og sammensatte sykdomsbilder. Vennlig mann.