Stephane Christopher Mukkaden

Rolvsøy legekontor

Autorisasjon (2008)

Rolvsøy legekontor Telefonnummer69 35 43 0069 35 43 ...
Råkollveien 103 1664 Rolvsøy
Stephane Christopher Mukkaden er en av 74 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Stephane Christopher Mukkaden

Dyktig

Har hatt Mukkaden som fastlege siden Lamberg sluttet. I mange år hadde jeg ikke behov for å besøke legen, men etter et besøk hos bedriftslegen ble jeg henvist til fastlege for videre oppfølging (det var noe som ikke var som det skulle). Fikke en grundig oppfølging på alle måter og etter innledende undersøkelser ble jeg sendt videre til spesialisthelsetjenesten. Var innom 7 avdelinger på sykehuset før den bakenforliggende årsaken ble funnet.
Stor takk til Mukkaden som fulgte opp og ikke ga seg før den bakenforliggende årsaken var funnet.

Fantastisk!

Dr. Mukkaden ser hele mennesket, og tar seg alltid god tid til å undersøke, samt lytte. Han er aldri redd for å henvise videre til spesialist. Hele min familie har vært hos Dr. Mukkaden fra 2009, og er alle storfornøyde!
Anbefales på det sterkeste.

Veldig nøye og hører på pasientene.

Vi har vært pasienter hos Mukkaden i ca ett år nå. Vi er veldig fornøyd med han. Han hører på det vi har å si, snakker, og hører på, barna våres. Han gjør grundig arbeid til å finne hva som feiler oss og gir gode råd.
Suveren lege.
P.s. må også rose resten av de som jobber på Rolvsøy legekontor. De er kjempe hyggelige og prøver alltid å hjelpe så godt de kan.
Anbefaler de i høyeste grad.

Mvh,

Utrygg.

Er god til å beordre blodprøver. Er dårlig oppdatert når jeg kommer. Husker ikke selv hva han har beordret. Føler meg ikke trygg når jeg går der ifra. Samlet vurdering. Kan bli bedre.

Inkluderende.

Kommer på hjemmebesøk .kommer med god informasjon om hvor jeg kan få hjelp med min kreftbehandling .hjemmesykepleie blant annet. Rask til å få ut medesiner . Imøtekommende hyggelig.