Rolvsøy legekontor

Råkollveien 103 1664 Rolvsøy

Siste vurderinger av Rolvsøy legekontor

Dyktig

Lege: Stephane Christopher Mukkaden Skrevet

Har hatt Mukkaden som fastlege siden Lamberg sluttet. I mange år hadde jeg ikke behov for å besøke legen, men etter et besøk hos bedriftslegen ble jeg henvist til fastlege for videre oppfølging (det var noe som ikke var som det skulle). Fikke en grundig oppfølging på alle måter og etter innledende undersøkelser ble jeg sendt videre til spesialisthelsetjenesten. Var innom 7 avdelinger på sykehuset før den bakenforliggende årsaken ble funnet.
Stor takk til Mukkaden som fulgte opp og ikke ga seg før den bakenforliggende årsaken var funnet.

Dyktig lege og medmenneske

Lege: Åge Tormod Johansen Skrevet

Åge Tormod Johansen er en fantastisk dyktig lege og medmenneske. Jeg har hatt han som fastlege i 6 år men har i år fått en diagnose og hatt behov for hyppige besøk. Han har virkelig tatt meg på alvor og lovet meg tidlig at dette skulle vi løse sammen. Åge Tormod holdt hva han lovet og nå er jeg frisk på rekordtid og har trappet ned og sluttet på medisiner.

Lege: Åge Tormod Johansen Skrevet

Tormod er kunnskapsrik, vennlig og imøtekommende. Har hatt ham i over 15 år og selv om jeg har flyttet til Sarpsborg, så tåler jeg gjerne lang reisevei for å beholde ham som fastlegen min! Er selv sykepleier og jobber med leger hver dag, han er en av de dyktigste og vennligste legene jeg noen gang har møtt. Kan ta tid å få legetime, men dette er pga fastlegemangelen. 5/5 stjerner ellers.

Fantastisk!

Lege: Stephane Christopher Mukkaden Skrevet

Dr. Mukkaden ser hele mennesket, og tar seg alltid god tid til å undersøke, samt lytte. Han er aldri redd for å henvise videre til spesialist. Hele min familie har vært hos Dr. Mukkaden fra 2009, og er alle storfornøyde!
Anbefales på det sterkeste.

Veldig nøye og hører på pasientene.

Lege: Stephane Christopher Mukkaden Skrevet

Vi har vært pasienter hos Mukkaden i ca ett år nå. Vi er veldig fornøyd med han. Han hører på det vi har å si, snakker, og hører på, barna våres. Han gjør grundig arbeid til å finne hva som feiler oss og gir gode råd.
Suveren lege.
P.s. må også rose resten av de som jobber på Rolvsøy legekontor. De er kjempe hyggelige og prøver alltid å hjelpe så godt de kan.
Anbefaler de i høyeste grad.

Mvh,