Rolvsøy legekontor

Telefonnummer69 35 43 0069 35 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Råkollveien 103 1664 Rolvsøy

Siste vurderinger av Rolvsøy legekontor

1 måned ventetid!

Lege: Fred Artur Magnus Lindström Skrevet

Skal du ha time her, må du vente i en måned! Jeg forstår ikke hvorfor de tar så mange pasienter når de åpenbart ikke har kapasitet til det!

Telefon dame avslutter samtalen og henger på før samtalen er ferdig, hun har vist det veldig travelt... igjen samme problemet - kapasitet. Her har de ikke tid til pasienter.

Tar ikke pasienter seriøst. Bagatelliserer ting.

Lege: Åge Tormod Johansen Skrevet

Har vært 4 år med ett helvette for min del. Tar ikke pasient seriøst og hører heller ingen ting etter mr på mr. Får ikke den hjelpen jeg trenger. Virker som han ikke trur på meg.

Utrygg.

Lege: Stephane Christopher Mukkaden Skrevet

Er god til å beordre blodprøver. Er dårlig oppdatert når jeg kommer. Husker ikke selv hva han har beordret. Føler meg ikke trygg når jeg går der ifra. Samlet vurdering. Kan bli bedre.

Inkluderende.

Lege: Stephane Christopher Mukkaden Skrevet

Kommer på hjemmebesøk .kommer med god informasjon om hvor jeg kan få hjelp med min kreftbehandling .hjemmesykepleie blant annet. Rask til å få ut medesiner . Imøtekommende hyggelig.

Hjelpsom

Lege: Stephane Christopher Mukkaden Skrevet

Jeg vurderte å bytte lege, helt til en krise oppsto og jeg ble kjørt til legekontoret. Han tok meg veldig godt i mot. Hørte på meg å ikke mist tok det jeg hadde kommet inn for på alvor! Veldig fort timer om det er slik. Å få tilbud å komme om det skulle være noe uten timeavtale:) Jeg skal ikke bytte lege :-)