Rolvsøy legekontor

Telefonnummer69 35 43 0069 35 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Råkollveien 103 1664 Rolvsøy

Siste vurderinger av Rolvsøy legekontor

Veldig nøye og hører på pasientene.

Lege: Stephane Christopher Mukkaden Skrevet

Vi har vært pasienter hos Mukkaden i ca ett år nå. Vi er veldig fornøyd med han. Han hører på det vi har å si, snakker, og hører på, barna våres. Han gjør grundig arbeid til å finne hva som feiler oss og gir gode råd.
Suveren lege.
P.s. må også rose resten av de som jobber på Rolvsøy legekontor. De er kjempe hyggelige og prøver alltid å hjelpe så godt de kan.
Anbefaler de i høyeste grad.

Mvh,

1 måned ventetid!

Lege: Fred Artur Magnus Lindström Skrevet

Skal du ha time her, må du vente i en måned! Jeg forstår ikke hvorfor de tar så mange pasienter når de åpenbart ikke har kapasitet til det!

Telefon dame avslutter samtalen og henger på før samtalen er ferdig, hun har vist det veldig travelt... igjen samme problemet - kapasitet. Her har de ikke tid til pasienter.

Tar ikke pasienter seriøst. Bagatelliserer ting.

Lege: Åge Tormod Johansen Skrevet

Har vært 4 år med ett helvette for min del. Tar ikke pasient seriøst og hører heller ingen ting etter mr på mr. Får ikke den hjelpen jeg trenger. Virker som han ikke trur på meg.

Utrygg.

Lege: Stephane Christopher Mukkaden Skrevet

Er god til å beordre blodprøver. Er dårlig oppdatert når jeg kommer. Husker ikke selv hva han har beordret. Føler meg ikke trygg når jeg går der ifra. Samlet vurdering. Kan bli bedre.

Inkluderende.

Lege: Stephane Christopher Mukkaden Skrevet

Kommer på hjemmebesøk .kommer med god informasjon om hvor jeg kan få hjelp med min kreftbehandling .hjemmesykepleie blant annet. Rask til å få ut medesiner . Imøtekommende hyggelig.