Rolvsøy legekontor

Råkollveien 103 1664 Rolvsøy

Siste vurderinger av behandlere ved Rolvsøy legekontor

Faglig dyktig og medmenneskelige egenskaper!

Lege: Åge Tormod Johansen Skrevet

Beste legen jeg og min familie har hatt, skulle gjerne hatt inn vår yngste sønn igjen! Måtte bytte fastlege da han bodde i Oslo. Ser hvor lite enkelte leger bryr seg når vi sammenlikner de med vår lege. Får all hjelp vi trenger, helsesekretærene er supre de også.

Hilsen familien [navn fjernet av moderator]

Kunnskapsrik, empatisk og imøtekommende

Lege: Fred Artur Magnus Lindström Skrevet

Stor TAKK til Magnus Lindstrøm for ALT han gjør og har gjort for meg og min datter.
Kunne ikke fått en bedre fastlege.
Takknemlig!

Lege: Stephane Christopher Mukkaden Skrevet

Er en god stund siden jeg hadde han som lege, men den ene gangen jeg var der (for en sjekk e.l.), ba han meg vente litt etter timen og så tok han meg inn igjen for å spørre om jeg hadde det bra, etter som han la merke til mange arr på armene mine. Tenker fortsatt på det nå, han var den første som noen gang hadde spurt meg om det. Det var en veldig fin følelse å føle at en fremmed brydde seg såpass mye til å spørre om det.

Trygg, kunnskapsrik og empatisk

Lege: Åge Tormod Johansen Skrevet

Har hatt Åge som lege i mange år. Alltid blid, imøtekommende, forståelsesfull og dyktig lege. Beste legen jeg kunne fått. Kontordamene der er også flotte. Behjelpelige og aldri vanskelig å få hjelp. Topp lege!!! Terningkast 6

Dyktig

Lege: Stephane Christopher Mukkaden Skrevet

Har hatt Mukkaden som fastlege siden Lamberg sluttet. I mange år hadde jeg ikke behov for å besøke legen, men etter et besøk hos bedriftslegen ble jeg henvist til fastlege for videre oppfølging (det var noe som ikke var som det skulle). Fikke en grundig oppfølging på alle måter og etter innledende undersøkelser ble jeg sendt videre til spesialisthelsetjenesten. Var innom 7 avdelinger på sykehuset før den bakenforliggende årsaken ble funnet.
Stor takk til Mukkaden som fulgte opp og ikke ga seg før den bakenforliggende årsaken var funnet.