Lasse Vilhelm Nilsen

Hafslundsøy Legesenter

2004

1 person

Hafslundsøy Legesenter Telefonnummer69 13 20 8069 13 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Helgebyveien 2 1734 Hafslundsøy
Lasse Vilhelm Nilsen er en av 49 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Lasse Vilhelm Nilsen

Fantastisk lege (reddene engel)

Lasse er en utrolig lege. Han hører på det du har å si og tar ut essensielle i samtalen. Etter jeg kom til Lasse ble jeg endelig forstått og ikke minst hjelpt på alle måter. Jeg hadde vært igjennom et antall leger og spesialister som ingen fant noen feil eller som ikke klarte å gjøre opp seg en konkret mening om hva som feilte meg. Etter noen år hos Lasse med masse råd og veiledning , med mange rette henvisninger fikk jeg endelig svar hva som var "feil" med meg. Å det var ikke innbilning! Nå har jeg fått diagnosene bipolar og crons. Han var også der hele tiden under mitt svangerskap som ikke var så greit. Jeg får all hjelp jeg trenger. Å jeg har fått tilbake mitt liv takket være denne mannen. Kommer aldri til og bytte! Fantastisk på alle måter. Jentene på kontoret fortjener også en stor stjerne i boka. 🌟❤

Litt hoven og uintressert

Han har blitt en mer hoven og uinteressert lege som egentlig ikke ville bruke tid på meg. På meg virker det som om det er pengene som er interessant, og ikke meg som pasient. Jo flere pasienter på kortest mulig tid, jo bedre. Har kun vært hos lasse da min fastlege har vært syk etc.
Han virker litt for bråkjekk til å være min fastlege. Som pasient føler en seg litt som på samlebånd Ingen person jeg ville hatt som fastlege. Men han er rask til å sende pasienter til spesialister, litt for raskt.

10 år med Lasse.

Etter 10 år er jeg fortsatt meget fornøyd med Lasse. Han er sånn en lege skal være i mine øyne. Rettferdig, tør å ta en diskusjon, og ikke minst faglig dyktig. De øvrige på kontoret er helt herlige (jentene) utrolig flinke og hjelpsomme Alltid.

Alltid tid

Flott lege som er der for deg. Lytter, kommer med råd og er der for pasienten sin. Gir seg ikke med det første når det dukker opp utfordringer.

Fastlegen Lasse

Hos Lasse føler jeg meg hørt men aldri tatt alvorlig. Virker som Lasse syns det er vanskelig med nye og ukjente utfordringer.
Lasse er både hyggelig og interessert. Men så fort ting ble litt mer utfordrende og krevde litt mer tid og engasjement ble ham urimelig. På meg virker det som om Lasse er lege kun for pengene. Jo flere pasienter på kortest mulig tid, jo bedre. Skulle ha byttet for mange år siden. Skal du ta blodprøve og andre helt vanlige ting, er han like god som alle andre. Men antar du at du har et komplisert sykdomsforløp, vil Lasse neppe finne ut av det.