Lasse Vilhelm Nilsen

Hafslundsøy Legesenter

2004

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Hafslundsøy Legesenter
Helgebyveien 2 1734 Hafslundsøy
Tlf: 69 13 20 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lasse Vilhelm Nilsen er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Lasse Vilhelm Nilsen

Litt hoven og uintressert

Han har blitt en mer hoven og uinteressert lege som egentlig ikke ville bruke tid på meg. På meg virker det som om det er pengene som er interessant, og ikke meg som pasient. Jo flere pasienter på kortest mulig tid, jo bedre. Har kun vært hos lasse da min fastlege har vært syk etc.
Han virker litt for bråkjekk til å være min fastlege. Som pasient føler en seg litt som på samlebånd Ingen person jeg ville hatt som fastlege. Men han er rask til å sende pasienter til spesialister, litt for raskt.

10 år med Lasse.

Etter 10 år er jeg fortsatt meget fornøyd med Lasse. Han er sånn en lege skal være i mine øyne. Rettferdig, tør å ta en diskusjon, og ikke minst faglig dyktig. De øvrige på kontoret er helt herlige (jentene) utrolig flinke og hjelpsomme Alltid.

Alltid tid

Flott lege som er der for deg. Lytter, kommer med råd og er der for pasienten sin. Gir seg ikke med det første når det dukker opp utfordringer.

Fastlegen Lasse

Hos Lasse føler jeg meg hørt men aldri tatt alvorlig. Virker som Lasse syns det er vanskelig med nye og ukjente utfordringer.
Lasse er både hyggelig og interessert. Men så fort ting ble litt mer utfordrende og krevde litt mer tid og engasjement ble ham urimelig. På meg virker det som om Lasse er lege kun for pengene. Jo flere pasienter på kortest mulig tid, jo bedre. Skulle ha byttet for mange år siden. Skal du ta blodprøve og andre helt vanlige ting, er han like god som alle andre. Men antar du at du har et komplisert sykdomsforløp, vil Lasse neppe finne ut av det.

Ikke bra nok

Dessverre må jeg si at hos Lasse føler jeg meg aldri hørt eller tatt alvorlig. Hvor blir det av å lytte til pasienten og å være god og omsorgsfull? En mann som er mer glad i å snakke om seg selv og som ikke ønsker å gå dypt inn å hjelpe sine pasienter. Virker som han syns det er vanskelig med utfordringer..som man ikke bare kan gi smertestillende for. Men et pluss er de hyggelige damene på legekontoret..de er omsorgsfulle og gode.

Mvh ...en som dessverre nå ikke vil gi han flere sjangser.

Begynner bra for så å miste interessen.

Lasse hjalp meg til å begynne med i en vanskelig situasjon. Han var både hyggelig og interessert. Men så fort ting ble litt mer utfordrende og krevde litt mer tid og engasjement ble han en mer hoven og uinteressert lege som egentlig ikke ville bruke tid på meg. På meg virker det som om det er pengene som er interessant, og ikke meg som pasient. Jo flere pasienter på kortest mulig tid, jo bedre.

Den aller beste!

Lasse du er en veldig dyktig lege, som alltid er blid og forståelsesfull.
Du har alltid god til til meg når jeg kommer, du nøler ikke med å henvise til spesialist der du selv er usikker, og du tar mine (noen ganger overbekymra) bekymringer alvorlig.
Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av deg, selvom mine plager ikke kan gjøres noe mere med, annet enn painkillers og noen hyggelige ord. Føler meg alltid litt bedre etter jeg har vært hos deg og supergirlsa i luka.

Keep up the good work!

Den beste legen jeg har hatt

Får raskt time. Responderer raskt via Helserespons (app). Lytter og gir god behandling. Henviser til spesialist ved behov. Hyggelige resepsjonister

God lege, men...

Lasse er en god lege, og har aldri følt at jeg må skynde meg å bli ferdig med det jeg skal si. MEN føler at han ikke helt vet hva han skal gjøre når problemene ikke kan vises på blodprøver eller røntgen! Kanskje litt vel glad i "klipp og lim" funksjonen på PC'n og har fått flere papirer som har feil info pga dette. Damene på kontoret er helt supre, og aldri noe problem å få time. Lite venting er det også.

Meget godt fornøyd

Bra lege. . Meget godt fornøyd med oppfølging av min sykdom . Legen tar seg god tid til å lytte. Kommer med god flere alternativer.

Rask service

Jeg hadde fått en væskefylt albue som skulle dreneres og sendte en melding til Hafslundsøy Legesenter i går kveld. I dag kl. 8.02 ringte de, jeg fikk time kl.8.45 og var ferdig plastret kl. 9.15.Det er egentlig sjelden at jeg venter lenge der, men dette var rekord.

I tillegg har de (både Lasse og Siv/Monika) alltid tid til en hyggeprat.

Legesenteret anbefales på det varmeste.

Meget fornøyd

Han er hyggelig og imøtekommende. Har hatt ham et år. Og det er lett å få time. Og jeg er foreløpig veldig fornøyd med måten han hjelper meg på. Han tar seg tid i forhold til andre leger, hvor man må ut før man kommer inn.

Arrogant og lite engasjert

Vennlig og imøtekommende så lenge man bare er "vanlig" syk. Virker ikke som han er spesielt glad i komplekse saker. Kaster deg nesten ut igjen av kontoret før man kommer inn, så du får aldri snakket ferdig. Føler at man bryr legen for at man er syk.
Kommer også med noen sleng kommentarer som har burde holde seg for god til. Man dytter ikke folk lengre ned enn de alt er i en slik utsatt situasjon.

Man får fort time, og gjerne kommer inn på dagen. Høflige og blide damer som jobber i skranken.

Den beste legen jeg har hatt

Flott lege som tar deg på alvor. Veldig grundig,hyggelig og flink!

God lege, men....

Dr. Nilsen er en meget hyggelig lege og lett å få god kjemi med. Han er flink til å henvise videre og ting skjer. MEN, han er dårlig på å se helhet og lese journalen din. Jeg tør vedde mye på at han ALDRI har lest noen i min familie sin journal helt. Dette mener vi er viktig for å kunne kjenne sin pasient godt.
Jentene ute er meget hyggelig og det er lett å få time

Menneskelig

Lasse Nilsen er en menneskelig og folkelig mann, og har hår fulle tillitt. Ingen ovenfra-og-ned fakter.

Kan aldri bytte ut Lasse, uten tvil den beste!

Lasse har hvert min lege i alle år, kommer aldri til å bytte fastlege, uansett hvor i verden jeg bor så er han min nr 1 lege! Er heldig som har fått plass der og den plassen skal jeg ta godt vare på. Til tross for korte timer (da jeg som regel får time i mellom andre i farta, -ringt ang time samme dag-) så tar han tiden godt og bruker den effektivt til hvordan han Kan hjelpe meg. Har ikke ett vondt ord å si om verken Lasse eller girlsa i luka:) aldri "kult" å være syk, men kommer du ditt får du følelsen av å bli bedre i det du går inn døra:)

Imøtekommende og ivaretagende

Lasse tar deg på alvor, og henviser deg videre der han selv ikke har dybdekompetanse. Er trygg på at jeg blir ivaretatt på beste måte. Jentene er også alltid blide og imøtekommende. Er jeg usikker på noe, så ringer jeg, og da får jeg alltid hyggelig veiledning videre. Et veldrevet legekontor hvor alt fungerer, og hvor det er hyggelig å være. Er takknemlig for at jeg har Lasse som min fastlege!

Fantastisk

Lasse tar deg på alvor, og henviser deg videre der han ikke strekker til. Damene i luken er alltid blide og immøtekommende. Er man syk, kommer man inn på dagen, uten så altfor lang ventetid. Er jeg usikker på noe, så ringer jeg, og da får jeg alltid hyggelig veiledning videre. Er så glad jeg fikk plass på denne listen=) Takk!

Kjempeflink lege!

Man kommer raskt gjennom på telefonen, hyggelige kontordamer, får raskt time og liten ventetid! Lasse er en dyktig lege som hører etter og sender deg videre om han sitter fast. Hyggelig lege som tar seg tid!