Lasse Vilhelm Nilsen

Helgebyveien 2 1734 Hafslundsøy
Lasse Vilhelm Nilsen er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Lasse Vilhelm Nilsen

Fastlegen Lasse

Hos Lasse føler jeg meg hørt men aldri tatt alvorlig. Virker som Lasse syns det er vanskelig med nye og ukjente utfordringer.
Lasse er både hyggelig og interessert. Men så fort ting ble litt mer utfordrende og krevde litt mer tid og engasjement ble ham urimelig. På meg virker det som om Lasse er lege kun for pengene. Jo flere pasienter på kortest mulig tid, jo bedre. Skulle ha byttet for mange år siden. Skal du ta blodprøve og andre helt vanlige ting, er han like god som alle andre. Men antar du at du har et komplisert sykdomsforløp, vil Lasse neppe finne ut av det.

Ikke bra nok

Dessverre må jeg si at hos Lasse føler jeg meg aldri hørt eller tatt alvorlig. Hvor blir det av å lytte til pasienten og å være god og omsorgsfull? En mann som er mer glad i å snakke om seg selv og som ikke ønsker å gå dypt inn å hjelpe sine pasienter. Virker som han syns det er vanskelig med utfordringer..som man ikke bare kan gi smertestillende for. Men et pluss er de hyggelige damene på legekontoret..de er omsorgsfulle og gode.

Mvh ...en som dessverre nå ikke vil gi han flere sjangser.

Begynner bra for så å miste interessen.

Lasse hjalp meg til å begynne med i en vanskelig situasjon. Han var både hyggelig og interessert. Men så fort ting ble litt mer utfordrende og krevde litt mer tid og engasjement ble han en mer hoven og uinteressert lege som egentlig ikke ville bruke tid på meg. På meg virker det som om det er pengene som er interessant, og ikke meg som pasient. Jo flere pasienter på kortest mulig tid, jo bedre.

Den aller beste!

Lasse du er en veldig dyktig lege, som alltid er blid og forståelsesfull.
Du har alltid god til til meg når jeg kommer, du nøler ikke med å henvise til spesialist der du selv er usikker, og du tar mine (noen ganger overbekymra) bekymringer alvorlig.
Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av deg, selvom mine plager ikke kan gjøres noe mere med, annet enn painkillers og noen hyggelige ord. Føler meg alltid litt bedre etter jeg har vært hos deg og supergirlsa i luka.

Keep up the good work!

Den beste legen jeg har hatt

Får raskt time. Responderer raskt via Helserespons (app). Lytter og gir god behandling. Henviser til spesialist ved behov. Hyggelige resepsjonister