Lasse Vilhelm Nilsen

Helgebyveien 2 1734 Hafslundsøy
Lasse Vilhelm Nilsen er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Lasse Vilhelm Nilsen

10 år med Lasse.

Etter 10 år er jeg fortsatt meget fornøyd med Lasse. Han er sånn en lege skal være i mine øyne. Rettferdig, tør å ta en diskusjon, og ikke minst faglig dyktig. De øvrige på kontoret er helt herlige (jentene) utrolig flinke og hjelpsomme Alltid.

Alltid tid

Flott lege som er der for deg. Lytter, kommer med råd og er der for pasienten sin. Gir seg ikke med det første når det dukker opp utfordringer.

Fastlegen Lasse

Hos Lasse føler jeg meg hørt men aldri tatt alvorlig. Virker som Lasse syns det er vanskelig med nye og ukjente utfordringer.
Lasse er både hyggelig og interessert. Men så fort ting ble litt mer utfordrende og krevde litt mer tid og engasjement ble ham urimelig. På meg virker det som om Lasse er lege kun for pengene. Jo flere pasienter på kortest mulig tid, jo bedre. Skulle ha byttet for mange år siden. Skal du ta blodprøve og andre helt vanlige ting, er han like god som alle andre. Men antar du at du har et komplisert sykdomsforløp, vil Lasse neppe finne ut av det.

Ikke bra nok

Dessverre må jeg si at hos Lasse føler jeg meg aldri hørt eller tatt alvorlig. Hvor blir det av å lytte til pasienten og å være god og omsorgsfull? En mann som er mer glad i å snakke om seg selv og som ikke ønsker å gå dypt inn å hjelpe sine pasienter. Virker som han syns det er vanskelig med utfordringer..som man ikke bare kan gi smertestillende for. Men et pluss er de hyggelige damene på legekontoret..de er omsorgsfulle og gode.

Mvh ...en som dessverre nå ikke vil gi han flere sjangser.

Begynner bra for så å miste interessen.

Lasse hjalp meg til å begynne med i en vanskelig situasjon. Han var både hyggelig og interessert. Men så fort ting ble litt mer utfordrende og krevde litt mer tid og engasjement ble han en mer hoven og uinteressert lege som egentlig ikke ville bruke tid på meg. På meg virker det som om det er pengene som er interessant, og ikke meg som pasient. Jo flere pasienter på kortest mulig tid, jo bedre.