Morten Dag Nilsen

Legekontoret i Moss

1988

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legekontoret i Moss Telefonnummer69 25 43 2169 25 43 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 41 1530 Moss
Morten Dag Nilsen er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Morten Dag Nilsen

Meget dyktig og behagelig lege

Ble rammet av div akutte men diffuse symptomer, og Dr Nilsen har vært til uvurderlig hjelp. Sørget for henvisninger til spesialister og holder systemet ansvarlig når han ikke synes sykehuset svarer godt nok. Ringer gjerne spesialistene opp mens jeg sitter der for å få flere svar osv. Lytter og tar pasienten alvorlig. Noe vanskelig tilgjengelig på kort varsel - men det er jo fordi «alle» vil ha han som fastlege, og han tar seg tid til pasientene. Erfaren lege som har «sett det meste», og det hjelper også! Han fant ut mer på egenhånd enn spesialistene klarte, og var den som satte spesialistene på sporet av riktig diagnose. Anbefales!

Får alltid meget god hjelp som virker! Totalinntrykket står til særdeles godt!

Har hatt alvorlige sykdommer som har blitt avdekket omgående med hurtig opplegg for viderebehandling.
Min tillit til legen er 100%.

Skygg unna

Manglende basis kunnskap om enkle sykdommer og inngrep som skal kunne gjøres av allmennlege. Bryr seg ikke om pasientene og bruker maks 2-3 minutter pr stk. Ubrukelig

Fagelig dyktig lege

morten dag nilsen er en kjempe flink lege.

jeg har aldrig fått hjelp med mine problemer før jeg kom til morten dag nilsen.

jeg har asperger syndom. stoffskifte problemer. astma. og problemer med testosteronet.

morten dag nilsen har tatt tak i alle mine probelmer!
jeg har fått super hjelp. blir henvist og morten følger opp.
synes morten dag nilsen er flink til å bruke systemet.

kjempe glad jeg byttet til denne legen.
stått fast i mange år med en annen lege som ikke har hørt på meg og nektet meg hevisninger.

utrolig deilig å få en lege som lytter og hjelper meg med mine problemer.

Flink lege, men noe travel

Dyktig lege, man blir tatt på alvor, men det er et veldig travelt legekontor. Dette kan konsultasjonene bære preg av enkelte ganger.
Du må vente minimum 30 min i telefon kø når du ringer. Det er ikke uvanlig og måtte vente 1 time. Enkelte (ikke alle) i resepsjonen kan fremstå som litt sure enkelte ganger.