Morten Dag Nilsen

Tlf: 69 25 43 21 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Morten Dag Nilsen er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Morten Dag Nilsen

Fagelig dyktig lege

morten dag nilsen er en kjempe flink lege.

jeg har aldrig fått hjelp med mine problemer før jeg kom til morten dag nilsen.

jeg har asperger syndom. stoffskifte problemer. astma. og problemer med testosteronet.

morten dag nilsen har tatt tak i alle mine probelmer!
jeg har fått super hjelp. blir henvist og morten følger opp.
synes morten dag nilsen er flink til å bruke systemet.

kjempe glad jeg byttet til denne legen.
stått fast i mange år med en annen lege som ikke har hørt på meg og nektet meg hevisninger.

utrolig deilig å få en lege som lytter og hjelper meg med mine problemer.

Flink lege, men noe travel

Dyktig lege, man blir tatt på alvor, men det er et veldig travelt legekontor. Dette kan konsultasjonene bære preg av enkelte ganger.
Du må vente minimum 30 min i telefon kø når du ringer. Det er ikke uvanlig og måtte vente 1 time. Enkelte (ikke alle) i resepsjonen kan fremstå som litt sure enkelte ganger.

Legen har ikke tid til deg!

Dette er en lege som ikke har tid til sine pasienter, her blir du henvist ut døra før du rekker og kle på deg. Jeg er sjelden hos legen, men her hadde han ikke tid til kontroll av meg selv om jeg hadde time. Da fikk jeg beskjed å komme tilbake senere, ikke noe tid eller dato så dette blir nok mitt siste besøk hos denne legen.

Den beste lege jeg har hatt!

Dag Morten Nilsen er blid, imøtekomme og har humor. Lytter til det jeg har å si og har gitt meg godt oppfølging. Har vært en god støtte i en vanskelig periode i livet mitt.

Flott og flink lege

Jeg har hatt han som legen i over 20 år før fastlege ordningen. Han tar seg tid til å høre og er flink i sitt område. Jeg er kjempe fornøyd med ham.

Verdens beste

Den første legen som har tatt alt jeg sier alvorlig. Han har hjulpet meg så mye at jeg føler jeg står i gjeld til ham. Tar den tiden han trenger, og fjør det han trenger for å ordne alt! Han er helt unik. Gruer meg til dagen han blir pensjonist!

Hyggelig, imøtekommende , flink i faget, har humor

Nilsen er flink faglig. Sender pasienter videre til undersøkelse og spesialister om nødvendig.

Han er effektiv, men tar seg god nok tid til pasienten.

Jeg anbefaler Nilsen på det sterkeste.

Dvært dyktig og lyttende!

Jeg har brukt Dr.Nilsen så lenge jeg kan huske, og føler meg så godt ivaretatt og trygg om jeg oppsøker legekontoret!
Han gir seg ikke før han finner "feilen" og sender videre om det er noe han føler andre kan mer om.
Han er en humørspreder og møter oss alltid med et smil og vennlig latter!
Anbefales!

Dyktig

Morten Dag Nilsen er en lege som ikke gir seg før han finner ut av hva som feiler deg. Setter også krav til pasientene for at de skal bidra med sitt for å bli friske.Har alltid tid til og høre på det du sier,
En lege jeg vil anbefale på det sterkeste.

Savner bedre tilgjengelighet. Kan vente opptil en time på telefon.

Er for lang ventetid for å komme gjennom telefon. Var ikke slik før. Blitt slik siste året. Opplevd å vente bortimot en time. Generelt mer enn ett kvarter før svar.

Utrolig

Hatt legen hele Livet (21år) og alltid fornøyd. Han er utrolig grunneigarane han finner alltid ut hva det er før jeg blir sendt hjem

En dyktig og hyggelig lege.

Har hatt Dr Nilsen som lege i snart 20 år. Alltid profesjonell og imøtekommende, tar oppgaven sin seriøst. Kan anbefale ham! Eneste jeg har å utsette på legekontoret er at det er svært vanskelig å komme igjennom på tlf.

En fantastisk lege som bryr seg!

Jeg har hatt gleden av å ha dr.Nilsen som fastlege i over 15 år nå, og etter at han flyttet til Amfisenteret har han til og med fått pene lokaler.

Nilsen tar deg alltid seriøst, og vet han ikke hvordan han kan hjelpe deg tar han å ringer de som kan. Det virker som om han er genuint opptatt av at hans pasienter skal bli behandlet raskt og bra.

Jeg kan på det sterkeste anbefale dr.MD Nilsen hvis du ønsker en lege som bryr seg om hele din helse.

En av Moss' beste leger?!

En hyggelig lege som lar deg komme til orde, og lytter.
Hender noenganger det kan være lang ventetid, og han kan være noe rask i legetimen,
men han sender deg alltid videre til spesialister og er ikke som enkelte andre leger som sier "Vi får se det an en uke eller to til" eller "Det går seg til".
Han tar alltid de prøver som behøves for å utelukke sykdommer.

Seriøs og hyggelig fastlege

Jeg synes Nilsen er en svært dyktig og imøtekommende lege. Synes både jeg og barna alltid blir veldig godt ivaretatt. Han tar seg tid til å lytte og forklare. Ikke tilbakeholden m viderehenvisning v behov. Har i tillegg et godt humør og humoristisk, avslappet tone som smitter. Anbefales.

Er fornøyd

Det er en lege som ikke er redd for å sende deg vidre til spesialister når han ser at dette ikke er hans område.

Har aldri tid til og lytte

En forferdelig stessende lege som er mere opptatt av og sitte og skrive på dataen en og lytte og ta seg tid til pasientene .
Lang vente tid for og komme inn og når man først er kommet inn så er han snar med og få pasienten ut .
Han gir deg et klapp på skulderen og dytter deg rett og slett ut av døra !!!

Dyktig og hyggelig lege

Dyktig, men det kan til tider virke som om han har for mange pasienter

Opptatt av pasienten, lytter, vidreformidler til spesialister

Opptatt av pasienten, selv på en travel dag. Vidreformidler hurtig til spesialister nåt påkrevet.