Thore Adler Nilsen

Jacob Blochs gate 4 1776 Halden
Thore Adler Nilsen er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Thore Adler Nilsen

Veldig fornøyd

Tar meg på alvor, henviste uten at jeg spurte om det. Hyggelig og blid. Han gjør gode undersøkelser. Veldig god resepsjon.

Superfornøyd!

Alltid tatt seg tid, alltid blitt hørt. Har hatt han i 4-5 år og alltid vært fornøyd med han og legekontoret. Har 3 barn, og de blir alltid grundig sjekket om det er noe. Vil aldri bytte lege igjen.

Lite lyttende

Da jeg møtte veggen for en tid tilbake, kontaktet jeg Adler Nilsen for å få hjelp. Jeg opplevde at han ikke lyttet til meg og det var en kamp for å få han til å skrive sykemelding. Dette slet ekstra på meg i en vanskelig periode i livet.

Jeg hadde mer enn nok med å holde hodet over vann og ta vare på barna mine. Jeg var så fortvilet over at legen hverken så meg eller lyttet til meg. Han kom med stadige antydninger om at det bare var å ta seg sammen.

Til slutt klappet jeg sammen og endte opp med et kort opphold på psykiatrisk, hvor jeg fikk den forståelsen og hjelpen jeg trengte.

Inkompetent og arrogant

Legen er helt grei dersom du trenger allergimedisin eller sårsalve.

Jeg opplevde at legen har nedlatende holdninger til mennesker med nedsatt arbeidsevne, da jeg etter over tretti år i arbeidslivet trengte en lengre sykmelding. Jeg opplevde nærmest en forakt for at jeg som mann viste meg sårbar, etter en tøff tid med alvorlig sykdom i familien, mye overtidsjobbing og et alkoholkonsum som var i ferd med å komme ut av kontroll.

Jeg fikk et psykisk sammenbrudd, fikk hjelp til å skifte lege, og etter to og et halvt år er jeg tilbake i full jobb og mestrer hverdagen.

Styr unna!

Jeg har hatt T Adler Nilsen som lege i noen år nå. Har stort sett vært fornøyd; helt fram til jeg ble sykemeldt for ca 1,5 år siden. Siden den gang har jeg ikke blitt hørt på, trodd eller tatt på alvor. Jeg ble presset ut i jobb igjen aøt for tidlig, og jeg har ved et par anledninger opplevd han som svært hissig og uprofesjonell mot meg som på det tidspunktet var sårbar.
Sliter du med noe på det psykiske plan, så anbefaler jeg å styre langt unna denne legen!
Selv har jeg nå byttet til annen fastlege.