Thore Adler Nilsen

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1990)

Stangeberget Legesenter Telefonnummer69 17 46 6169 17 46 ...
Kjærlighetsstien 28 1781 Halden
Thore Adler Nilsen er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Thore Adler Nilsen

Dyktig lege

En lege som er gjennomgående nøye, svært god lytter og meget hyggelig. Føler meg veldig trygg hos denne legen. Veldig flink med barn og god til å kommunisere.

Lite empatisk

Lite forståelsesfull.
Flere forhold neglisjereres eller stilles spørsmål ved eks:
«Det var en rar symptomsbeskrivelse» og ferdig med det. «Ikke nødvendig med spesialistundersøkelse eller bildetaking for du skal jo ikke jobbe»
Dårlig på psykiske problemer men tar stort sett tak ved somatiske plager/symptomer

Kunnskapsrik lege.

Veldig fornøyd med min nye fastlege. Forståelsesfull og ansvarsbevisst lege.Veldig godt fornøyd. God til å lytte og sende fra seg pasienten når det er noe urovekkende.

Dyktig og grundig lege

Kjenner meg ikke igjen av de negative vurderinger på denne siden. Jeg har hatt han som lege i noen år nå, han er grundig og nøye. Han har tatt meg seriøst og hjulpet meg gjennom en tung tid. Han kan kanskje bli oppfattet som arrogant men det er han alldeles ikke. Jeg hadde angst for leger og for å gå til lege osv men har aldri angret et sekund for at jeg valgte han som fastlege. Dyktig tar meg på alvor henviser videre om det skulle trenges. Tar seg god tid til meg som pasient. Har bare positive opplevelser med han som fastlege. Jentene på lab og i resepsjonen er veldige hyggelige, og ikke minst flinke til å ta blodprøver. Jeg har angst for dette også men de beroliger osv..

Arrogant og lite forståelsesfull

Har hatt denne legen i 2 år. Anbefaler ikke han til noen. Opplevde lite forståelse, på den korte tiden. Ble "rar" da jeg nesten måtte "slå", i bordet for å få han til å forstå meg. Antok ting, istedenfor for å spørre meg. Trodde jeg var deprimert, noe jeg ikke var eller er. Ville sende meg til psykolog og mestringskurs. Nå har jeg byttet lege. Ble anbefalt å ikke ta Tore men, jeg ville gi han en sjanse. Noe jeg angrer på.