Thore Adler Nilsen

Thore Adler Nilsen er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Thore Adler Nilsen

Lite empatisk

Lite forståelsesfull.
Flere forhold neglisjereres eller stilles spørsmål ved eks:
«Det var en rar symptomsbeskrivelse» og ferdig med det. «Ikke nødvendig med spesialistundersøkelse eller bildetaking for du skal jo ikke jobbe»
Dårlig på psykiske problemer men tar stort sett tak ved somatiske plager/symptomer

Kunnskapsrik lege.

Veldig fornøyd med min nye fastlege. Forståelsesfull og ansvarsbevisst lege.Veldig godt fornøyd. God til å lytte og sende fra seg pasienten når det er noe urovekkende.

Dyktig og grundig lege

Kjenner meg ikke igjen av de negative vurderinger på denne siden. Jeg har hatt han som lege i noen år nå, han er grundig og nøye. Han har tatt meg seriøst og hjulpet meg gjennom en tung tid. Han kan kanskje bli oppfattet som arrogant men det er han alldeles ikke. Jeg hadde angst for leger og for å gå til lege osv men har aldri angret et sekund for at jeg valgte han som fastlege. Dyktig tar meg på alvor henviser videre om det skulle trenges. Tar seg god tid til meg som pasient. Har bare positive opplevelser med han som fastlege. Jentene på lab og i resepsjonen er veldige hyggelige, og ikke minst flinke til å ta blodprøver. Jeg har angst for dette også men de beroliger osv..

Arrogant og lite forståelsesfull

Har hatt denne legen i 2 år. Anbefaler ikke han til noen. Opplevde lite forståelse, på den korte tiden. Ble "rar" da jeg nesten måtte "slå", i bordet for å få han til å forstå meg. Antok ting, istedenfor for å spørre meg. Trodde jeg var deprimert, noe jeg ikke var eller er. Ville sende meg til psykolog og mestringskurs. Nå har jeg byttet lege. Ble anbefalt å ikke ta Tore men, jeg ville gi han en sjanse. Noe jeg angrer på.

Hyggelig lege, men...

Desverre ingen lege jeg kan anbefale. Han har liten evne til å sette seg inn i situasjoner, spesielt om man er multidiagnostisert. Det virker også som at han har liten evne til å FORSTÅ hva man sier. Når man har et problem man trenger legehjelp for, er det lite fruktbart å bli spurt om hva man ønsker at legen skal gjøre. Det er det vel den medisinsk utdannede som burde vite? Det vesentlige jeg sitter igjen med av erfaring, er fortvilelse, oppgitthet, krenket og sinna. Forøvrig er kontorpersonalet meget dyktige i sin jobb og man føler seg godt ivaretatt der, men det hjelper lite så lenge de ikke er legen, så byttet er foretatt og håper på bedre hell hos neste lege.