Stein Jarle Pedersen

Autorisasjon (2003)

Ankerløkka Legesenter Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy
Stein Jarle Pedersen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Stein Jarle Pedersen

Rolig, trygg, kunnskapsrik :)

Da min fastlege hadde ferie og jeg fikk akutt behov for legehjelp fikk jeg tilbud om å sitte og vente for konsultasjon hos Stein Jarle. Mye pasienter og travelt for ham denne dagen men like blid og hyggelig da jeg etter litt tid kom inn. Tok seg god tid til grundig skjekk og ville til slutt ta en tlf til Kalnes for å konferere med de på nevrologisk. Resultatet ble akutt-time på nevrologisk tidlig dagen etter.
Som siste pasient denne dagen hos Stein Jarle må jeg få rose ham for å ha tatt seg tid til å sitte med en pasient på overtid, for å ta den ekstra tlf til nevrologisk og for å gi meg en forklaring på en rolig, trygg og kunnskapsrik måte. Takk for at du og dine kollegaer er gode på det dere gjør :) !!!

Uinteressert

Generell mangel på diagnosering.
Var på besøk 3 ganger med magesmerter og diare hvor de eneste spørsmålene jeg ble stilt var «er det stikkende vondt?» og «er du misfornøyd i jobben din».
Har aldri vært borte i en mer uinteressert og taus lege før.

En dyktig fagmann, og empatisk medmenneske

Jeg har hatt Pedersen som fastlege i drøye to år, og det har vært mye jeg har trengt ham til. Han er åpenbart oppdatert og dyktig i sin legegjerning. Man får tillit til hans behandling, og med rette. Han ser deg som medmenneske, ikke bare enda et kasus. Det gjør legebesøk mindre skremmende. Han har kloke øyne og et godt smil. Jeg nøler overhodet ikke med å anbefale ham!

Veldig bra lege

Har hatt Stei Jarle som lege i 11 år, og har bestandig kommet raskt inn, fått veldig fin oppfølging og hjelp til alt jeg har hatt behov for.
Veldig rask til å henvise videre ved behov for ekspertise.

Jeg anbefaler Stein Jarle Pedersen på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt, også flink med barn.

Jeg er kjempe fornøyd med legen. Han er flink til å lytte, veldig behagelig å være hos. Ryddig og sjeldent forsinket.