Stein Jarle Pedersen

Autorisasjon (2003)

Ankerløkka Legesenter Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy
Stein Jarle Pedersen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Stein Jarle Pedersen

Føler Ikke ivaretakelse eller omsorg fra lege

Føler at sekretærene ikke lytter til pasient, det er da lett å feiltolke. Samme med lege. Sårende behandling, de er ofte frekke og slemme mot pasient. Både i skranke og telefon.
De er for få på jobb, noe som blir en stresset samtale på telefon.
Blir ikke ferdig. Lytt i skranken, dette gjør at det er vanskelig å ta opp ting.
De presenterer ikke seg selv, så det er utrygt å ikke vite hvem man snakker med.
Savner at de ringer tilbake ved behov. Vanskelig å få time, det kan bli minst 1 måned for neste mulighet.
Lege legger på etter 10 min, når man har bestilt dobbeltime, på 40 min. Ringer 5-10 min for sent etter oppsatt time. Hadde vært greit å informasjon når det kommer en vikarlege inn i bildet

*de dobbeltsjekker ikke, det må gjøres. Viktig.
* føler ikke tilstrekkelig informasjon om det som omhandler pasient. Det mener jeg at en pasient har krav på.
* lite akutt timer, når man trenger det.

Lytter, "ser" pasienten, er nøye og har mye kunnskap

Hyggelig og kunnskapsrik lege som tar seg tid til å lytte og behandle pasienten. God menneskekjennere.

Tillitsfull og dyktig

Har hatt Stein Jarle Pedersen som lege noen år og er svært godt fornøyd. Fin fyr å snakke med og gir gode råd og tilbakemeldinger.

Kunnskapsrik og behagelig

Stein Jarle Pedersen er en kunnskapsrik behagelig lege å ha. Han hører på deg, uten å tillate mye utenomsnakk. Hans medisinske vurderinger har i mitt tilfelle, vært helt korrekte i alle situasjoner. Hans vennlighet og sympatiske framtreden gir deg tillit, noe som er vesentlig i forholdet pasient / lege.Ventetid har det heller aldri vært et problem, da sentret han jobber i, har stillet opp, i kritiske situasjoner. Kan anbefales.

Veldig fornøyd

Etter å ha byttet fastlege noen ganger i løpet av livet, har jeg endelig funnet en lege som har tid, er kunnskapsrik, er empatisk, ser muligheter, kan skrive på pc og snakke samtidig og ikke minst - ser på meg når vi snakker. Kan ikke ikke få fullrost denne legen nok.