Stein Jarle Pedersen

Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy
Tlf: 69 33 96 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stein Jarle Pedersen er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Stein Jarle Pedersen

Rolig, trygg, kunnskapsrik :)

Da min fastlege hadde ferie og jeg fikk akutt behov for legehjelp fikk jeg tilbud om å sitte og vente for konsultasjon hos Stein Jarle. Mye pasienter og travelt for ham denne dagen men like blid og hyggelig da jeg etter litt tid kom inn. Tok seg god tid til grundig skjekk og ville til slutt ta en tlf til Kalnes for å konferere med de på nevrologisk. Resultatet ble akutt-time på nevrologisk tidlig dagen etter.
Som siste pasient denne dagen hos Stein Jarle må jeg få rose ham for å ha tatt seg tid til å sitte med en pasient på overtid, for å ta den ekstra tlf til nevrologisk og for å gi meg en forklaring på en rolig, trygg og kunnskapsrik måte. Takk for at du og dine kollegaer er gode på det dere gjør :) !!!

Uinteressert

Generell mangel på diagnosering.
Var på besøk 3 ganger med magesmerter og diare hvor de eneste spørsmålene jeg ble stilt var «er det stikkende vondt?» og «er du misfornøyd i jobben din».
Har aldri vært borte i en mer uinteressert og taus lege før.

Skuffet

Denne legen tar meg ikke alvorlig. Han bruker lang tid på å henvise, og informere meg om svar. Må stadig purre.
Jeg opplever at han er utålmodig fordi jeg ikke alltid forstår han.
Får ikke det jeg har behov for.

En dyktig fagmann, og empatisk medmenneske

Jeg har hatt Pedersen som fastlege i drøye to år, og det har vært mye jeg har trengt ham til. Han er åpenbart oppdatert og dyktig i sin legegjerning. Man får tillit til hans behandling, og med rette. Han ser deg som medmenneske, ikke bare enda et kasus. Det gjør legebesøk mindre skremmende. Han har kloke øyne og et godt smil. Jeg nøler overhodet ikke med å anbefale ham!

Veldig bra lege

Har hatt Stei Jarle som lege i 11 år, og har bestandig kommet raskt inn, fått veldig fin oppfølging og hjelp til alt jeg har hatt behov for.
Veldig rask til å henvise videre ved behov for ekspertise.

Jeg anbefaler Stein Jarle Pedersen på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt, også flink med barn.

Jeg er kjempe fornøyd med legen. Han er flink til å lytte, veldig behagelig å være hos. Ryddig og sjeldent forsinket.

Veldig grei

Jeg er svært glad for oppfølging og timer med denne legen, lytter, vurderer, gir råd og tar seg tid til å forklare. Hyggelig personale, og har satt av tid til akuttimer. Kan anbefales

Tar seg alltid tid

Flink og nøye. Tar meg alltid på alvor uansett hva det er. Løsningsorientert og behjelpelig. Veldig fornøyd.

Fantastisk dyktig lege.

etter mange år (desverre) i helsekarusellen kom jeg til Stein-Jarle, og følte at jeg endelig ble tatt på alvor. Har alltid tid til å høre, og er veldig løsningsorientert. Henviser kjapt videre om det er ønskelig/nødvendig og gir aldri opp, en hjertevarm og omtenksom lege med deg og ditt velferd i fokus. Kommer aldri til å bytte!!!

Uansvarlig!

Den legen her skjønner ikke når en time faktisk er akutt. Han bruker altfor lang tid på å utrede ting og tror at folk kan vente i måneder på å få en diagnose. Den verste legen jeg har gått til så langt!

Denne legen virker veldig flink. Han er også snill, varm, lyttende. Forteller mye om sykdomen som han diagnoserer, gir litt informasjon for å lese om det. Han diagnoserer riktig. Jeg anbefaler ham på det sterkeste som en lege en kan stole på!

Bruker alltid tid, og lytter

Jeg har dessverre ikke hatt han som fastlege, men han har vært vikar ved flere anledninger. Alltid har han brukt god tid, og lyttet på hva som er plagene. I tillegg er han flink med små barn, som jo krever litt ekstra. Han var også veldig grundig da vi hadde han som lege på legevakten. Jeg ønske rå bytte til han så snart han har ledig plasser.

En leder som ikke kan lede.

jeg hadde Stein Jarle som lege et par år. Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte av denne legen. Han måtte nesten fortelles hva han skulle gjøre og ga aldri råd som ville beskytte mot fremtidige problemer.
Endte med at jeg byttet fastlege.

En helt grei lege!!

Fornøyd med legen, Brukt han de siste årene.. Lytter, og vi snakker i klartekst sammen, på "vanlig norsk". Han virker også ha godt samarbeid med andre leger/instanser. Høflig, og ganske dyktig -både for psykiske og fysiske lidelser. Kan ta tid å få time, men er det "akutt nok" går det raskere. Behagelig vesen, blid og hyggelig. Vil ikke bytte lege! Kontordamene er også stort sett hyggelige, imøtekommende og høflige! Hege og Anita liker jeg godt :)

Tragisk dårlig

Etter å ha hatt han som fastlege i over to år, har jeg nå tilslutt tatt motet til meg og byttet lege. Jeg ble ikke tatt på alvor hos han, og opplevde tidvis at han nærmest satt og lo av meg når jeg fortalte om plagene mine. Brukte veldig kort tid på meg når jeg var inne hos han og fikk i det hele tatt svært lite, om i det hele tatt noe, hjelp hos han. Nå er jeg glad for at jeg har fått en lege som forstår meg, og som gidder å bruke litt mer enn maks. 3 minutter på en legekonsultasjon.

En fantastisk lege!!!

Selv om vi ikke alltid er enige, er jeg så veldig godt fornøyd med legen. Snakker tydelig og forståelig, lytter. Et rolig og behagelig vesen, trygghet.
Litt vanskelig å få tak i til tider, men kan ikke klandres.
Topp karakter!!

God lege

Han vet hva han holder på med, og tar seg god tid til å snakke med meg, blid og hyggelig, lett å snakke med. har fått mye god hjelp av denne legen.

Misfornøyd

Fikk en vemmelig opplevelse av å gå til denne legen. Fikk følelsen av at han lever helt i sin egen verden og har svært lite bakkekontakt. Vanskelig å kommunisere med og gir svært vage beskjeder. Tror ikke han vet helt hva han holder på med selv.

Elendig behandling

Jeg ble behandlet på en elendig måte av denne legen. Fikk inntrykk at han var mer interessert i at jeg skulle komme tilbake slik at han kunne tjene penger på meg, enn det han var i å få meg frisk. Jeg fikk absolutt ingen hjelp hos Stein jarle pedersen.

Dårligste legen

Dette er den dårligste legen jeg noensinne har gått til. Roter og surrer mye og bruker veldig mye legeformuleringer som folk som ikke er leger ikke kan forstå. Er svært lite løsningsorientert. Mer opptatt av å snakke om alle mulige andre sykdommer enn å fortelle meg hva jeg skulle gjøre for å bli kvitt den sykdommen jeg hadde. Tror faktisk at alle andre leger jeg har vært hos har gjort en bedre jobb enn denne.