Stein Jarle Pedersen

Ankerløkka Legesenter AS
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy
Stein Jarle Pedersen er en av 74 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Stein Jarle Pedersen

Lytter, "ser" pasienten, er nøye og har mye kunnskap

Hyggelig og kunnskapsrik lege som tar seg tid til å lytte og behandle pasienten. God menneskekjennere.

Tillitsfull og dyktig

Har hatt Stein Jarle Pedersen som lege noen år og er svært godt fornøyd. Fin fyr å snakke med og gir gode råd og tilbakemeldinger.

Føler meg avvist

Føler at sekretærene ikke lytter tilstrekkelig. Lett å feiltolke pasienten. De er for få på jobb, noe som blir en stresset samtale på telefon. På senteret er det vanskelig med personlig samtale. Nye ansatte gjøre at det er vanskelig å ta opp ting, de faste sekretærene kjenner til. Burde vært mulig med en til en samtale med en kjent person

Kunnskapsrik og behagelig

Stein Jarle Pedersen er en kunnskapsrik behagelig lege å ha. Han hører på deg, uten å tillate mye utenomsnakk. Hans medisinske vurderinger har i mitt tilfelle, vært helt korrekte i alle situasjoner. Hans vennlighet og sympatiske framtreden gir deg tillit, noe som er vesentlig i forholdet pasient / lege.Ventetid har det heller aldri vært et problem, da sentret han jobber i, har stillet opp, i kritiske situasjoner. Kan anbefales.

Veldig fornøyd

Etter å ha byttet fastlege noen ganger i løpet av livet, har jeg endelig funnet en lege som har tid, er kunnskapsrik, er empatisk, ser muligheter, kan skrive på pc og snakke samtidig og ikke minst - ser på meg når vi snakker. Kan ikke ikke få fullrost denne legen nok.