Ankerløkka Legesenter

Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av behandlere ved Ankerløkka Legesenter

Lytter, "ser" pasienten, er nøye og har mye kunnskap

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Hyggelig og kunnskapsrik lege som tar seg tid til å lytte og behandle pasienten. God menneskekjennere.

Finnes ikke bedre !!

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

Finnes ikke makan til fastlege. Jeg har har bruke Marte i mange år. Føler meg alltid godt ivaretatt. Hun snur seg mot meg og ser på meg når timen starter. Datajobben tar hun når vi er ferdig med å prate. Jeg går alltid ut av legekontoret med en veldig god følelse. Ellers er det aldri noe problem med å få svar på ting jeg lurer på selvom jeg ikke har time. Marte ser hele mennesket !!

Kunnskaps rik lege

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

En lyttende lege som hører på det du sier flink til følge ting opp og møter deg og ser deg som pasient og følger deg godt opp

Tillitsfull og dyktig

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Har hatt Stein Jarle Pedersen som lege noen år og er svært godt fornøyd. Fin fyr å snakke med og gir gode råd og tilbakemeldinger.

Føler meg avvist

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Føler at sekretærene ikke lytter tilstrekkelig. Lett å feiltolke pasienten. De er for få på jobb, noe som blir en stresset samtale på telefon. På senteret er det vanskelig med personlig samtale. Nye ansatte gjøre at det er vanskelig å ta opp ting, de faste sekretærene kjenner til. Burde vært mulig med en til en samtale med en kjent person