Ankerløkka Legesenter

Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av behandlere ved Ankerløkka Legesenter

Dyktig lege

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

En dyktig lege som lytter og sjekker. Henviser raskt dersom det er behov for det. Blir godt ivaretatt

Utrolig dyktig og kunnskapsrik

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Jeg er så fornøyd med Anne Kvale Joki som lege. Hun tar meg alltid på alvor, forklarer prosesser på en ordentlig måte og tar seg god tid. Føler alltid jeg får hjelpen jeg trenger, selv den hjelpen jeg ikke vet jeg trenger der og da. Hun er veldig flink til å se det hele bildet, og i motsetning til andre leger tror hun ikke alt kan løses kun ved at jeg går ned i vekt.

Trygg og god fastlege

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

Profesjonell, erfaringsrik og medmenneskelig.
Føler meg ivaretatt som pasient.
Hun er tilstedeværende, lytter og gir gode råd.

Føler Ikke ivaretakelse eller omsorg fra lege

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Føler at sekretærene ikke lytter til pasient, det er da lett å feiltolke. Samme med lege. Sårende behandling, de er ofte frekke og slemme mot pasient. Både i skranke og telefon.
De er for få på jobb, noe som blir en stresset samtale på telefon.
Blir ikke ferdig. Lytt i skranken, dette gjør at det er vanskelig å ta opp ting.
De presenterer ikke seg selv, så det er utrygt å ikke vite hvem man snakker med.
Savner at de ringer tilbake ved behov. Vanskelig å få time, det kan bli minst 1 måned for neste mulighet.
Lege legger på etter 10 min, når man har bestilt dobbeltime, på 40 min. Ringer 5-10 min for sent etter oppsatt time. Hadde vært greit å informasjon når det kommer en vikarlege inn i bildet

*de dobbeltsjekker ikke, det må gjøres. Viktig.
* føler ikke tilstrekkelig informasjon om det som omhandler pasient. Det mener jeg at en pasient har krav på.
* lite akutt timer, når man trenger det.

Tydelig, lyttende og grundig

Lege: Anne Kvale Joki Skrevet

Her kan du ikke shoppe diagnoser, medisiner og sykemeldinger. Dyktig lege med yrkesstolthet. Hun oppleves som empatisk