Finn Håkon Reknes

Kråkerøy legesenter
Verkstedveien 6A 1671 Kråkerøy
Finn Håkon Reknes er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Finn Håkon Reknes

Bare en ting å si: Styr unna!

En selvopptatt, selvgod, nedlatende og arrogant lege som kverulerer fra ende til annen. Ikke interessert å høre et ord på hva pasienten prøver å formidle og i stedet avbryter på en særdeles ufin og ufølsom måte. Bruker opp tiden til å snakke om sin egen fortreffelighet og hvor mye arbeid han får pga. pasienten. Uforskammet! Reknes skulle aldri vært i nærheten av å jobbe med mennesker. Dette er ikke et simpelt forsøk på ufortjent personangrep men en selvopplevd objektiv observasjon. Selve legekontoret som sådann og med øvrig betjening fungerer bra!

Styr unna

Lege som ikke lytter til pasienten. Når man oppsøker lege er det for man trenger hjelp. Men når man får beskjed om at jeg har klart meg bra, så må du klare det også.
Lite inntresert i å samarbeide med pasienten.

Dyktig

Har hatt Reknes som fastlege siden januar. Har rukket noen besøk allerede da jeg er gravid. Han har vist seg som en veldig dyktig lege, som tar seg tid og ser meg som pasient. Jeg er veldig fornøyd og kan anbefale Reknes.

10 av 10 poeng

Har hatt Reknes som fastlege siden Hovland sluttet.
Jeg er for tiden sykemeldt p.g.a ryggen. Jeg blir virkelig tatt på
alvor av Reknes. Han henviser og følger opp 100%.
Han er meget faglig dyktig! Jeg er veldig fornøyd med
Reknes som fastlege

Engangs Fastlege

På grunn av flytting til Fredrikstad måtte jeg ha ny fastlege, og valget falt på DR. Reknes. Om Dr. Reknes er en dyktig medisiner, rent teknisk sett, vet jeg ikke. Men mitt første besøk på hans kontor ble en særdeles lite hyggelig opplevelse. Etter over en times venting uten informasjon og beklagelse, møtte jeg en lege helt uten å være forberedt på min historie som pasient. Jeg møtte en mann med en tone som provoserte meg kraftig. Det passet meg godt å kunne forlate kontoret hans for aldri mer bruke han som min fastlege.