Finn Håkon Reknes

Kråkerøy legesenter Mann, 48 år

Autorisert2002
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 20 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kråkerøy legesenter

Verkstedveien 6A 1671 Kråkerøy
Finn Håkon Reknes er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Finn Håkon Reknes

10 av 10 poeng

Har hatt Reknes som fastlege siden Hovland sluttet.
Jeg er for tiden sykemeldt p.g.a ryggen. Jeg blir virkelig tatt på
alvor av Reknes. Han henviser og følger opp 100%.
Han er meget faglig dyktig! Jeg er veldig fornøyd med
Reknes som fastlege

Engangs Fastlege

På grunn av flytting til Fredrikstad måtte jeg ha ny fastlege, og valget falt på DR. Reknes. Om Dr. Reknes er en dyktig medisiner, rent teknisk sett, vet jeg ikke. Men mitt første besøk på hans kontor ble en særdeles lite hyggelig opplevelse. Etter over en times venting uten informasjon og beklagelse, møtte jeg en lege helt uten å være forberedt på min historie som pasient. Jeg møtte en mann med en tone som provoserte meg kraftig. Det passet meg godt å kunne forlate kontoret hans for aldri mer bruke han som min fastlege.

Dårlig opplevelse

Vår fastlege var ikke tilgjengelig og vi fikk derfor time hos nevnte lege. Ingen god opplevelse for henne. Gråt når hun kom ut fra legen. Vi klaget til vår egen lege og til resepsjon. Han bør ta seg et kurs i medmenneskelighet og empati. Aldri vært der igjen.

Meget dyktig og faglig sterk doktor!

Var hos doktor Reknes med vår sønn som hadde fått shclatters og vekstsmerter. En dyktig empatisk doktor som tok seg grundig tid til vår 14 års gamle sønn! Lyttet og var oppmerksom ovenfor vår sønn og oss som foreldrere! Han henviste sønnen vår videre til å være med på treninger for barn med samme problem! Han følgte også opp sønnen vår til han kom over dette! Vår sønn fikk stor tillit og følte trygghet når han ble fulgt opp av doktor Reknes! Takk doktor Reknes :-)

Takk Finn Håkon Reknes

Finn Håkon Reknes er fastlegen jeg byttet til for 2 år siden. Jeg hadde lenge vært plaget med og utslett i ansiktet , men andre leger kunne bare gi meg resepter på kortison eller andre salver. Det var da Håkon misstenkte noe mer alvorlig og utredet videre . Jeg kan fortelle at jeg på grunn av det nå kan leve videre etter et større inngrep som var vellykket. . Takk Finn håkon