Jeanette Torgersen Ringstrøm

Plankebyen Legesenter AS
Storgata 37 1607 Fredrikstad
Jeanette Torgersen Ringstrøm er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Jeanette Torgersen Ringstrøm

En utrolig faglig sterk lege med masse omsorg. Opplever å alltid få behandlingen jeg trenger, og hun setter av nok tid innenfor timen. Kan ikke få anbefalt henne nok.

? Finn noen andre om dere kan

Ta opp alle samtalene med henne. Du sier noe hun skriver noe annet. Hun har ikke tid til deg. Det føles ut som om hun har for mye å tenke på. Ellers er de andre ansatte veldig imøtekommende og hyggelige.

lang ventetid ellers bra

lang ventetid for å få time, virker som hun har for mange pasienter. ellers flink. hyggelige legesekretærer, men kunne svart raskere på telefon. litt for mye pc bruk og kort undersøkelse.

Effektiv

Har ikke hatt henne så lenge som lege. Opplever henne som effektiv og konkret. Ikke mye svada og er punktlig når det kommer til tiden. Enn så lenge har jeg opplevd å bli hørt og tatt på alvor. Legesektetærene er utrolig serviceinnstilt og har masse humor og alltid fornøyde!

Ikke spesiellt interessert

Jeg var innom med min datter (3år) og legen hadde på ingen måte noe som helst kommunikasjon med henne. Hun virket rett og slett ikke interessert.
Jeg ble helt satt ut og tenkte at hit vil jeg ikke ta med min datter igjen.
Jeg har også hatt samme erfaring når det gjelder meg selv, og har nå valgt å bytte lege.
Jeg syns ikke det er riktig at en lege skal få meg til å føle meg uvelkommen. Det er ubehagelig nok som det er.