Petter Samuelsen

Lægene i Gamlebyen ANS

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Lægene i Gamlebyen ANS
Laboratoriegaten 100 1632 Gamle Fredrikstad
Petter Samuelsen er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Petter Samuelsen

Hyggelig og helt fantastisk lege !

Beste fastlege jeg har hatt.
Lytter, konstruktiv, rask til å gjøre beslutning og følger opp pasienten i ettertid.

Superduper😊. Stiller alltid opp og tar tak i ting😄

Intet problem for lite - eller for stort. Sender deg raskt videre dersom det er behov for det. Føler at jeg blir tatt på alvor.

Klok, grundig,strukturert

Jeg har tillit til ham, han krever noe av meg og han virker faglig dyktig.
Han lytter, men sørger for at vi snakker om kun det som han trenger å vite noe om. Bruker tiden effektivt.

Virkelig fantastisk

Er ikke mer å si. Han er den beste legen jeg har hatt! Han har alltid tid til deg, og lytter til alt du har å si.

Petter Samuelsen får tommelen opp !

Kunnskapsrik og behagelig lege som er der for deg.

Meget behagelig lege

Har evnen til å lytte og til å kommunisere. Stor tillit. Meget behagelig person.

Beste legen ever!

Vet ikke hvor jeg skal begynne, men det er bare positivt! Petter er en sånn lege man har drømt om å få, ihvertfall i mitt tilfelle. Han er blid, dyktig, stiller spørsmål, lytter og viser omsorg. Sender deg fort avgårde når du må en spesialist å se på saken. Han er også veldig flink til å følge deg opp videre. Det er en lege man blir glad i.

hyggelig og blid

Blid og hyggelig mot pasienten.Tar seg tid til å lytte. Kommer med forslag til løsing av problemet

Hadde bare alle fastleger vært som han...

Dr. Samuelsen er den beste legen jeg noen gang har hatt og jeg håper jeg kan være der i mange år fremover.

En fantastisk lege.

Vi er en hel familie som har Petter som lege, og store som små er enige i at han er en glimrende lege. Han virker oppriktig interessert i både person og pasientforhold, og er ydmyk i jobben sin. Hvis han ikke har vært sikker på hva som er galt, eller om noe er galt, har han alltid sørget for at vi får hjelp av spesialister. Vi har hatt alvorlig sykdom i familien, og opplevd at hvis Petter har vært for travel i kontortiden, har han ringt oss etter arbeidstiden sin.

han er verdens beste lege rett og slett (o; er veldig veldig fornøyd

han er verdens beste lege rett og slett ! ,han er alltid der for pasienten,jeg er veldig fornøyd (O;

beste legen jeg har hatt

Samuelsen er den beste legen jeg har hatt, har hatt 2 tidligere leger, som overhode ikke har hjulpet meg, eller tatt meg på alvor, men når jeg kom til samuelsen, tok han seg for det 1. tid til å lytte, å høre på meg, å sende meg videre til behandlig me en gang! og sms tjenesten er super, og ikke lang vente tid for å få time, eller å komme inn til legen. Samuelsen er en veldig dyktig lege og god person som vil virkelig hjelpe andre.

Fantastisk lege som tar tak i ting

Virker oppriktig interessert i å behandle årsak, ikke bare symptomene. Lytter godt og har et positivt syn på pasienten.

Lege Petter Samuelsen, en lege jeg håper å ha lenge :)

Fikk Dr. Samuelsen fordi min lege gikk av pensjon. Har alltid vært litt skeptisk med nye leger (har et par dårlige erfaringer), men jeg fikk meg en særdeles koselig overraskelse!
Han tar seg god tid til å lytte, er blid som en sol hver gang, behandler både personen og pasienten, er veldig grundig og opptatt av å finne årsaken til problemet.
Vet om flere som også har han som fastlege og vi er glimrende fornøyd :)
Er også meget fornøyd med ventetid på tlf, timebestilling i forhold til problem og sms ordningen fungerer perfekt.

Fantastisk lege og medmenneske!

Samuelsen er den beste legen jeg har hatt. Han er empatisk og gjør alt han kan for å hjelpe pasientene sine. Jeg har overhodet ingenting negativt å si om ham. Han har vært en enorm støtte for meg i den perioden jeg har hatt ham. Og sms-tjenesten fungerer utmerket!

Både og

Byttet til Samuelsen for noen mnd siden fordi jeg fikk time hos han da min fastlege ikke hadde tid, og da virket han som en god lege. Jeg har mine tvil til å være en med ganske mange problemer, og det virker ikke som at han alltid vet hvordan han skal hjelpe. Har sagt "Jeg vet ikke hvordan jeg skal hjelpe deg, beklager", men dette kan bare være at han ikke har nok erfaring. Tar lang tid å få time hos han, og blir da sendt til andre leger. Han virker snill og det virker som at han lytter, men noen ganger virker han irritert. Helt grei lege, den beste jeg har hatt hittil så jeg har ingen planer om å bytte :-)

En av de hyggeligste legene jeg har møtt.

Etter å ha hatt en lege som ikke bryr seg var d ganske greit å komme til en som brydde seg, lytta og tok seg tid.

Hvorfor byttet jeg ikke fastlege før?

Fastlegen tar seg tid til meg som et menneske, ikke bare som en pasient. Tar seg tid til å lytte, og gjør alt han kan for å finne svar på problemet.

Bra lege. . .

Meget bra tilgjengelighet. Han har empati - evnen til å sette seg inn i andres problemer.
Er flink til å følge opp. . .så får vi se da.

En super lege!

Dette er en lege som trives i jobben sin! Jeg er veldig fornøyd :)