Lægene på kirkebrygga DA

Kirkebrygga 2 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Lægene på kirkebrygga DA

Empatisk og omsorgsfull

Lege: Malin Paugard Mathisen Skrevet

Malin er en lege som møter deg med varme, respekt og en genuin interesse for din problemstilling, og som er løsningsorientert og tørr å ta avgjørelser. Det blir ikke bare med prat hos Malin, det blir handling og fremgang. Føler meg ivaretatt og hørt, alt jeg kan ønske av en lege.

Nedlatende tone..

Lege: Amund Holand Skrevet

Etter et langt liv, der jeg har truffet mange mennesker og opparbeidet meg stor sosial kompentanse må jeg kunne si at jeg har noe å fare med. Jeg trygt fraråde å gå til denne legen. Han hadde ekstremt dårlig tid, avbrøt meg stadig, og hadde en nedlatende tone. Han viste mangel på empati da jeg la frem mitt problem. Rask og effektiv på datamaskin var han, men samhandling med pasient kunne vært så meget bedre.

Lege som ser deg

Lege: Petter Bart Dehlendorff Skrevet

Tar seg alltid tid til det det er behov for

Fysioterapeut utdannet i tillegg til lege, unik kombo

Eksepsjonell lege

Lege: Amund Holand Skrevet

Jeg har hatt gleden av å bli behandlet av Dr. Holand for min krystallsyke, og jeg kan ærlig si at han er en eksepsjonell lege. Han tok seg tid til å forklare årsakene bak tilstanden og behandlingsalternativene på en måte som var lett å forstå. Jeg har også lest andre anmeldelser på dette nettstedet og forstår ikke hvorfor noen har gitt negative tilbakemeldinger. Kanskje de hadde urealistiske forventninger, eller så må det være misforståelser. Min erfaring med Dr. Holand har vært utelukkende positiv.

Fantastisk Lege

Lege: Malin Paugard Mathisen Skrevet

Malin er helt unik. Oppegående og kunnskapsrik lege med mellom-menneskelige egenskaper. Både jeg og min samboer har Malin som lege og hun har ikke bare hjulpet oss medisinsk, men også med å komme oss igjennom en vanskelig tid med sykdom.
Jeg har aldri opplevd en så bra lege før.
Malin gir oss troen på fremtidens leger.