Erlend Solberg

Tlf: 69 89 89 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erlend Solberg er en av 7 fastleger i Eidsberg

Siste vurderinger av Erlend Solberg

Helt grei lege

Veldig stressa lege,som alltid er forsinka.
Får en følelse at han ikke alltid hører etter hva du sier og gir lange beskjeder kan også hende..
Sender deg gjerne videre vist det er hensiktsmessig.

Samvittighetsfull

Evne til innlevelse, gir inntrykk av god faglig innsikt, utfordringer med å overholde avtalt timetid. Alt i alt en opplevd god lege.

Vanskelig å få tak i!

Prøvde å bestille time pr SMS, ingen tilbakemelding. Prøvde å ringe nummeret jeg fant på nett, fikk en sur beskjed om at da måtte jeg ringe et annet nummer. Prøvde det andre nummeret, ingen tok telefonen. Er eneste mulighet for å bestille time, å møte opp personlig?
Håper også på hyggeligere møte med legen, når jeg kanskje får bestilt time, enn jeg fikk sist jeg var der.

Beste legen jeg har hatt!

Han tar tid og lytter,og tar fatt i ting og ordner det han må!Veldig fornøyd!!!Han er forståelsesfull og hyggelig lege!!

Bra lege

Dr. Solberg er en fin lege, kanskje litt for stresset, men tar tak i ting!

Problemet for oss pasienter, er jo denne "minilegen" som sitter i skranken og spør ut på telefonen. Nebbete er hun også. Vet om flere som ønsker og bytte lege på grunn av "minilegen". Synd for dr. Solberg.

Stresset lege

Han er flink lege, men han har aldri tid til pasientene. Blir man syk og trenger hjelp, så får man ikke hjelp må vente i to uker. Jeg har måtte dra til legevakta for å få hjelp. Derfor bytta jeg lege.

Anbefaler!

Dette er en fastlege jeg absolutt vil anbefale! Han lytter til deg, og gjør sitt ytterste for å hjelpe. Gir god beskrivelse av alt man lurer på. Noen tenker nokk på kjønn når man velger fastlege. Det føler jeg ikke har vært noe problem med her. En meget forståelsesfull og imøtekommende lege! ✨

No.1 - En helt utrolig lege....

Han er faglig dyktig. Lytter og setter seg grundig inn i problemene/spørsmålene dine. En lege som faktisk vil hjelpe deg. Man kan stole 100% på det han gjør. Jeg gir min fulle tillit til han. Han er den beste fastlegen man kan ha. At mange vil ha han, tyder på at han utfører en meget god jobb og at det ryktet sprer seg. Hvem vil ikke ha den beste legen som er der kun for å hjelpe deg! Jeg kommer aldri til å bytte ut han...

han er den beste legen jeg har

Han er god på samarbeid. Det er greit å komme i kontakt med legekontoret. God på kommunikasjon og han er lyttende. Servicenivået er bra. Jeg er 44 år og gutt. Jeg har asma som kan være hart i mellom

En lege jeg kan stole på.

Han er god på samarbeid. Det er greit å komme i kontakt med legekontoret. God på kommunikasjon og han er lyttende. Servicenivået er bra. Jeg er 60 år og kvinne. Jeg er alminnelig frisk,men har en kronisk sykdom.

En fantastisk lege!

Som andre har sagt her har han mange pasienter. Men de sier bare at det er mange som vill ha han, han er blid, hyggelig og ikke minst en utrolig flink lege! Takket være han har jeglyst til å bli lege! Og en ting er sikkert jeg skal prøve så godt jeg kan og ta vare på mine pasienter slik som han gjør!

Meget god lege

Han ser pasienten, og man blir henvist videre dersom man trenger det. En blir sett og hørt. Han husker sykdomshistorien din utenat. Ikke dårlig når han har så mange pasienter. Minuset er altfor lang ventetid, og skal ikke være slik at kontordama opptrer som lege, og gir deg andre råd, når en egentlig vil ha legetime.

Setter pasienten i sentrum!

Dr. Erlend Solberg er en meget dygtig lege, som setter seg godt inn i pasientens problem. Flink til å lytte og gi råd. Og setter pasinetens ønsker og følelser i sentrum.

Stresset lege

En dyktig lege med altfor stort arbeidspress, burde redusere antall "pasienter".

Derfor er også lang ventetiden på "time" - 1 mnd er ikke uvanlig.

Gjennomsnitt

For lang ventetid før man får time. Veldig god oppfølging ved spesielle saker men veldig dårlig på "hverdagsproblemer" ... og det er faktisk de som er mest slitsomme

Meget god lege med grundig tilnærming til pasientens problem.

Sterk empati
Grundig i sin utredning
Sender pasienten videre om han mener å ikke inneha nødvendig kompetasne selv eller for å gi pasientene trygghet i sin situasjon.
Faglig oppdatert
Klare verbale råd og forklaringer
Følelse av at han virkelig bryr seg om pasienten
Flink til å se hele mennesket under konsultasjonene