Erlend Solberg

Sydlegene AS

1991

0 av 1925

Sydlegene AS Telefonnummer69 89 89 4069 89 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Søndre Mysenv. 2 1850 Mysen
Erlend Solberg er en av 7 fastleger i Eidsberg

Siste vurderinger av Erlend Solberg

Hyggelig lege, men..

Han er hyggelig å prate med. Men iblant kan han virke litt uinteressert og at det skal gå fort. Litt ventetid. Legesekretæren burde byttes ut. Man må kjempe for å få time! Hun er spydig på telefon. Lang ventetid på å få time (hvis man i det hele tatt får av legesekretæren)

Sekretær ødelegger helhetsinntrykket!

På grunn av sekretæren ønsker jeg å bytte lege.
Skjønner ikke hvorfor det ikke blir byttet til en vennligere sekretær, som ikke absolutt må motsi og kveulere når en ønsker legetime.

Helt grei lege

Veldig stressa lege,som alltid er forsinka.
Får en følelse at han ikke alltid hører etter hva du sier og gir lange beskjeder kan også hende..
Sender deg gjerne videre vist det er hensiktsmessig.

Samvittighetsfull

Evne til innlevelse, gir inntrykk av god faglig innsikt, utfordringer med å overholde avtalt timetid. Alt i alt en opplevd god lege.

Vanskelig å få tak i!

Prøvde å bestille time pr SMS, ingen tilbakemelding. Prøvde å ringe nummeret jeg fant på nett, fikk en sur beskjed om at da måtte jeg ringe et annet nummer. Prøvde det andre nummeret, ingen tok telefonen. Er eneste mulighet for å bestille time, å møte opp personlig?
Håper også på hyggeligere møte med legen, når jeg kanskje får bestilt time, enn jeg fikk sist jeg var der.