Erlend Solberg

Søndre Mysenv. 2 1850 Mysen
Erlend Solberg er en av 7 fastleger i Eidsberg

Siste vurderinger av Erlend Solberg

Samvittighetsfull

Evne til innlevelse, gir inntrykk av god faglig innsikt, utfordringer med å overholde avtalt timetid. Alt i alt en opplevd god lege.

Vanskelig å få tak i!

Prøvde å bestille time pr SMS, ingen tilbakemelding. Prøvde å ringe nummeret jeg fant på nett, fikk en sur beskjed om at da måtte jeg ringe et annet nummer. Prøvde det andre nummeret, ingen tok telefonen. Er eneste mulighet for å bestille time, å møte opp personlig?
Håper også på hyggeligere møte med legen, når jeg kanskje får bestilt time, enn jeg fikk sist jeg var der.

Beste legen jeg har hatt!

Han tar tid og lytter,og tar fatt i ting og ordner det han må!Veldig fornøyd!!!Han er forståelsesfull og hyggelig lege!!

Bra lege

Dr. Solberg er en fin lege, kanskje litt for stresset, men tar tak i ting!

Problemet for oss pasienter, er jo denne "minilegen" som sitter i skranken og spør ut på telefonen. Nebbete er hun også. Vet om flere som ønsker og bytte lege på grunn av "minilegen". Synd for dr. Solberg.

Stresset lege

Han er flink lege, men han har aldri tid til pasientene. Blir man syk og trenger hjelp, så får man ikke hjelp må vente i to uker. Jeg har måtte dra til legevakta for å få hjelp. Derfor bytta jeg lege.