Sydlegene

Søndre Mysenv. 2 1850 Mysen

Siste vurderinger av behandlere ved Sydlegene

Ubrukelig lege

Lege: Navida Saddique Skrevet

Jeg har vært noen ganger hos denne legen. Aldri før opplevd en lege som oppfører seg slik som henne. Mitt inntrykk er at hun ikke egner seg til lege. Arrogant og frekk. Jeg bytter til annen lege.

Vennlig, profesjonell, omsorgsfull

Lege: Navida Saddique Skrevet

Har vært hos denne legen 3 ganger siste 12 mnd. Hun har alltid møtt meg med stor forståelse og vennlighet. Hun er flink til å forklare og det virker som om hun har stor kunnskap og trygghet på seg selv. Ikke minst er hun åpen på hva hun kan behandle selv og hva som må/bør videre til spesialister. Hun jobber effektivt og fatter raske og tilsynelatende korrekte beslutninger. Hun har tydelig mye å gjøre og som mange andre leger ikke kjempe god tid til å prate lenge. Alt i alt gjør hun en fabelaktig jobb både faglig men også er hun et veldig fint medmenneske.

Legekontoret: Det bærer preg av å være høy arbeidsmengde og stress blant resepsjonist / sekretærene. Ikke legen sin feil, men det er mye rundt apparatet som skulle vært bedre på Sydlegene. Ville gjerne hatt samme lege på et bedre legekontor.

Beste legen en kan få!

Lege: Navida Saddique Skrevet

Alle skulle hatt en lege som Navida! Hun kan sakene sine. Er ikke en ting hun ikke gjør for pasientene sine syns jeg. Værre med den nye resepsjonisten. Må krangle til seg time.

Snill og omsorgsfull

Lege: Navida Saddique Skrevet

Tar seg alltid god tid og bryr seg oppriktig. Veldig flink med barn. En fantastisk lege for hele familien.

Lege som gir trygghet

Lege: Navida Saddique Skrevet

Dette er en lege som lytter, sjekker, behandler og følger opp. Hun gjør nødvendige undersøkelser og sender deg til videre undersøkelser/spesialister om det er behov for det. Hun forklarer grundig og godt, slik at man forstår og ikke går forrvirret ut av kontoret. Anbefales varmt. Et ekstra pluss er hennes herlige helsesekretær!

Dette er en Pluss-tjeneste.