Heidi Ødegård Solvang

Ringvoll Senter 1D 1827 Hobøl
Heidi Ødegård Solvang er en av 35 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Heidi Ødegård Solvang

Dyktig, kunnskapsrik og omsorgsfull

Heidi er på ballen, og tar seg god tid med pasientene sine. Hun er åpen for å se på kosthold og livsstil før hun griper til reseptblokken, og gir veldig gode og treffende råd om matvarer det kan lønne seg å ta inn i kostholdet for å støtte kroppen. Jeg er superfan av slike leger! Av en eller annen grunn har et sunt kosthold blitt definert som «den alternative metoden» å bli frisk på når det egentlig er alle de kjemiske medikamentene fra skolemedisinen som er det alternative. Jeg er superglad for at jeg fant Heidi, og for st hun kunne bli min fastlege. Hun vet hva slags drivstoff kroppen min fungerer best på - noe som burde vært en selvfølge når man oppsøker en lege (men som dessverre hører sjeldenhetene til). Anbefales varmt!

Behagelig og dyktig lege

Hun vet hva hun snakker om og er flink til å både formidle og sende deg videre. Oppfølging er meget god .Kort sagt jeg ere meget godt fornøyd, så fornøyd at jeg valgte å beholde henne som fastlege etter jeg flyttet fra området.

TRIST

Holder ikke avtaler . I 15 år har jeg brukt Ringvollklinikken . Min fastlege Heidi Solvang. Blir lei meg og skuffet hver gang jeg har vært i kontakt med henne.Men hva kan man forvente når hun har 1500 pasienter . Klarer man da å være en god lege for alle ? Er hun da opptatt av pasientene eller kronene hun tjener . Hun gjør kansje så godt hun kan .

Denne legen skuffet meg stort.

Jeg fikk på ingen måte den behandlingen jeg forventet.
Hit skal jeg aldri tilbake.
Jeg vi ikke anbefale denne legen til noen.
Styr unna!

Utrolig dyktig og seriøs!

Jeg har alvorlige skader og derfor daglige utfordringer. Heidi har endret livet mitt totalt, ved å ta sitt arbeide og meg på alvor. Jeg er operert over 20 ganger og vært i kontakt med utallige leger. Heidi er den beste av alle. Ikke nødvendigvis på grunn av det faglige, som sikkert er ganske jevnt blant allmennleger, men på grunn av sin ansvarsfulle og dyktige tilnærming til pasienter for å avklare den beste løsningen. Når den er funnet i samråd med f.eks meg, settes det ut i livet en effektiv plan som begge har utarbeidet.