Heidi Ødegård Solvang

Autorisasjon (1995)

Ringvoll Helse AS Telefonnummer69 92 43 8069 92 43 ...
Ringvoll Senter 1D 1827 Hobøl
Heidi Ødegård Solvang er en av 41 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Heidi Ødegård Solvang

Meget dyktig

Veldig saklig, trygg og den beste legen jeg har hatt siden min gamle fastlege gikk av med pensjon for mange år siden! Veldig fornøyd!

Trygg og flott lege

En hyggelig og flott lege som ser deg som en helhet. Hun følger deg opp, å kommer med forslag man kanskje ikke nødvendigvis tenker på selv. Tar seg god tid med pasientene sine, noe som kan resultere i forsinkelser - men jeg tenker at det kan være jeg som neste gang trenger den ekstra tiden. Anbefaler så absolutt Heidi til mine venner og kjente 🌸🌸🌸

Lege som ikke ser deg

Heidi er en lege som bryr seg mer om kroner enn om pasienten sin. Ho leser ikke journaler og ser ikke pasienten. Ho følger ikke opp timer og leser ikke epikrise fra andre leger som har undersøkt pasienten. Og ho skal heller prate om urelavante ting som ikke har noe med timen man har fått.

Dyktig, kunnskapsrik og omsorgsfull

Heidi er på ballen, og tar seg god tid med pasientene sine. Hun er åpen for å se på kosthold og livsstil før hun griper til reseptblokken, og gir veldig gode og treffende råd om matvarer det kan lønne seg å ta inn i kostholdet for å støtte kroppen. Jeg er superfan av slike leger! Av en eller annen grunn har et sunt kosthold blitt definert som «den alternative metoden» å bli frisk på når det egentlig er alle de kjemiske medikamentene fra skolemedisinen som er det alternative. Jeg er superglad for at jeg fant Heidi, og for st hun kunne bli min fastlege. Hun vet hva slags drivstoff kroppen min fungerer best på - noe som burde vært en selvfølge når man oppsøker en lege (men som dessverre hører sjeldenhetene til). Anbefales varmt!

Behagelig og dyktig lege

Hun vet hva hun snakker om og er flink til å både formidle og sende deg videre. Oppfølging er meget god .Kort sagt jeg ere meget godt fornøyd, så fornøyd at jeg valgte å beholde henne som fastlege etter jeg flyttet fra området.