Heidi Ødegård Solvang

Ringvoll Senter 1827 Hobøl
Heidi Ødegård Solvang er en av 35 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Heidi Ødegård Solvang

TRIST

Holder ikke avtaler . I 15 år har jeg brukt Ringvollklinikken . Min fastlege Heidi Solvang. Blir lei meg og skuffet hver gang jeg har vært i kontakt med henne.Men hva kan man forvente når hun har 1500 pasienter . Klarer man da å være en god lege for alle ? Er hun da opptatt av pasientene eller kronene hun tjener . Hun gjør kansje så godt hun kan .

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Full honnør til Fastlegene - denne gang ved Heidi Solvang - og også Tor Vedeler. Hyggelig profesjonell og effektiv hjelp og behandling. Diagnose stilt, operasjon utført - og visp - ny hverdag. Best av alt er at det er en hyggelig avslappet og god atmosfære med en lun humor hos de som arbeider der. Vel blåst og takk for super hjelp.

Denne legen skuffet meg stort.

Jeg fikk på ingen måte den behandlingen jeg forventet.
Hit skal jeg aldri tilbake.
Jeg vi ikke anbefale denne legen til noen.
Styr unna!

Utrolig dyktig og seriøs!

Jeg har alvorlige skader og derfor daglige utfordringer. Heidi har endret livet mitt totalt, ved å ta sitt arbeide og meg på alvor. Jeg er operert over 20 ganger og vært i kontakt med utallige leger. Heidi er den beste av alle. Ikke nødvendigvis på grunn av det faglige, som sikkert er ganske jevnt blant allmennleger, men på grunn av sin ansvarsfulle og dyktige tilnærming til pasienter for å avklare den beste løsningen. Når den er funnet i samråd med f.eks meg, settes det ut i livet en effektiv plan som begge har utarbeidet.

Kjempelege.

Dyktig,flink og hun har tid til å høre på deg.Har endret måten jeg lever på.